logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Lidl navyšuje mzdy a nově nabízí až 30 dní dovolené

27. ledna 2022
Moderní trh 0
2330
Lidl navyšuje mzdy a nově nabízí až 30 dní dovolené

Platy u provozních pozic ve společnosti Lidl Česká republika od 1. února 2022 opět porostou. Nová nástupní mzda pro prodavače(ky)/pokladní při úvazku 40 hodin týdně bude činit 29 700 Kč, po třech letech smluvně Lidl garantuje nárůst mzdy na 33 000 Kč. V Praze s ohledem na specifický pracovní trh dosáhne nástupní mzda 32 300 Kč, po odpracování tří let bude garantovaná navýšená mzda činit 35 600 Kč. Kromě vyšší mzdy se zaměstnanci dočkají i nových benefitů, jako je například 30 dní dovolené v roce nebo finanční dorovnání otcovské dovolené do výše smluvní mzdy. Pracovní prostředí v Lidlu si zároveň vysloužilo ocenění a Lidl Česká republika se tak stal držitelem certifikace Top Employer 2022.

Přečtěte si také
Nový Lidl bude v samotném centru Prahy

Od 1. února 2022 dojde k trvalému navýšení mezd, které vzrostou při nástupu, ale také po 1., 2. a 3. roce. Za každý odpracovaný rok v Lidlu mají všichni zaměstnanci navíc nárok na den dovolené navíc, až do maximální výše 5 dní. Nově tak mohou získat 30 dní dovolené ročně. „Nezapomínáme ani na zaměstnance, kteří u nás pracují dlouhodobě a jichž je většina. Jsou to právě oni, jejich znalosti a zkušenosti, díky kterým jsme jedničkou na českém trhu. Mezi nové benefity tak patří například ocenění firemních jubileí po odpracování 15 a 20 let,“ přibližuje generální ředitel Pavel Stratil.

Přečtěte si také
Na Vysočině vyroste Lidl Les

Výrazně jsou v řadách Lidlu zastoupení také rodiče malých dětí. Ti mohou jako novinku čerpat placené volno na první školní den svého prvňáčka. Nastávajícím tatínkům Lidl doplatí čerpanou otcovskou dovolenou do výše jejich smluvní mzdy.

Zavedení nových benefitů a navyšování mzdy se týká nejen prodejen, ale také logistických center, kterých Lidl provozuje celkem pět – v Olomouci, Měříně, Brandýse nad Labem, Cerhovicích a Buštěhradě. Nástupní mzda na základní pozici kompletáře se u plného úvazku od 1. února zvýší z dosavadních 37 333 Kč na 38 667 Kč a po třech letech dosáhne 42 667 Kč.

Související články:

Nový Lidl bude v samotném centru Prahy Na Vysočině vyroste Lidl Les Lidl ZlínLidl otevře ve Zlíně novou prodejnu

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required