logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Česká republika se v dostupnosti platebních terminálů řadí k evropskému průměru, na tisícovku...
  • Výrobce balených cukrovinek, skupina Ferrero, zveřejnila aktuální informace o úspěšném...
  • Do sítě výdejních schránek společnosti OX Point se během měsíce integroval druhý velký dopravce....
  • Pití kvalitního italského prosecca se stalo fenoménem a získalo si oblibu po celém světě. V roce...

Penny Market znovu zvyšuje mzdy

24. února 2022
Moderní trh 0
818
Penny Market znovu zvyšuje mzdy

Více než 6 000 zaměstnanců Penny Marketu dostane od 1. března přidáno. Všem zaměstnancům na prodejnách, v logistických centrech i na centrále zvýší Penny Market mzdy pro letošní rok v průměru o 5 %. Minimální mzda pokladních na plný úvazek bez započtení dalších příplatků se tak zvyšuje na 26 000 korun. Jedná se už o osmé navýšení mezd za posledních šest let.

„Mzdy zvyšujeme pravidelně. Od roku 2017 se mzda pokladních a prodavačů zvýšila o více než 9 000 korun. Je to logické, protože zejména v poslední době vzrostly nároky na tuto profesi. Uvědomujeme si, že bez našich kolegyň a kolegů na prodejnách bychom nemohli ve složitých podmínkách posledních dvou let zajišťovat naše služby zákazníkům na úrovni, kterou od nás očekávají,“ komentuje navýšení mezd Radek Hovorka, jednatel společnosti.

Přečtěte si také
Lidl navyšuje mzdy a nově nabízí až 30 dní dovolené

Petr Šrámek, vedoucí personálního oddělení k tomu dodává: „Naši lidé vědí, co od nás mohou čekat. Jednáme s nimi férově a otevřeně. Proto dlouhodobě transparentně komunikujeme výši základní mzdy bez jakýchkoli dalších příplatků. Nekomunikujeme ani průměrnou mzdu, kterou by zkreslovaly platy vedoucích pracovníků. Tento přístup naši zaměstnanci oceňují. Jsme rádi, že s celou řadou z nich pravidelně slavíme 15, 20, ale i 25 let výročí v naší společnosti. Při započtení všech příplatků či odpracovaných let se vyplácená průměrná mzda prodavaček a prodavačů pohybuje nad 30 000 korunami.“

Společnost se snaží zajistit zaměstnancům jistotu a stabilitu

Penny obsluhaNavýšení mezd pro rok 2022 je výsledkem letošního kolektivního vyjednávání a základní mzda prodavačů bude nově v případě plného úvazku v rozpětí 26 000 až 31 000 korun v závislosti na délce zaměstnání. Už v loňském roce bylo v rámci kolektivní dohody vyrovnání příplatků za práci v sobotu i v neděli na prodejnách, a to na shodných 20 % průměrného výdělku za oba dny. Mimo to v posledních dvou letech Penny Market rozdal zaměstnancům opakovaně bonusy za jejich nasazení v době pandemie v souhrnné výši více než 100 milionů korun.

Přečtěte si také
Kaufland od 1. března navyšuje mzdy a rozšiřuje benefity
prodavač

„Zvláště v současné nejisté době se snažíme zajistit lidem jistotu a stabilitu do budoucnosti. Těší mě proto, že po několika složitých jednáních jsme se na výsledné podobě nové kolektivní smlouvy dokázali shodnout. S navýšením mezd pro rok 2022 mohou být podle mého názoru zaměstnanci Penny Marketu spokojeni,“ říká Bohumír Dufek, předseda OSPZV-ASO ČR. Prezidentka Unie zaměstnanců obchodu, logistiky a služeb Renáta Burianová k tomu dodává: „Naším cílem bylo dosáhnout férové dohody pro obě strany, a to se nám, i díky přístupu vedení Penny Marketu, podařilo. Jednání bylo korektní a rychlé, ladili jsme prakticky jen detaily.“

Penny Market nabízí všem svým zaměstnancům okamžitě po jejich nástupu pět dnů dovolené navíc. Celkem tedy má každý pět týdnů dovolené. Mezi další benefity pak patří stravenky, propracovaný systém vzdělávání a kariérního růstu, kurzy jazykového a dalšího vzdělávání, nebo benefity v rámci cafeteria systému.

Související články:

Lidl navyšuje mzdy a nově nabízí až 30 dní dovolené prodavačKaufland od 1. března navyšuje mzdy a rozšiřuje benefity Penny spustilo zkušební provoz e-shopu

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

12.-16. 9. 2022 Světový veletrh nápojů a tekutých potravin DRINKTEC 2022

22. 9. POPAI: Udržitelnost není jen marketing

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required