
Firma Jindřich Valenta – Concept sídlící ve východočeském městě Choceň otevřel svou první značkovou prodejnu v dubnu v obchodním centru Haná v Olomouci. Do konce roku otevře další dvě, v plánu je Zlín a Třebíč.
Myšlenka, za kterou si firma Concept stojí a řídí se podle ní, zní: „Chytře vymyšleno pro život“. Jinak to nebude ani u nových značkových prodejen, které se chystá majitel firmy Jindřich Valenta v průběhu roku otevřít. „Otevření značkových prodejen je jednou ze součástí posilování brandu a pozice značky Concept na trhu v ČR. Věřím, že naši zákazníci toto ocení, máme tak možnost jim představit celé portfolio produktů a služeb, díky čemuž si udělají i přehled, co vše nyní Concept nabízí,“ odpověděl majitel firmy Jindřich Valenta.
Concept je chytré propojení smyslů
„Nebude se jednat o klasické prodejny, jak všichni znají, ale právě o chytré propojení smyslů. Budeme se snažit zákazníkům nabízet to, co jinde nedostanou, tedy vyzkoušení spotřebičů ve všech našich prodejnách, možnost porovnat a otestovat vše, co jen půjde a bude na prodejně. K tomu bude sloužit chytré zapojení spotřebičů, proto se nebojíme používat slovo jako experince centre. Kde jinde si vyzkoušíte například sušičku na prádlo, kuchyňský robot, vysavač s veškerým příslušenstvím, nebo vestavnou troubu? Stačí se jen porozhlédnout po aktuálním trhu a prodejnách a zjistíme, že téměř nikde,“ sdělil retailový manažer Petr Uher.

Myšlenka „chytře vymyšleno pro život“ se tedy bude promítat do prodejen tak, že všechny elektrospotřebiče si zákazníci budou moct vyzkoušet a zjistit, jak fungují. Bude možnost si je zapojit do elektřiny nebo budou plně nabité, aby byly zákazníkovy ihned k dispozici.