logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Alza.cz i po roce od představení portálu Alza Marketplace pracuje na rozšiřování jeho služeb pro...
  • Skupina Coop pokračuje v otevírání automatických prodejen, kde lze nakupovat 24 hodin denně a...
  • Přes 65 tisíc čtverečních metrů retail parků přibylo loni v České republice – ta tak celkově...
  • Loni v České republice nevyhověla kontrole čtvrtina testovaných medů. Z 54 vzorků objevili...

Vstup na marketplace je čím dál snazší, jen za duben na Mall přibylo 400 nových e-shopů

19. května 2022
E-commerce 0
377
Vstup na marketplace je čím dál snazší, jen za duben na Mall přibylo 400 nových e-shopů

K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český marketplace Mall Partner jich eviduje přes 4 500 a další rychle přibývají, přičemž jen za duben jich na Mallu přibylo téměř 400. Obchodníci prodejem přes tržiště rozšiřují své prodejní kanály a často díky marketplacům také snadno expandují do zahraničí, kam by pro ně byla cesta jen s vlastním e-shopem velmi nejistá a složitá.

Většina e-shopů si dnes cestu na internetová tržiště usnadňuje pomocí integračních služeb a nástrojů. Jedním z nejrozšířenějších integrátorů v Evropě je BaseLinker, který kromě přímého napojení na velká e-shopová řešení, nově přináší podporu napojení e-shopů přes tzv. „feedy“. Na největší evropská tržiště tak dokáže napojit téměř každého bez potřeby hluboké znalosti IT.

Přečtěte si také
Allegro kupuje Mall Group a WeDo, hodnota transakce dosahuje 25 miliard korun

Expanze s minimálními náklady

BaseLinker, jedna z největších e-commerce platforem s více než 500 integracemi, vstoupila na český a slovenský trh začátkem roku, a její misí je pomáhat lokálním e-shopům co nejsnáze a s minimálními náklady expandovat. Zároveň dokáže nabídnout kompletní řešení každému, kdo chce zkusit prodávat online, a to i bez nutnosti vlastnit internetový obchod. BaseLinker totiž umožňuje snadno zalistovat produkty a následně je vystavit prakticky na všechna známá internetová tržiště včetně Mallu a Allegra.

„Smyslem platformy je napojit firmy na lokální i globální marketplace, centralizovat a automatizovat e-commerce procesy. V podstatě v jediném systému může firma spravovat celý proces zpracování objednávek, od zalistování na marketplace, přes vyřízení objednávek až po vystavení faktur a odeslání zásilek včetně tisku štítků u desítek lokálních i globálních přepravních společností. Nově navíc umíme obchodníka napojit přes tzv. feedy, jako je třeba v Česku velmi populární Heureka feed, a s e-shopem tak pravidelně synchronizovat produkty, sklady, ale i objednávky. Prostřednictvím zmíněného Heureka feedu jsme schopni napojit téměř všechny e-shopy, bez ohledu na to, na jaké e-shopové platformě fungují,“ popisuje Radek Klouda, CEO BaseLinkeru pro Českou republiku a Slovensko.

Přečtěte si také
Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Řešení je vhodné pro obchodníky se stovkami produktů

Integrační řešení BaseLinker je vhodné především pro obchodníky, kteří chtějí začít prodávat na Mallu a jejich produktové portfolio obsahuje stovky produktů, takže hledají snadnou a spolehlivou cestu, jak se na marketplace bezpečně napojit. BaseLinker ale ocení i ti, kteří již na tržišti prodávají, ale nejsou plně spokojeni se svou stávající formou napojení nebo chtějí expandovat i na další internetová tržiště. BaseLinker umožňuje v jednom přehledném rozhraní zboží zalistovat, spravovat sklad, odbavit objednávky a také třeba zajistit dopravu skrze Mall Delivery a vytisknout potřebné přepravní štítky. K dispozici je i napojení na další desítky mezinárodních přepravců, kteří dokáží do dalších zemí zboží doručit i během jediného pracovního dne a za konkurenční ceny.

Pro e-shopy prodávající na Mallu má BaseLinker připravenou speciální promo akci, v rámci které obchodníci získají prvních 6 měsíců služby zdarma s plným přístupem ke všem existujícím a novým integracím. Službu si tak budou moci bez obav a bez závazků vyzkoušet a sami posoudit, zda splňuje jejich představy. Velmi prozákaznicky má BaseLinker cenovou politiku nastavenou i po uplynutí zkušebního přístupu. Plná verze služby je zpoplatněna paušální měsíční platbou začínající již na 199 korunách za neomezený přístup na všechny integrace.

BaseLinker, který byl založen již v roce 2006, má aktuálně přes 20 000 zákazníků s více než 100 miliony nabídek produktů. V roce 2021 dosáhli obchodníci přes platformu Baselinkeru obratu téměř 10 miliard eur. Ačkoli do České republiky a na Slovensko dorazil BaseLinker teprve v letošním roce, již po pár měsících provozu dalo službě při napojování na internetová tržiště důvěru přes 500 místních e-shopů.

Mall Partner je největší české online tržiště, na kterém prodává již přes 4 500 obchodníků. Ti mohou díky silné značce Mallu oslovit miliony nových zákazníků doma i na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Slovinsku. V rámci prodeje na tržišti získávají přístup k silné e-commerce infrastruktuře Mallu včetně kvalitní dopravy Mall Delivery či špičkové zákaznické péči a marketingové pomoci. Zákazníci mají díky nabídce partnerů možnost nakupovat z tisíců e-shopů v přehledném uživatelském prostředí, které dobře znají, a zboží pořídit s těmi nejlepšími službami na trhu a za jediné poštovné.

Související články:

Allegro kupuje Mall Group a WeDo, hodnota transakce dosahuje 25 miliard korun Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích Plaťte jen za uskutečněný prodej

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Veletrh SIAL Paris 2022 představí inovace ze světa potravin

Mezinárodní potravinářský veletrh SIAL Paris 2022, který je spouštěčem a hybatelem obchodních kontraktů, nabízí pro tento ročník jedinečný pohled na trendy, které mění svět potravin, a představuje nejlepší inovace ze všech koutů světa. SIAL Paris je východiskem debat kolem ústředního tématu tohoto ročníku, jímž je výzva Osvojte si změnu. Myšlenka vznikla v roce 2020 s […]

Proč nás stále nutí kouřit?

Česká republika nadále patří mezi kuřácké velmoci. Cigaretu si denně zapálí zhruba dva miliony z nás a ročně vykouříme asi 23 miliard průmyslově vyrobených cigaret. Na nemoci způsobené kouřením ročně umírá v ČR 16 až 18 tisíc lidí, což je zhruba pětina všech úmrtí. Kouření je jednou z hlavních příčin nemocnosti a úmrtnosti. V souvislosti s kouřením tabáku vznikají […]

Inovace, kam se podíváš

Dlouho odkládanou inovační konferenci jsme letos oblékli do vizuálů agenta 007, který má díky svému kolegovi „Q“ vždy k dispozici spoustu inovací. A stejně tak i my jsme svým cca 180 zákazníkům připravili nespočet novinek a inspirace. Největší byl Aston Martin DB5 v téměř reálných rozměrech, avšak z vlnité lepenky. Detaily a precizní doplňky uchvátily každého. Během konference […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required