logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro Česko a Slovensko je Ivo Velíšek

25. května 2022
Personálie 0
491
DoDo posiluje vedení, novým CEO pro Česko a Slovensko je Ivo Velíšek

Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo Group Martin Marek, přichází Ivo Velíšek. Ten dosud působil jako retail offer manager ve společnosti MOL Česká republika. Z nově nabyté pozice bude mít na starost primárně další upevnění pozice DoDo na českém a slovenském trhu, rozvoj nových projektů v rámci lokálních trhů a akvizici nových klientů z řad retailových řetězců i e-shopů. Prioritou bude také edukace trhu s ohledem na důležitost kvalitní last-mile logistiky či udržitelnost a efektivitu v doručování. Reportovat bude Velíšek přímo Martinu Markovi.

Ivo Velíšek do DoDo přichází po devítileté zkušenosti z manažerských pozic ve společnosti MOL Česká republika, kde v posledních letech zastával pozici retail offer manager. Během svého působení ve společnosti se významně podílel na uvedení, budování a strategickém rozvoji konceptu Fresh Corner v České republice. Tomu se během tří let od uvedení na trh podařilo stát se nejpopulárnějším konceptem svého druhu. V rámci čerpacích stanic MOL v České republice měl Velíšek na starost rovněž rozšiřování portfolia a nabídky služeb pro zákazníky.

Přečtěte si také
Tesco rozvezlo prostřednictvím firmy DoDo dva miliony nákupů

V DoDo bude mít Velíšek z nově nabyté pozice CEO pro Českou a Slovenskou republiku za úkol především navazování nových strategických partnerství s klíčovými hráči na trhu a další upevňování pozice DoDo na svém domácím trhu. Toho chce Velíšek dosáhnout revizí nastavených procesů a strategie, ale také podporou a vzděláváním stávajícího týmu či získáváním nových talentů.

„Během následujících let v rámci českého trhu udržet a dále posilovat pozici DoDo jako první volby pro zákazníka v rámci last-mile logistiky, což bude bezpochyby vyžadovat ještě rychlejší procesy a strategické rozhodování. Je to ale každopádně výzva, kterou jsem si už delší dobu přál,” komentuje nový CEO DoDo pro Českou republiku a Slovensko Ivo Velíšek.

Přečtěte si také
Novým CEO agentury Inveo se stal Jaroslav Holý

Cestou k úspěchu je i edukace trhu

V příštích několika letech tak chce Velíšek pracovat také na edukaci trhu a posunout vnímání zákazníků i e-commerce hráčů ve vztahu k důležitosti logistiky last-mile. „Zajištění kvalitního doručení na poslední míli je pro úspěch ve světě e-commerce naprosto stěžejní, protože zákazníci přešlapy v ostré konkurenci nepromíjí. Důraz na nejen rychlou, ale také přesnou, kvalitní a udržitelnou logistiku je v Česku i v zahraničí jasně zřetelný. Velká část hráčů na trhu má ale v kvalitě doručení stále velké rezervy a DoDo tyto hráče musí umět přesvědčit, aby neriskovali svou reputaci u zákazníků a zvedli úroveň svých služeb. DoDo je pro to ideální partner. Pokud se nám bude dále dařit trh edukovat, věřím, že Česko a Slovensko může zůstat na naprosté špici Evropy, a to nejen z hlediska počtu e-shopů, ale také z hlediska kvality jejich služeb,“ dodává Velíšek.

DoDo během posledních let úspěšně expandovalo na zahraniční trhy včetně německého či rakouského a dokončuje tak svůj přerod v mezinárodně úspěšnou skupinu DoDo Group. V první polovině května společnost získala investici 1,5 miliardy korun od investorů v čele s EC Investments Daniela Křetínského a zakladatelem J&T Capital Partners Patrikem Tkáčem. Prostředky DoDo plánuje využít na pokračování v expanzi a na další rozvoj vlastní data-driven logistické platformy.

Velíšek pomůže s transformací do mezinárodní skupiny

„Příchod zkušeného manažera Iva Velíška do DoDo mě velmi těší, protože se jedná o posilu, která nám umožní plně dokončit transformaci firemní struktury tak, aby odpovídala potřebám mezinárodní skupiny. Posílení pozice DoDo na českém a slovenském trhu a zachování silné vnitřní struktury je pro nás během zahraniční expanze naprosto klíčové. Úkolem Iva bude rozvíjet talenty, které v DoDo máme, nastavit a zrychlit procesy tak, abychom upevnili svou pozici jakožto české a slovenské jedničky v last-mile, a v neposlední řadě dále rozvíjet principy franšízy a zónové logistiky v česko-slovenském prostředí. Věřím, že se nám společně podaří finálně dokončit proměnu DoDo z malého startupu v respektovaného mezinárodního hráče,“ popisuje COO skupiny DoDo Group, Martin Marek.

 

Související články:

Tesco rozvezlo prostřednictvím firmy DoDo dva miliony nákupů Novým CEO agentury Inveo se stal Jaroslav Holý DoDo je vítězem v soutěži Franšíza roku

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required