logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Kateřina Rédová nastoupila na pozici senior retail specialist v outletovém nákupním centru...
  • Nejlepším obchodníkem s českými jablky, cibulí i bramborami se letos stal řetězec Kaufland....
  • V rámci rotace na manažerských pozicích přichází do vedení Penny Česká republika Florian Jens...
  • Od prvního června se prodlužuje otevírací doba u více než 250 z celkových 316 prodejen Lidl....

Penny nabízí 35 různých privátních značek, na celkovém obratu se podílí už 40 %

27. května 2022
Zprávy 0
1001
Penny nabízí 35 různých privátních značek, na celkovém obratu se podílí už 40 %

Síť supermarketů Penny nabízí v rámci vlastních značek produkty, které zákazníci koupí pouze v obchodech s červenožlutým logem. Celkem nyní nabízí 35 různých značek od mléčných výrobků přes minerální vody, sušenky, ořechy, džusy, džemy, čaje, těstoviny nebo zmrzliny až po masné produkty. Zákazníci oceňují především jejich vysokou kvalitu za výhodnou cenu a podíl těchto značek na celkovém prodeji narostl v posledních letech na téměř 40 %.

První produkty vlastních značek nabídlo Penny už rok po vstupu na český trh v roce 1998, a to mléčné produkty Boni a pivo Staročech. „Pro nás jsou tyto značky důležité, protože jimi podporujeme loajalitu našich zákazníků. Vědí, že své oblíbené produkty dostanou za nízkou cenu exkluzivně jen v našem řetězci. Navíc se v řadě případů jedná o české produkty a zákazníci tak společně s námi podporují domácí producenty. Obliba těchto značek dlouhodobě roste a my to vnímáme jako ocenění naší dlouhodobé práce při přípravě těchto produktů ve spolupráci s našimi dodavateli. Právě ona unikátnost a úzké propojení s dodavateli už při návrhu samotného produktu dává našim zákazníkům jistoty nejvýhodnější ceny za nejvyšší kvalitu,“ popisuje filozofii privátních značek Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny.

Přečtěte si také
Billa v pražských Kbelích přivítala své první zákazníky

Od českých farmářů po Dobré maso

V současné době Penny nabízí celkem 35 řad privátních značek, v nichž zákazníkům nabízí přes 500 produktů. V nabídce jsou nejen tradiční mléčné nebo masné výrobky či sušenky, ale také ovoce a zelenina Od českých farmářů nebo MyBio, zmrzliny Rio či oříšky Naturalia. Mezi nejpopulárnější se kromě mléčných produktů Boni (od 1998) vypracovaly minerální vody Tanja a masné výrobky Dobré maso (od 2004), Karlova koruna (od 2006) nebo Řezníkův talíř (od 2007) či Crip Crop (od 2008). Mezi sezónní privátní značky pak patří výrobky Na Gril! nebo Selection.

Privátní značky Penny pravidelně získávají ocenění v nezávislých testech nebo v hodnocení spotřebitelů. Například v letošním roce zvítězily špekáčky Řezníkův talíř v nezávislém testu deníku Blesk, v němž získaly nejen Zlatou pečeť za celkové vítězství, ale i Stříbrnou pečeť za nejlepší chuť. Ve velkých testech nezávislého sdružení dTest pak letos získalo ocenění nejen droždí Karlova koruna, ale i Boni jogurt bílý. „Naše privátní značky neustále budujeme a rozvíjíme a každá z těch značek má vlastní příběh. Průběžně naše výrobky srovnáváme s konkurencí a pečlivě sledujeme jejich kvalitu. V případě naší privátní značky Dobré maso garantujeme dokonce i šetrné zacházení se zvířaty. Společně s našimi dodavateli a jejich vybranými chovateli jsme vytvořili Penny standardy v oblasti Animal welfare, které jdou nad rámec zákonných požadavků. Výsledky celé řady nezávislých testů nám dělají radost, protože potvrzují, že naší práci děláme dobře, a že naši zákazníci skutečně dostávají tu nejvyšší kvalitu za výhodnou cenu,“ popisuje Petr Baudyš, vedoucí oddělení kvality Penny a dodává: „Při přípravě produktů našich privátních značek, které jsou naší výkladní skříní, klademe důraz obzvláště na jejich kvalitu, chuť i zdraví. Při jejich vývoji nám pomáhají i naši zaměstnanci, kteří se na něm podílejí hodnocením kvality a chuti konkrétních produktů.“

Přečtěte si také
Řetězce se spojují pro podporu Ukrajiny

Značky zákazníci pravidelně oceňují

Nejedná se jen o výsledky nezávislých testů. Privátní značky Penny sklízí ocenění v řadě dalších soutěžích. Například v rámci spotřebitelského programu Volba spotřebitelů získaly v posledních letech ocenění desítky produktů značek Karlova koruna, Boni, Naturalia, Řezníkův talíř, Na Gril!, Crip Crop nebo Penny. Produkty získávají také  ocenění Česká chuťovka. Jen v loňském roce si tento titul, udělovaný za podpory Ministerstva zdravotnictví a Senátu ČR a ve spolupráci s VŠCHT porotci na základě chuti, vzhledu a konzistence výrobků, získalo celkem 20 produktů značek Boni, Řezníkův talíř a Crip Crop.

Privátky se rozšiřují do nových kategorií

Svoji nabídku privátních značek Penny neustále rozšiřuje. V posledních měsících představilo nové značky: cukrovinky Enjoy, slané pochutiny Solty, mražené produkty Mrazivá čerstvost a papírové drogistické zboží Wippy.

Související články:

Billa v pražských Kbelích přivítala své první zákazníky Řetězce se spojují pro podporu Ukrajiny

Doporučujeme

Komerční sdělení

QSL pomáhá firmám zajistit bezpečnost i kvalitu potravin

Legislativní požadavky na výrobce potravin, obchod a stravovací zařízení se neustále mění, a proto je dobré mít po boku zkušeného partnera. Kvalitou potravin, jejich bezpečností a právními aspekty se už 10 let zabývá společnost QSL. Kromě poskytování komplexních poradenských služeb pro tento segment se firma také intenzivně věnuje inovacím. Vyvinula například online aplikaci Etiketomat, www.etiketomat.cz, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

31. 5. 2023, seminář Digitální komunikace podporuje a mění retail, Praha

7.–⁠8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

15. 6. 2023, společenské setkání Coop Centra družstva

15. 6. 2023, Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023 a Retail Business Mixer, Praha

Profily

Jsme prostě Ovoce a zelenina ve Štěchovicích

31. května 2023

Lukáš Cingr: Zákazníci od velkých firem čekají hodně, proto je zklamou i menší problémy

31. května 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required