logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Alza.cz i po roce od představení portálu Alza Marketplace pracuje na rozšiřování jeho služeb pro...
  • Skupina Coop pokračuje v otevírání automatických prodejen, kde lze nakupovat 24 hodin denně a...
  • Přes 65 tisíc čtverečních metrů retail parků přibylo loni v České republice – ta tak celkově...
  • Loni v České republice nevyhověla kontrole čtvrtina testovaných medů. Z 54 vzorků objevili...

Lidl otevírá prodejnu v srdci Prahy

6. června 2022
Moderní trh 0
500
Lidl otevírá prodejnu v srdci Prahy

V pondělí 6. června 2022 otevírá společnost Lidl novou, atypickou prodejnu v samotném srdci Prahy, v ulici Na Příkopě. Jde již o 294. prodejnu v České republice. Zákazníci tak mohou nakupovat oblíbené produkty v komfortním prosvětleném prostoru přímo v centru Prahy, který jim nabídne velké úseky čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin, mléčných výrobků a pečiva.

Koncept prodejen, které společnost Lidl staví, přináší zákazníkům na první pohled zajímavé architektonické pojetí prodejny, velkorysý vstup a vzdušný interiér. Prodejna Lidl Na Příkopě ovšem představuje mimořádný koncept. Sídlí na jedné z nejprestižnějších ulic světa, v historické budově, v rámci které dříve fungovala Československá obchodní banka. Zasazení prodejny do těchto unikátních prostor bylo rozhodně výzvou. „Vzhledem k atypickému prostoru jsme při úpravách prodejny museli využít jeřábovou techniku, mnoho regálů jsme speciálně upravili na míru a rozměrnější vybavení jsme umístili do prodejny před samotnou instalací eskalátoru,” dodává mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Přečtěte si také
Zdeněk Jerie, provozní ředitel a jednatel, Lidl Česká republika: Naše filozofie se nemění

V prodejně se navíc po dohodě s památkáři zachovalo několik zajímavých prvků. Jednou z rarit, které si mohou zákazníci prohlédnout, je původní trezor v prostorách za kasami, který pochází z období, kdy budova patřila Československé obchodní bance.

Nová prodejna nabízí zákazníkům komfort

Nová prodejna zjednoduší život především rezidentům přilehlých čtvrtí, ale také zaměstnancům a návštěvníkům centra hlavního města, kteří nemají ve svém bezprostředním okolí přístup k obchodu s potravinami. „Těší nás, že můžeme jít našim zákazníkům naproti nejen výstavbou standartních prodejen, ale rovněž prodejnami na míru. Díky tomu dokážeme využít stávající budovy nebo brownfieldy a přiblížit náš sortiment zákazníkům napříč Českou republikou,“ doplňuje Tomáš Myler.

Přečtěte si také
Nový Lidl bude v samotném centru Prahy

LidlPro komfort při nákupu slouží také široké uličky a velký odkládací prostor u pokladen. Stejně tak i barvy a použité dřevěné prvky dělají z prodejny příjemné prostředí. K dispozici je zákazníkům Wi-Fi zdarma či automat na kvalitní certifikovanou kávu, kterou si mohou dopřát v zádveří prodejny. Osvěžující novinku představuje osm samoobslužných pokladen, které urychlí nákup zákazníků. Díky otevření nové prodejny navíc vznikne 35 pracovních pozic.

Prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin.

První den otevření prodejna podpoří Základní školu J.Gutha-Jarkovského. Na podpoře se podílí všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl totiž daruje při nákupu nad 300 Kč uskutečněného v první den částku 50 Kč. Za vybrané peníze zakoupí škola edukační pomůcky.

Související články:

Zdeněk Jerie, provozní ředitel a jednatel, Lidl Česká republika: Naše filozofie se nemění Nový Lidl bude v samotném centru Prahy Lidl spustil pilotní projekt samoobslužných pokladen První dvoupatrová prodejna Lidlu se otevírá v centru Brna

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Veletrh SIAL Paris 2022 představí inovace ze světa potravin

Mezinárodní potravinářský veletrh SIAL Paris 2022, který je spouštěčem a hybatelem obchodních kontraktů, nabízí pro tento ročník jedinečný pohled na trendy, které mění svět potravin, a představuje nejlepší inovace ze všech koutů světa. SIAL Paris je východiskem debat kolem ústředního tématu tohoto ročníku, jímž je výzva Osvojte si změnu. Myšlenka vznikla v roce 2020 s […]

Proč nás stále nutí kouřit?

Česká republika nadále patří mezi kuřácké velmoci. Cigaretu si denně zapálí zhruba dva miliony z nás a ročně vykouříme asi 23 miliard průmyslově vyrobených cigaret. Na nemoci způsobené kouřením ročně umírá v ČR 16 až 18 tisíc lidí, což je zhruba pětina všech úmrtí. Kouření je jednou z hlavních příčin nemocnosti a úmrtnosti. V souvislosti s kouřením tabáku vznikají […]

Inovace, kam se podíváš

Dlouho odkládanou inovační konferenci jsme letos oblékli do vizuálů agenta 007, který má díky svému kolegovi „Q“ vždy k dispozici spoustu inovací. A stejně tak i my jsme svým cca 180 zákazníkům připravili nespočet novinek a inspirace. Největší byl Aston Martin DB5 v téměř reálných rozměrech, avšak z vlnité lepenky. Detaily a precizní doplňky uchvátily každého. Během konference […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required