logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Globus otevírá prvního června v Obchodním centru Europark v pražských Štěrboholech nový...
  • Na pozici marketingového ředitele pro značky Mall a CZC nastupuje Jan Suchý. Nový ředitel má za...
  • Jestli se do Davle jezdí pro uzeniny, pak do nedalekých Štěchovic míří zákazníci za ovocem a...
  • Zákaznická zkušenost je mantra, která rezonuje v uších všem firmám, ve kterých se podniká...

Skupina Rohlik Group dokončila investiční kolo D v hodnotě 220 milionů eur

22. června 2022
E-commerce 0
802
Skupina Rohlik Group dokončila investiční kolo D v hodnotě 220 milionů eur

Skupina Rohlik Group („Rohlík”), která patří mezi přední evropské on-line prodejce potravin, získala 220 milionů eur v rámci financování série D. Hlavním investorem tohoto kola je společnost Sofina a zúčastnili se jej i stávající investoři, včetně Index Ventures a zakladatele a CEO Rohlik Group Tomáše Čupra. Transakce odráží silnou důvěru investorů v klíčové ekonomické ukazatele Rohlíku. Celkové financování skupiny nyní přesahuje 500 milionů eur. Investice umožní skupině pokračovat v zavádění a urychlení technologických inovací, včetně automatizace skladů a elektromobility, a pomůže také urychlit expanzi do dalších měst.

Rohlík je kombinací rychlého a přesného doručování potravin, širokého sortimentu a dobrého poměru ceny a kvality. 85 % objednávek kurýři doručí do 90 minut od objednání nebo v rámci 15 minutových oken v den objednání. Zákazníci Rohlíku si vybírají z více než 17 000 položek za ceny srovnatelné s kamennými obchody. Sortiment Rohlíku zahrnuje výhodné privátní značky, potraviny od lokálních farmářů a oblíbené mezinárodní značky. Čerstvé potraviny navíc tvoří přibližně 40 % tržeb, což je více než u většiny konkurentů.

Přečtěte si také
Rohlík expanduje do Německa. Pod značkou Knuspr.de vstupuje na tamní trh

Hamburk, Miláno, Bukurešť, Madrid

Poté, co Rohlik Group úspěšně expandovala do Budapešti (Kifli.hu), Vídně (Gurkerl.at), Mnichova, Frankfurtu (Knuspr.de), nabídne v letošním roce své služby i zákazníkům v Hamburku, Miláně (Sezamo.it), Bukurešti (Sezamo.ro) a Madridu (Sezamo.es). Společnost má přes 1 milion aktivních zákazníků a vykázala za minulý rok obrat 500 milionů eur. Společnost je od roku 2018 zisková v České republice a od roku 2021 i v Maďarsku.

„Tato série financování je pro Rohlík a celý tým velkým úspěchem. Bez tak skvělého týmu bychom v této pozici nebyli. Toto navýšení nám navíc dává šanci stát se v příštích několika letech vítězem na poli on-line doručování potravin. Těším se na všechno, co teprve máme před sebou,” říká Tomáš Čupr.

Přečtěte si také
Rohlík slaví 8 let od doručení prvního nákupu, zákazníkům nabízí gin
Rohlik

„Tato investice je v souladu se strategií Sofiny v retailovém sektoru. Ta spočívá v poskytování růstového kapitálu našim partnerům, kteří s námi sdílejí naše hodnoty a vizi. Společně posouváme efektivitu, kvalitu sortimentu a pohodlí prodeje potravin na novou úroveň,” prohlašuje generální ředitel společnosti Sofina Harold Boël. „Těšíme se na spolupráci s Rohlíkem a na využití našich mnoholetých investičních zkušeností v tomto odvětví. Věříme v zaměření Rohlíku na kvalitu sortimentu a spolupráci s lokálními dodavateli. I vzhledem k posunu zákazníků k dlouhodobé udržitelnosti to společnosti zajistí dobrou pozici pro získání významného podílu na evropském trhu on-line potravin.”

Jan Hammer, partner společnosti Index Ventures, k tomu uvádí: „Jsme nadšení pokračujícím silným a zároveň udržitelným růstem společnosti Rohlik Group, která již dosáhla ziskovosti na dvou klíčových trzích. Toto nejnovější investiční kolo umožní společnosti využít příležitosti, které před sebou má, navýšit investice do technologií, urychlit expanzi a upevnit své vedoucí postavení na trhu.”

Na základě nové akcionářské smlouvy je i nadále vliv Tomáše Čupra na řízení firmy nezměněný. Zůstává největším akcionářem skupiny a CEO Rohlik Group. Jako výhradní finanční poradce společnosti Rohlik Group působila v souvislosti s touto transakcí společnost Arma Partners.

Související články:

Rohlík expanduje do Německa. Pod značkou Knuspr.de vstupuje na tamní trh RohlikRohlík slaví 8 let od doručení prvního nákupu, zákazníkům nabízí gin RohlíkRohlík nabízí tašky levného ovoce a zeleniny, nechce plýtvat

Doporučujeme

Komerční sdělení

QSL pomáhá firmám zajistit bezpečnost i kvalitu potravin

Legislativní požadavky na výrobce potravin, obchod a stravovací zařízení se neustále mění, a proto je dobré mít po boku zkušeného partnera. Kvalitou potravin, jejich bezpečností a právními aspekty se už 10 let zabývá společnost QSL. Kromě poskytování komplexních poradenských služeb pro tento segment se firma také intenzivně věnuje inovacím. Vyvinula například online aplikaci Etiketomat, www.etiketomat.cz, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

31. 5. 2023, seminář Digitální komunikace podporuje a mění retail, Praha

7.–⁠8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

15. 6. 2023, společenské setkání Coop Centra družstva

15. 6. 2023, Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023 a Retail Business Mixer, Praha

Profily

Jsme prostě Ovoce a zelenina ve Štěchovicích

31. května 2023

Lukáš Cingr: Zákazníci od velkých firem čekají hodně, proto je zklamou i menší problémy

31. května 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required