logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Alza.cz i po roce od představení portálu Alza Marketplace pracuje na rozšiřování jeho služeb pro...
  • Skupina Coop pokračuje v otevírání automatických prodejen, kde lze nakupovat 24 hodin denně a...
  • Přes 65 tisíc čtverečních metrů retail parků přibylo loni v České republice – ta tak celkově...
  • Loni v České republice nevyhověla kontrole čtvrtina testovaných medů. Z 54 vzorků objevili...

Tesco reaguje na soudní rozhodnutí ohledně kampaně „Nenechte se opít…“

22. června 2022
Moderní trh 0
270
Tesco reaguje na soudní rozhodnutí ohledně kampaně „Nenechte se opít…“

Společnost Tesco reaguje na soudní rozhodnutí ohledně kampaně „Nenechte se opít…“, kterým soud nevyhověl návrhu na vydání předběžného opatření společnosti Velká pecka provozující on-line platformu Rohlík. Podle soudu je kampaň v souladu s právními předpisy.

Společnost Velká pecka se opakovaně pokoušela zpochybňovat kampaň Tesca. Podala čtyři návrhy na nařízení předběžného opatření, kterými se snažila domoci stažení kampaně. Byť společnost Velká pecka své návrhy na vydání předběžného opatření vzala vždy zpět a soudní řízení procesně skončila jejich zastavením, soud v jednom případě ještě před tímto zpětvzetím návrhu vydal zamítavé usnesení. Společnost Tesco má pak jako účastník řízení toto usnesení k dispozici. Městský soud v Praze dle očekávání společnosti Tesco dospěl při rozhodování k závěru, že nebylo osvědčeno, že by kampaň společnosti Tesco mohla být posouzena jako nekalosoutěžní.

Přečtěte si také
Tesco spouští kampaň pro on-line nákupy
nenechte se opít

Reklamní slogan „Nenechte se opít…“ s vyobrazením rohlíku nelze dle rozhodnutí soudu za daných okolností považovat ve vztahu ke společnosti Velká pecka za zlehčující do té míry, aby naplnilo znak porušení nekalé soutěže – rozpor s dobrými mravy soutěže.

Soud se neztotožňuje ani s argumentací společnosti Velká pecka, že zahrnutím akčních cen vytváří Tesco nepravdivý a klamavý dojem, že nákupy u něj jsou levnější než u společnosti Velká pecka, jelikož Tesco akční ceny v seznamech výrazně vyznačuje a upozorňuje na ně.

Přečtěte si také
Nový výzkum mapoval využití softwarových systémů v retailu

Soud dále zamítl i argumentaci společnosti Velká pecka, že by napadenou srovnávací reklamou Tesco parazitovalo na pověsti společnosti Velká pecka s cílem získat prospěch, kterého by jinak nedosáhl. Sama společnost Velká pecka ve svém návrhu uvedla, že společnost Tesco je významným soutěžitelem v daném segmentu trhu s dlouholetou historií.

Soud též uzavřel, že nebylo osvědčeno, že by kampaň naplňovala znaky zakázané srovnávací reklamy.

Komentář společnosti Tesco k výše uvedenému

„Vítáme, že Městský soud v Praze, byť v nepravomocném usnesení, konstatoval soulad naší kampaně s právními předpisy a potvrdil, jak jsme se domnívali, že návrh Rohlíku na vydání předběžného opatření a zastavení kampaně nebyl na místě.“

O spuštění kampaně jsme informovali zde.

O návazné kampani Nízké ceny zaručeny jste si mohli přečíst zde.

Související články:

nenechte se opítTesco spouští kampaň pro on-line nákupy Nový výzkum mapoval využití softwarových systémů v retailu Tesco upravuje kampaň a rozjíždí program Nízké ceny zaručeny Tesco reaguje na ekonomickou situaci

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Veletrh SIAL Paris 2022 představí inovace ze světa potravin

Mezinárodní potravinářský veletrh SIAL Paris 2022, který je spouštěčem a hybatelem obchodních kontraktů, nabízí pro tento ročník jedinečný pohled na trendy, které mění svět potravin, a představuje nejlepší inovace ze všech koutů světa. SIAL Paris je východiskem debat kolem ústředního tématu tohoto ročníku, jímž je výzva Osvojte si změnu. Myšlenka vznikla v roce 2020 s […]

Proč nás stále nutí kouřit?

Česká republika nadále patří mezi kuřácké velmoci. Cigaretu si denně zapálí zhruba dva miliony z nás a ročně vykouříme asi 23 miliard průmyslově vyrobených cigaret. Na nemoci způsobené kouřením ročně umírá v ČR 16 až 18 tisíc lidí, což je zhruba pětina všech úmrtí. Kouření je jednou z hlavních příčin nemocnosti a úmrtnosti. V souvislosti s kouřením tabáku vznikají […]

Inovace, kam se podíváš

Dlouho odkládanou inovační konferenci jsme letos oblékli do vizuálů agenta 007, který má díky svému kolegovi „Q“ vždy k dispozici spoustu inovací. A stejně tak i my jsme svým cca 180 zákazníkům připravili nespočet novinek a inspirace. Největší byl Aston Martin DB5 v téměř reálných rozměrech, avšak z vlnité lepenky. Detaily a precizní doplňky uchvátily každého. Během konference […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required