logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Třetinka od Alzy bezkontaktně díky BankID

19. července 2022
E-commerce 0
960
Třetinka od Alzy bezkontaktně díky BankID

Alza.cz nově využívá pro ověření identity žadatelů o finanční službu Třetinka BankID. Zákazníci nyní nemusejí chodit na pobočku a celou službu vyřídí kompletně on-line. Rozšiřují se tím také možnosti doručení na všech více než tisíc AlzaBoxů po celém Česku a další výdejní místa.

Přečtěte si také
IT je i pro něžné pohlaví. Ženy, nenechte se odradit!

Největší český e-shop inovoval svou službu Třetinka, která umožňuje při nákupu zaplatit třetinu ceny a její zbytek doplatit najednou nebo postupně do tří měsíců. „Díky využití bankovní identity nemusejí už naši zákazníci kvůli prokázání totožnosti při žádosti o nákup na Třetinku chodit osobně na naše pobočky. BankID nám umožnilo i poslední krok k uzavření smlouvy přenést do on-line prostředí,“ vysvětluje Jiří Kovanda, head of financal services z Alza.cz. „Nákup na Třetinku se nám tak podařilo přiblížit i k zákazníkům, kteří nemají v dosahu naše kamenné provozovny. Díky snadnému vyřízení kompletně on-line už nemusejí ztrácet čas jejich osobní návštěvou,“ dodává.

Přečtěte si také
Top management Alzy posilují Marek Dvořák a Juraj Bóna

10 % uzavřených smluv

Odstraněním poslední bariéry, aby služba mohla být plně digitalizovaná, se zákazníkům nakupujícím zboží na Třetinku navíc otevírá celé spektrum doprav dostupných při klasickém nákupu na Alza.cz. Pro odběr svých objednávek mohou nově vedle 41 kamenných poboček využívat také síť téměř 1 300 výdejních AlzaBoxů, doručení na více než 15 000 výdejních míst třetích stran nebo doručení na vybranou adresu. Alza používá ověření identity žadatele ve službě Třetinka pomocí BankID od začátku července. Za prvních 14 dní provozu se takto uzavřelo již 10 % smluv, aniž by tuto možnost e-shop zákazníkům aktivně nabízel.

Princip služby Třetinka je jednoduchý. Při nákupu se platí pouze třetina ceny a její zbytek bez jakéhokoliv navýšení je třeba uhradit do tří měsíců. Je přitom na nakupujícím, jak si platby rozvrhne. To umožňuje lépe rozvrhnout výdaje v čase a sladit je s příjmy. To využívají například lidé pracující na projektové bázi s nerovnoměrně rozloženými příjmy nebo živnostníci ovlivnění sezonními výkyvy. Před schválením objednávky na Třetinku provádí e-shop kontrolu bonity, pro kterou využívá několik zdrojů hodnocení. Pokud i přes to zákazník zjistí, že není schopen cenu zboží doplatit, může ho kdykoli vrátit a zaplatí pouze úhradu za jeho pronájem.

Související články:

IT je i pro něžné pohlaví. Ženy, nenechte se odradit! Top management Alzy posilují Marek Dvořák a Juraj Bóna AlzaBoxy mohou nově využívat e-shopy a dopravci Rohlík expanduje do Německa. Pod značkou Knuspr.de vstupuje na tamní trh

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required