logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Česká republika se v dostupnosti platebních terminálů řadí k evropskému průměru, na tisícovku...
  • Výrobce balených cukrovinek, skupina Ferrero, zveřejnila aktuální informace o úspěšném...
  • Do sítě výdejních schránek společnosti OX Point se během měsíce integroval druhý velký dopravce....
  • Pití kvalitního italského prosecca se stalo fenoménem a získalo si oblibu po celém světě. V roce...

Dáme jídlo ohlašuje službu Dáme rozvoz

21. července 2022
E-commerce 0
384
Dáme jídlo ohlašuje službu Dáme rozvoz

Společnost Dáme jídlo, lídr na trhu rychlého doručování (tzv. Q-commerce), ohlašuje spuštění nové platformy s názvem Dáme rozvoz. Ta si klade ambiciózní cíl: doručit zákazníkům téměř jakékoliv zboží z lokálních podniků velmi rychle (ideálně do 30 minut). Službu hodlá společnost spustit postupně ve více než 100 městech ČR.

Budoucnost maloobchodu nezpochybnitelně leží v Quick Commerce. Zákazníci nechtějí na svoje zboží čekat, zvláště pak pokud v řadě případů lze objednávku doručit i do 30 minut. Rychlé doručování nabízí spotřebitelům i prodejcům zcela nové možnosti. Opět tak o krok posouvá zkušenost zákazníků s on-line nakupováním.

Přečtěte si také
Kurýři Dáme jídlo na Štědrý den rozvezli o čtvrtinu více objednávek než loni

„Lidé si mnohdy neuvědomují, co všechno si mohou v relativně krátkém čase nechat dovézt přímo k sobě domů, do práce, na služební cestu nebo jako překvapení do restaurace, kde právě sedí s přáteli. Dnes už se nejedná pouze o jídlo, květiny či drogerii, ale i o knihy a drobnou elektroniku jako třeba notebooky, telefony, či nabíječky,” říká Filip Fingl, CEO společnosti Dáme jídlo. „Prostřednictvím Dáme rozvoz chceme redefinovat to, jak dnes funguje on-line retail. Uživatelům dáváme do ruky nástroj, díky kterému mohou mít doma velmi rychle prakticky cokoliv,” dodává Filip Fingl.

Systém logistiky je prověřený časem

Novou službu Dáme rozvoz hodlá společnost zavádět postupně ve více než 100 městech. Využít ji přitom může každý podnik, který chce svým zákazníkům umožnit okamžité doručení zásilky už do 30 minut. „Vzhledem k našemu zaměření budou našimi prvními partnery restaurace, které mají vlastní e-shopy, ale rozhodně budeme usilovat o co nejširší portfolio firemních zákazníků. Naší službě věříme. Náš systém logistiky je prověřený časem a víme, jakou dobu doručení můžeme zákazníkům vzhledem ke vzdálenosti od obchodníka garantovat díky předem definovaným rozvozovým zónám. Ceny za naši novou službu budeme s jednotlivými partnery řešit individuálně na bázi pay-per-use[1]. Finální cenu pro jejich zákazníky ponecháme kompletně na nich,” doplňuje Petr Indra, obchodní ředitel společnosti Dáme jídlo.

Přečtěte si také
V Plzni startuje služba Dáme market, slibuje doručení nákupu do 30 minut

Dáme rozvoz přitom bude fungovat zcela samostatně a nezávisle na platformě Dáme jídlo. „Připravené máme dvě verze spolupráce. Partnerský podnik může přidat rychlé doručení objednávky prostřednictvím Dáme rozvoz na jejich webu jako jednu z možností dopravy. Tu si pak zákazník může vybrat mezi dalšími variantami dovozu svého zboží. To se bude hodit všem, kteří provozují vlastní e-shopy a chtějí nabídnout opravdu rychlé doručení zásilky. Pro tyto partnery pak máme nachystané i napojení do našich systémů prostřednictvím tzv. API[2],” popisuje fungování služby z pohledu partnerů Josef Simpartl, šéf logistiky v Dáme jídlo.

Rychlá doprava zásilek ad hoc

„Druhou variantu ocení zejména partneři, kteří potřebují rychlou dopravu zásilek ad hoc. Ti mohou poptávku na super rychlé doručení balíčku zadat na speciálně připravovaném webu,” dodává Josef Simpartl. Podniky, které se rozhodnou Dáme rozvoz využít, získají rychlou flotilu kurýrů a komplexní systém pro sledování doručování bez vstupních nákladů – mohou se tak naplno věnovat svému podnikání a starosti s logistikou omezit na minimum.

Novou službu hodlá společnost spouštět postupně v několika fázích: v červenci pro vybrané partnery a v průběhu léta pro komerční použití. Služba přichází v rámci strategické iniciativy mateřské společnosti Delivery Hero, která nese název Deliver Anything. „Cítíme velký obchodní potenciál a synergii mezi naším současným podnikáním a touto novou platformou. Chceme využít naši silnou regionální působnost, velkou flotilu kurýrů a propracovaný logistický systém k tomu, abychom posunuli české on-line nakupování zase o krok dále,“ zakončuje Filip Fingl.

[1] Pay-per-use značí platbu za reálné použití služby (jednotlivé rozvážky).

[2] Application Programming Interface (API) označuje komunikační rozhraní spojující vícero stran. API umožní například spárovat objednávky z webu s vybranou databází nebo třeba doručovací platformou.

Související články:

Kurýři Dáme jídlo na Štědrý den rozvezli o čtvrtinu více objednávek než loni V Plzni startuje služba Dáme market, slibuje doručení nákupu do 30 minut Dáme market rozšiřuje spolupráci s obchody a dál zrychluje doručení zboží

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

12.-16. 9. 2022 Světový veletrh nápojů a tekutých potravin DRINKTEC 2022

22. 9. POPAI: Udržitelnost není jen marketing

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required