logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

Penny Market bojuje proti plýtvání

21. července 2022
Moderní trh 0
893
Penny Market bojuje proti plýtvání

V rámci boje proti plýtvání nabízí Penny Market zákazníkům bedýnky. Do nich připravuje ovoce nebo zeleninu, které už nesplňují nejpřísnější kvalitativní standardy, přesto jsou stále nezávadné a chutné. Pilotní projekt před více než půl rokem zavedl Penny Market v sedmi obchodech, nyní jej rozšiřuje na více než 50 prodejen po celé republice. Nejenže tak předchází plýtvání, ale zákazníci zakoupením tohoto ovoce a zeleniny významně ušetří. Bedýnka se dvěma kilogramy ovoce a zeleniny stojí pouze 19,90 Kč.

Přečtěte si také
Penny spustilo zkušební provoz e-shopu

Penny Market dlouhodobě bojuje proti plýtvání. Rozhodl se proto zavést bedýnky na ovoce a zeleninu, čímž jen v průběhu pilotního projektu zachránil přes devět tun potravin. „Ovoce a zelenina patří mezi produkty, které mají krátkou dobu spotřeby a jsou náchylné k poškození. Na našich prodejnách kvalitu sledujeme neustále. U ovoce a zeleniny ji kontrolujeme průběžně každé dvě hodiny, protože vždy nabízíme našim zákazníkům tu nejvyšší kvalitu. Současně jsme řešili, co s ovocem a zeleninou, které už nesplňují nejpřísnější požadavky, ale jsou nadále bez závad a chutné. Může se jednat například o kousky lehce ťuknuté nebo z roztržených balení po více kusech. Proto jsme připravili tento projekt, kdy do bedýnek připravujeme mix ovoce nebo zeleniny o váze dva kilogramy a nabízíme jej zákazníkům za 19,90 korun, tedy 9,95 korun za kilogram,“ popisuje Petr Baudyš, vedoucí oddělení kvality. Dodává: „Reakce zákazníků a zájem o tyto produkty předčil naše očekávání. Například v Plzni nebo Hradci Králové zákazníci takto nakoupili přes dvě tuny ovoce a zeleniny. Všem, kteří této nabídky využili a využívají, pak patří náš dík, protože nám tím pomáhají v boji proti plýtvání.“

Přečtěte si také
Penny Market otevírá rok 2022 v Ústí nad Labem

50 obchodů po celé republice

V současné době mohou zákazníci bedýnky ovoce nebo zeleniny druhé jakosti o váze dvě kg za cenu 19,90 Kč nakoupit ve více než 50 obchodech po celé republice. Postupně se tato nabídka bude rozšiřovat.

V loňském roce Penny Market v rámci boje proti plýtvání rovněž spustil projekt Penny pro ZOO. Na základě spolupráce se zoologickými zahradami po celé republice dodává zvířatům ovoce a zeleninu, které už zákazníkům v rámci přísných požadavků na kvalitu nechce nabízet. Zaměstnanci vytřídí kusy nesplňující estetickou kvalitu nebo ty, které je potřeba zkonzumovat v co nejkratší době. Ovoce a zelenina však i nadále splňují všechny zdravotní normy. Tato podpora zoologickým zahradám významně pomáhá. Zvířata díky ní dostávají kvalitní a zdravou stravu, která obohacuje jejich jídelníček. Celkově Penny Market od začátku projektu dodal do 26 zoologických zahrad na 50 tun ovoce a zeleniny.

Související články:

Penny spustilo zkušební provoz e-shopu Penny Market otevírá rok 2022 v Ústí nad Labem Penny expanduje, prodejní síť už překročila hranici 400 prodejen Petr Baudyš z Penny je druhým nejlepším manažerem kvality v Evropě

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required