logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Prodejce brýlí a kontaktních čoček Lentiamo.cz spouští službu Virtuální stylista, založenou na...
  • On-line supermarket Košík.cz spouští novou privátní značku Čerstvě nakrájeno, která rozšíří...
  • Do obchodu pro koření, bylinky a sůl chodí téměř všechny české domácnosti. Až 95 % nakoupí...
  • Společnost Tesco Stores ČR zveřejnila již devátou výroční zprávu o plýtvání potravinami. V ní...

Alza.cz prodává bezobalově čisticí prostředky AlzaEco

8. srpna 2022
Zprávy 0
1395
Alza.cz prodává bezobalově čisticí prostředky AlzaEco

Alza.cz nainstalovala v holešovickém showroomu samoobslužný automat na bezobalový prodej čisticích prostředků. Zákazníci si tak mohou koupit ekologickou drogerii do přinesených nádob. Samoobslužný automat nabízí v pilotním režimu produkty AlzaEco – prací gel, aviváž, prostředek na mytí nádobí a mýdlo.

Největší český e-shop Alza.cz zprovoznil samoobslužný automat pro nákup ekodrogerie AlzaEco. E-shop tak reaguje na stále větší poptávku po ekologických řešeních. Pro zájemce jsou na místě k dispozici lahve o objemu 0,75 litru určené k opakovanému použití.

„Drogerii AlzaEco už od jejího uvedení na trh prodáváme v ekologickém balení. Abychom ještě více podpořili ekologické smýšlení u prostředků denní potřeby, naistalovali jsme v naší prodejně samoobslužný automat. Zákazníci si mohou natočit drogerii, kterou zrovna potřebují, do svých již existujících nádob, například do prázdného obalu od pracího gelu, který tak získá další využití,“ komentuje novinku v holešovickém showroomu Ondřej Hnát, obchodní ředitel Alza.cz.

Pro ekologickou drogerii si mohou zákazníci přijít bez předchozí objednávky na e-shopu. Na dotykové obrazovce, na které si mohou přečíst také složení jednotlivých produktů, si prostřednictvím platební karty nabijí kredit. Po natočení požadovaného množství produktu se z něj strhne reálná výše útraty a tato částka se následně stáhne z platební karty. Zákazníci se tedy nemusí obávat, že by zaplatili například za větší množství, než se jim vejde do přinesené nádoby.

Dermatologicky testované

Produkty AlzaEco jsou dermatologicky testované české výrobky šetrné k přírodě i spotřebitelům. E-shop privátní značku drogerie představil již v roce 2019 a postupně její nabídku rozšiřuje. K pracím práškům či gelům v několika variantách a aviváži přidal čisticí prostředky, přípravky do myčky a tekutá mýdla.

„V posledních letech zaznamenáváme rostoucí popularitu prostředků šetrných k přírodě, kvůli vysoké ceně však může být pro některé zákazníky hůře dostupná. Naše vlastní drogistická značka nabízí šetrné, ale zároveň účinné produkty za cenu běžné chemické drogerie,“ uzavírá Ondřej Hnát.

Dodaný automat byl pro Alzu vyvinut na míru. Disponuje velkým interaktivním displejem, na kterém zákazníci pohodlně naleznou přehlednou nabídku produktů včetně složení a ceny. Pokyny je zároveň navádějí, aby obsluha zařízení byla co nejjednodušší a intuitivní.

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

4. 9. 2025, veletrh Reshoper, Praha

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required