
Začátkem srpna se pro zákazníky poprvé otevřela nová prodejna společnosti Billa v pražských Kunraticích v ulici Ekonomická. V letošním roce je už čtvrtým nově otevřeným obchodem této značky v Česku.
Nová prodejna Billy v Kunraticích o rozloze prodejní plochy přes tisíc metrů čtverečních nabídne zákazníkům široký výběr potravin zejména od českých dodavatelů. Zákazníci zde naleznou také drogistické zboží a nepotravinový sortiment.
„Obyvatelé městské části Praha-Kunratice i jejího okolí se mohou těšit na širokou nabídku kvalitních čerstvých produktů i bohatý sortiment privátních značek společnosti Billa,“ říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace a tisková mluvčí společnosti.
V nabídce prodejny nebudou chybět ani produkty speciální výživy pro zákazníky s různými výživovými intolerancemi či restrikcemi. „Dohromady naleznou v sortimentu přes osm tisíc položek od tuzemských či zahraničních producentů včetně regionálních specialit s označením Billa Regionálně,“ doplňuje Dana Bratánková. K pohodlnému nákupu přispěje i 43 parkovacích míst včetně těch pro rodiče s dětmi a hendikepované.
Prodejna, která se stala součástí nově vzniklého obchodního centra na křižovatce ulic U Kunratického lesa a K Verneráku, bude otevřena od pondělí do soboty od sedmi ráno do desíti večer. V neděli otevře v osm.
Šetrně k životnímu prostředí
Kunratická prodejna, stejně jako všechny prodejny Billa v Česku, disponuje moderními technologiemi šetrnými k životnímu prostředí. „Ochrana životního prostředí je dlouhodobým cílem společnosti. Abychom dostáli svým závazkům, nabízíme v nové prodejně například sáčky k opakovatelnému používání v sortimentu ovoce a zeleniny nebo odnosné tašky z recyklovaného a recyklovatelného plastu,“ dodává Dana Bratánková.
Řetězec ve svých nově zprovozňovaných prodejnách rovněž automaticky zavádí recyklované příruční košíky s nosností patnáct kilogramů. Ty obsahují mezi 75 a 95 procent recyklovaného plastu a mají nosnost 15 kilogramů.
Otevření nové pražské prodejny patří do letošního plánu expanze a digitalizace prodejen. Společnost na něj vynakládá investici ve výši až 1,32 miliardy korun.