logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

Prodej školních pomůcek je v plném proudu, zájem o ně bude větší než loni  

18. srpna 2022
Moderní trh 0
458
Prodej školních pomůcek je v plném proudu, zájem o ně bude větší než loni   

Nákupy školních pomůcek startují zpravidla začátkem srpna a vrcholí na přelomu srpna a září. V široké nabídce hypermarketů Globus figurují školní potřeby vysoké kvality, které jsou ale i cenově dostupné. Děti při výběru hledí na trendy motivy, rodiče pak na funkčnost.

Přečtěte si také
Monika Růžičková, ředitelka non-foodového sortimentu, Globus ČR: Pandemie zvýšila zájem o zahradu a domácí vybavení

Letošní rok obchody očekávají vyšší zájem o školní potřeby než loni. Je to dáno tím, že v letech 2019 a 2020 kdy byly děti na distanční výuce, školní výbavu neopotřebovaly. Loni už ale standardně do škol docházely, a tak budou potřebovat nové batohy i psací potřeby. Hypermarkety Globus soustředí svou širokou nabídku na vysokou kvalitu i rozumné ceny. Zákazníci zde koupí značkové zboží, certifikované aktovky s vyztuženými zády a reflexními prvky, stejně tak ergometrické psací potřeby i levnější alternativy. „Máme standardně nejširší paletu pomůcek pro všechny školáky. V rámci batohů, tužek a pastelek nabízíme také levnější alternativy, protože předpokládáme v tomto ohledu zvýšenou poptávku. Nicméně doporučení ze škol míří na nejkvalitnější pomůcky konkrétních výrobců, a i ty máme v prodeji. Zákazníci u nás zakoupí i speciálnější psací potřeby pro leváky nebo pera s ergonomickým úchytem, která se přizpůsobí dětské ruce. Obrovský zájem je posledních několik sezón o gumovací pera,“ říká Aneta Turnovská, tisková mluvčí hypermarketů Globus.

Přečtěte si také
Zboží&Prodej 8/2021: Malé obchody versus pandemie; Poslední míle; Letáky v retailu

Pomůcky se mohou i líbit

Školní pomůcky by měly děti rády používat. To je hlavní myšlenka designů a motivů, které potřeby dětem přibližují. Globus proto každý rok sleduje aktuální trendy a svou nabídku podle toho přizpůsobuje. „Loni byl největší zájem o motivy s Harry Potterem, standardně pak jsou v oblibě fotbalové motivy, pomůcky s motýly, koňmi, kočkami a psy. Letošní novinkou jsou školní potřeby s tématy nového filmu Jurský svět, který před létem uvedla česká kina,“ přibližuje trendy Aneta Turnovská. Zároveň řekla, že motivy často děti určují při nákupech samy. Nicméně rodiče při nákupech nezapomínají na to, že například batohy či aktovky by si měly děti v obchodě i vyzkoušet. Dítě nosí tašku pět dní v týdnu, takže by měla být lehká, mít všechny bezpečnostní prvky i vyztužená záda. Větší studenty pak zajímá i uspořádání kapes včetně místa na notebook.

Zájem o školní pomůcky potrvá do září

Hypermarkety Globus mají veškerého školního zboží dostatek a lze v nich pořídit od školní tašky přes oblečení či přezůvky po obaly a sešity. Napříč tímto sortimentem nabízí tyto obchody do 6. září zajímavé slevy. „Předpokládáme, že nákupy školních pomůcek vyvrcholí koncem srpna a potrvají do prvního týdne měsíce září, kdy děti dostanou seznamy nutných pomůcek ze škol. Proto budeme zboží se slevami nabízet po celou tuto dobu,“ doplňuje Aneta Turnovská.

 

Související články:

Monika Růžičková, ředitelka non-foodového sortimentu, Globus ČR: Pandemie zvýšila zájem o zahradu a domácí vybavení Zboží&Prodej 8/2021: Malé obchody versus pandemie; Poslední míle; Letáky v retailu Globus přestane prodávat velké papírové tašky, nahradí je plastovými z recyklátu GlobusGlobus chystá v Praze Fresh, svůj druhý malý obchod

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required