logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Kateřina Rédová nastoupila na pozici senior retail specialist v outletovém nákupním centru...
  • Nejlepším obchodníkem s českými jablky, cibulí i bramborami se letos stal řetězec Kaufland....
  • V rámci rotace na manažerských pozicích přichází do vedení Penny Česká republika Florian Jens...
  • Od prvního června se prodlužuje otevírací doba u více než 250 z celkových 316 prodejen Lidl....

Penny s mBank vrátí za nákupy až dva tisíce korun

19. srpna 2022
Moderní trh 0
1064
Penny s mBank vrátí za nákupy až dva tisíce korun

Spojení digitálního světa, komfortu a výhodných nákupů. To je nová akce, kterou Penny připravilo ve spolupráci s digitální bankou mBank. Cílem kampaně, díky které mohou zákazníci Penny a mBank ušetřit až 2 000 korun během čtyř měsíců, je ukázat, že používání mobilních aplikací je jednoduché, pohodlné a bezpečné.

Přečtěte si také
Penny v Českých Budějovicích získalo ocenění jako prodejna přátelská k seniorům

Stále více lidí využívá i při reálném nakupování digitální prostředky.  Je to jednodušší, pohodlnější, a také bezpečnější. „V Penny ctíme tradiční hodnoty, a současně chceme našim zákazníkům otevírat nové možnosti nakupování, které moderní doba nabízí. Neustále tak hledáme nové příležitosti, jak našim zákazníkům dělat nákupy pohodlnější a výhodnější. Proto jsme hledali nové možnosti propojení naší digitální karty Moje Penny s digitálním prostředím. Díky mBank nyní mohou naši zákazníci využít výhody vracení peněz za běžné každodenní nákupy a ušetřit tak až 2 000 korun,“ popisuje Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny a Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank, doplňuje: „Z této spolupráce máme velkou radost a věříme, že se díky ní s našimi produkty a službami, které je možné spravovat kdekoliv a kdykoliv, seznámí více lidí, a že Penny získá nové zákazníky, kteří budou využívat jeho mobilní aplikaci. Díky ní totiž budou mít blíže k využití všech výhod, které Penny nabízí, a nakupování se celkově stane zajímavější.“

Přečtěte si také
Řetězce se spojují pro podporu Ukrajiny

Každý, kdo si od 18. srpna do 19. října 2022 otevře u mBank běžný účet mKonto a do pole „promokód“ zadá unikátní číslo své Penny karty, dostane při každém nákupu nad 500 korun v některé z více než 400 prodejen Penny zpět na svůj účet 100 Kč. Celkem tak může ušetřit až 2 000 Kč (500 korun zpět za každý měsíc trvání akce). Akce není zaměřena pouze na nové klienty, ale odměna je připravena i pro stávající klienty. Každý týden od 18. srpna do 19. října 2022 mBank vygeneruje seznam klientů, kteří v Penny nakoupili zboží nad 500 korun, a následně náhodně vylosuje pro 100 z nich odměnu 500 korun. Pro zařazení do slosování musí předem vyplnit jednoduchý formulář na webu mBank, do kterého uvedou unikátní číslo své Penny karty.

Související články:

Penny v Českých Budějovicích získalo ocenění jako prodejna přátelská k seniorům Řetězce se spojují pro podporu Ukrajiny Penny posiluje na pozicích vedoucího HR a supply chain managementu Penny otevřelo prodejnu v pražských Štěrboholech, je největším diskontem v Česku

Doporučujeme

Komerční sdělení

QSL pomáhá firmám zajistit bezpečnost i kvalitu potravin

Legislativní požadavky na výrobce potravin, obchod a stravovací zařízení se neustále mění, a proto je dobré mít po boku zkušeného partnera. Kvalitou potravin, jejich bezpečností a právními aspekty se už 10 let zabývá společnost QSL. Kromě poskytování komplexních poradenských služeb pro tento segment se firma také intenzivně věnuje inovacím. Vyvinula například online aplikaci Etiketomat, www.etiketomat.cz, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

31. 5. 2023, seminář Digitální komunikace podporuje a mění retail, Praha

7.–⁠8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

15. 6. 2023, společenské setkání Coop Centra družstva

15. 6. 2023, Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023 a Retail Business Mixer, Praha

Profily

Jsme prostě Ovoce a zelenina ve Štěchovicích

31. května 2023

Lukáš Cingr: Zákazníci od velkých firem čekají hodně, proto je zklamou i menší problémy

31. května 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required