logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Billa otevřela další maloformátovou prodejnu

25. srpna 2022
Moderní trh 0
487
Billa otevřela další maloformátovou prodejnu

Novou maloformátovou prodejnu otevřel ve Zbirohu v Plzeňském kraji obchodní řetězec Billa. Po prodejnách ve Strašicích a Bojkovicích jde již o třetí maloformátovou prodejnu Billa v České republice. Formátem menších prodejen rozšiřuje řetězec svou dostupnost pro zákazníky v městech a obcích do 5 000 obyvatel.

Zbirožská prodejna o rozloze 367 m2 nabídne zákazníkům sortiment 3 500 položek kvalitních a čerstvých potravin včetně potravin od regionálních producentů z České republiky.

Přečtěte si také
CTP a Rohlik Group podepsaly dlouhodobé partnerství v Rumunsku

Maloformátové prodejny jsou alternativou dojíždění do měst

Prodejna ve Zbirohu se přidává na seznam maloformátových prodejen, které řetězec Billa otevírá v obcích do 5 000 obyvatel. Menší prodejny nabízejí lidem alternativu k dojíždění za nákupy do přilehlých větších měst. „Zbirožští si u nás nakoupí chlazené maso, čerstvé ovoce a zeleninu, ale také trvanlivé potraviny či drogerii. Dohromady si vyberou ze sortimentu na 3 500 položek včetně produktů privátních značek, jako jsou například Česká farma, Vocílka nebo Billa Bio,“ uvádí Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace a tisková mluvčí společnosti Billa ČR. Zákazníci, kteří dorazí na nákup autem, zaparkují na celkem 36 parkovacích místech, včetně vyhrazeného parkování pro hendikepované nebo rodiče s dětmi.

Přečtěte si také
Billa vstoupí na on-line trh s potravinami, chce být jedničkou

Lidé se stále častěji stěhují do menších sídel

Pro Billu je snadná dostupnost pro všechny zákazníky prioritou. „Chceme se přibližovat lidem, kteří se stále častěji stěhují do menších sídel a naše služby jim zde chybí. Projekt menších prodejen jsme započali otevřením první z nich ve Strašicích před dvěma lety. O rok později jsme zprovoznili druhou maloformátovou prodejnu Billa v Bojkovicích. Věříme, že nákupy ve zbirožské prodejně si zákazníci oblíbí a že jim ušetří čas a kilometry namísto dojíždění do velkých měst,“ doplňuje Dana Bratánková.

Billa chystá další investice v rámci plánu expanze a digitalizace

Otevření nové prodejny je součástí letošního plánu expanze a digitalizace, na který Billa vynakládá investici ve výši až 1,32 miliard korun. Nová prodejna ve Zbirohu je vybavena nejmodernějšími technologiemi, které dbají na šetrnost k životnímu prostředí.

Související články:

CTP a Rohlik Group podepsaly dlouhodobé partnerství v Rumunsku Billa vstoupí na on-line trh s potravinami, chce být jedničkou Action do svého portfolia přidává další tři prodejny

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required