
Síť drogerií Rossmann nově nabízí on-line prodej v prostředí mobilní aplikace Rossmann club, jež je dostupná ve všech typech mobilních telefonů. Novinku připravila ve spolupráci se softwarovou společností Etnetera.
Síť drogerií Rossmann spuštěním on-line prodeje přes mobilní aplikaci Rossmann club vytvořila zcela nový nákupní prostor pro své zákazníky. Novinka umožňuje pohodlný nákup odkudkoliv prostřednictvím mobilu.
On-line prodej v aplikaci nabízí intuitivní ovládání na dotykovém displeji chytrého telefonu, pohodlné vyhledávání, mobilní platební funkce, integrovanou zákaznickou podporu a využití veškerých výhod členství v Rossmann clubu. Při úvodní registraci je možnost stát se také členem speciálního věrnostního programu Rossmánek. Ten využívají těhotné ženy a rodiče dětí do šesti let.
Zákazníci, kteří si v mobilu zboží objednají, mohou volit doručení až domů, nebo vyzvednutí ve kterékoliv prodejně Rossmann. Objednávky je možné na zvolené prodejně vyzvednout již do dvou hodin od objednání.
Věrnostní program má milion členů
„Náš věrnostní program se stal od počátku spuštění velmi oblíbeným zákaznickým místem. V současné době má téměř milion členů. Velmi si toho vážíme a propojení právě těchto věrných zákazníků s on-line prodejem pro nás bylo velkou prioritou. Naším cílem je přinášet do nákupního procesu nejmodernější technologická řešení i neustálé zlepšování zákaznické zkušenosti se značkou Rossmann,“ říká Marcela Syrovátková, vedoucí marketingu společnosti.
„Svět on-line se vlivem rychlých změn v zákaznickém chování stává tou nejdůležitější cestou k úspěchu na vysoce konkurenčním trhu a my jsme rádi, že spolu se společností Rossmann jsme se stali součástí jejich zajímavé a odhodlané cesty k postupné digitalizaci prodejních kanálů,“ vysvětluje Martin Palička, CEO Etnetera Group.
Spolupráce Etnetery se sítí drogerií není první, začala před třemi lety přípravou a uvedením mobilní aplikace. Ta je k dispozici ke stažení zdarma, a to jak pro systém iOS, tak i pro Android.