logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Po hořických Potravinách Švamberk a první prodejně s názvem Naše špajzka v obci Boháňka se...
  • Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem a světové tržiště pro hospodaření s přebytky...
  • Řetězec Tesco přivítal zákazníky v modernizované prodejně ve Veselí nad Lužnicí. Rekonstrukce...
  • Řemeslná pekárna Zrno zrnko má v nové pražské městské čtvrti Nuselský pivovar rovnou dvojnásobné...

Tesco během září otvírá tři nové prodejny

16. září 2022
Zprávy 0
1541
Tesco během září otvírá tři nové prodejny

Nových obchodů Tesco se během září dočkají zákazníci v Praze, Pardubicích a Lysé nad Labem. Součástí strategie společnosti je i modernizace stávajících prodejen.

Hned tři nové prodejny otevře Tesco během jednoho měsíce. Celkově tak bude provozovat již 189 obchodních jednotek po celé České republice. Jako první otevřelo ve středu 14. září Tesco Expres v Praze na ulici Hráského v blízkosti metra C Chodov. Následovat bude nový hypermarket v Pardubicích, který je součástí obchodního centra Atrium Palác Pardubice. Na konci měsíce potom otevře nový hypermarket v Lysé nad Labem.

„Jsem velmi ráda, že navzdory nelehké ekonomické situaci posledních měsíců se nám daří otvírat nové obchody a být tak blíže našim zákazníkům nejen v Praze, ale také v regionech. V oblasti zlepšování služeb se nesoustředíme pouze na otevírání nových obchodů, ale také na modernizaci těch stávajících. Chceme poskytout našim zákazníkům možnost nákupů v příjemném prostředí, které odráží aktuální trendy,“ říká Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco pro Českou republiku.

Tesco

Dostupné pro dvě třetiny obyvatel

Modernizace stávajících obchodní sítě je jednou z hlavních priorit společnosti. Zákazníkům přináší větší komfort při nakupování. Nové technologie také zefektivňují provoz, například v podobě úspornějších chladících jednotek. Zmodernizované obchody mohou zákazníci navštívit například v Praze na Skalce, Kolíně nebo Táboře. V letošním roce se realizovalo již osm takzvaných refitů.

„S téměř 190 prodejnami Tesco a 130 franšízovými prodejnami Žabka je naše maloobchodní síť snadno dostupná pro dvě třetiny české populace. Ještě širší okruh zákazníků – přes 7,4 milionu obyvatel pak dokážeme oslovit díky on-line prodeji. Ten pokrývá celou zemi. Prostřednictvím společnosti Tesco mají naši zákazníci přístup ke všemu, co potřebují, od klíčového základního zboží po velké týdenní nákupy,“ dodává Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro ČR.

Tesco také dlouhodobě pečuje o vztahy s komunitami v okolí svých obchodů. Při příležitosti otevření nových prodejen firma podpoří darem v hodnotě 50 000 korun místní neziskové organizace.

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required