logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Tesco během září otvírá tři nové prodejny

16. září 2022
Zprávy 0
633
Tesco během září otvírá tři nové prodejny

Nových obchodů Tesco se během září dočkají zákazníci v Praze, Pardubicích a Lysé nad Labem. Součástí strategie společnosti je i modernizace stávajících prodejen.

Hned tři nové prodejny otevře Tesco během jednoho měsíce. Celkově tak bude provozovat již 189 obchodních jednotek po celé České republice. Jako první otevřelo ve středu 14. září Tesco Expres v Praze na ulici Hráského v blízkosti metra C Chodov. Následovat bude nový hypermarket v Pardubicích, který je součástí obchodního centra Atrium Palác Pardubice. Na konci měsíce potom otevře nový hypermarket v Lysé nad Labem.

Přečtěte si také
Tesco rozvezlo prostřednictvím firmy DoDo dva miliony nákupů

„Jsem velmi ráda, že navzdory nelehké ekonomické situaci posledních měsíců se nám daří otvírat nové obchody a být tak blíže našim zákazníkům nejen v Praze, ale také v regionech. V oblasti zlepšování služeb se nesoustředíme pouze na otevírání nových obchodů, ale také na modernizaci těch stávajících. Chceme poskytout našim zákazníkům možnost nákupů v příjemném prostředí, které odráží aktuální trendy,“ říká Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco pro Českou republiku.

Tesco

Přečtěte si také
Žabka hlásí už přes 120 prodejen a 10 let pod křídly Tesco

Dostupné pro dvě třetiny obyvatel

Modernizace stávajících obchodní sítě je jednou z hlavních priorit společnosti. Zákazníkům přináší větší komfort při nakupování. Nové technologie také zefektivňují provoz, například v podobě úspornějších chladících jednotek. Zmodernizované obchody mohou zákazníci navštívit například v Praze na Skalce, Kolíně nebo Táboře. V letošním roce se realizovalo již osm takzvaných refitů.

„S téměř 190 prodejnami Tesco a 130 franšízovými prodejnami Žabka je naše maloobchodní síť snadno dostupná pro dvě třetiny české populace. Ještě širší okruh zákazníků – přes 7,4 milionu obyvatel pak dokážeme oslovit díky on-line prodeji. Ten pokrývá celou zemi. Prostřednictvím společnosti Tesco mají naši zákazníci přístup ke všemu, co potřebují, od klíčového základního zboží po velké týdenní nákupy,“ dodává Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro ČR.

Tesco také dlouhodobě pečuje o vztahy s komunitami v okolí svých obchodů. Při příležitosti otevření nových prodejen firma podpoří darem v hodnotě 50 000 korun místní neziskové organizace.

Související články:

Tesco rozvezlo prostřednictvím firmy DoDo dva miliony nákupů Žabka hlásí už přes 120 prodejen a 10 let pod křídly Tesco TescoTesco zavírá diskontní síť Jack’s Tesco nabízí ve vybraných prodejnách boxy na recyklaci použitých kávových kapslí

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required