
Tchibo, značka, která prodává kávu, módu a doplňky do domácnosti, nabídne vůbec poprvé svoje zboží mimo vlastní prodejny a e-shop. Produkty prodává Košík.cz, který desítky výrobků z každé kolekce přiveze až na práh domu nebo bytu.
Zákazníci si mohou na Košíku nově objednat desítky druhů dámské, pánské nebo dětské módy, sportovní a fitness outfity, ale také designové bytové doplňky, jako jsou například ložní prádla, nádobí nebo potřeby pro domácnost. Ceny budou stejné jako v obchodech či e-shopu Tchibo. Stejně tak se obmění nabídka – nové kolekce Tchibo na Košíku představí každý týden.
„Chceme, aby se z Košíku stal nejdostupnější způsob pro běžné nákupy domácností v Česku. A to znamená rozšiřovat náš sortiment o značky, kterým zákazníci dlouhodobě věří,” zmiňuje Ivan Utěšil, CEO Košík.cz. „Je perfektní, když můžeme jako první na světě nabídnout tak kvalitní sortiment, jako má Tchibo, a spojit nákupy domácností hned v několika obchodech do jednoho. Bez nutnosti objednávat několikrát, platit opakovaně za dopravu nebo obcházet prodejny ve městě,“ dodává.
„Středobodem našeho snažení je zákazník a snaha vyjít mu vstříc nejen nabídkou, ale i způsobem, jakým má možnost naše produkty získat. Kombinujeme několik vlastních prodejních kanálů, mezi kterými mohou zákazníci volně přecházet. Přelomovou spoluprací s Košíkem se nám nabízí další možnost být jim ještě blíže a o něco více jim nakupování usnadnit, za což jsme velice rádi,“ uvádí Jan Suchánek, generální ředitel Tchibo Praha.
Pohodlný způsob vrácení zboží
V případě nákupu oblečení Košík podle svého vyjádření nabízí pohodlný způsob vracení či výměny zboží v případě, kdy například zákazník vybere špatnou velikost. Stačí se spojit s operátorem zákaznické linky a nechat zboží vyzvednout při příštím nákupu. Zároveň prostřednictvím krátkých doručovacích lhůt Košíku mohou zákazníci získat vybrané zboží až do domu rychle.
Tchibo upozorňuje, že si zakládá na kvalitě materiálů i odpovědném přístupu k podnikání. Jeho textilní produkty jsou proto z biobavlny. Pěstují se bez použití syntetických pesticidů a hnojiv a s ohledem na dobré pracovní podmínky farmářů. V případě nádobí i ostatních výrobků, které přicházejí do styku s potravinami, využívá kvalitní materiály. Jsou to například stoprocentní porcelán nebo ušlechtilá ocel. Oblíbené jsou sportovní kolekce z funkčních materiálů, které pocházejí z recyklovaných zdrojů.