logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Rohlík nabízí tašky levného ovoce a zeleniny, nechce plýtvat

7. října 2022
Zprávy 0
411
Rohlík nabízí tašky levného ovoce a zeleniny, nechce plýtvat

Společnost Rohlík představuje novou iniciativu s názvem Zachraňujeme vitamíny. Svým zákazníkům nabízí čtyři kilogramy sezónního ovoce a zeleniny v jedné tašce.

Zákazníci Rohlíku si mohou pořídit ovoce a zeleninu za výhodnější cenu s vědomím, že zachránili potraviny a navíc ušetřili. Obsah tašky je ve zhoršené kvalitě, ale zdravotně v pořádku. Jen se musí rychle spotřebovat.

Přečtěte si také
Rohlík nově balí pečivo do 100% rozložitelných sáčků z kukuřičného škrobu

Zákazníci si na Rohlik.cz do košíku vloží tašku Zachraňujeme vitamíny. Ta vždy obsahuje kombinaci těchto druhů zeleniny či ovoce: papriky, banány, cukety, rajčata a jablka. Hmotnost tašky bude až do čtyř kilogramů a zákazníkovi dorazí spolu s ostatním nákupem.

Lutfia Volfová, tisková mluvčí Rohlik.cz, k tomu říká: „Tento projekt vznikl z iniciativy co nejvíce redukovat odepisované zboží. Věříme, že obzvlášť v současné době rostoucích životních nákladů zákazníci ocení možnost nákupu zdravých potravin za výhodnou cenu.“ Zákazník za tašku zaplatí pouze 49,90 korun.

Plány do budoucna

Rohlík v současné době do tašek využije pouze odpisové potraviny. Do budoucna však plánuje nastavit spolupráci i s farmáři. Chce od nich odebírat potraviny, kterých mají nadbytek a potřebují je prodat. Tento systém je nejen udržitelný, ale zároveň ekonomický, protože podporuje menší lokální výrobce. Ti nebudou nuceni odepisovat svou úrodu a naopak ji prodají zákazníkům Rohlíku za výhodné ceny.

Související články:

Rohlík nově balí pečivo do 100% rozložitelných sáčků z kukuřičného škrobu svět bedýnekRohlík pomáhá farmářům po ukončení projektu Svět bedýnek Rohlik.cz získal od investorů 190 milionů eur na evropskou expanzi Novým šéfem Rohlik.cz se stane Olin Novák, od října vystřídá Petra Pavlíka

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required