logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Řetězce Kaufland a Tesco bodovaly v Národních cenách ČR, dm drogerie markt je absolutním vítězem

29. listopadu 2022
Zprávy 0
414
Řetězce Kaufland a Tesco bodovaly v Národních cenách ČR, dm drogerie markt je absolutním vítězem

Společnost dm drogerie markt se stala absolutním vítězem Národní ceny kvality České republiky. Zvítězila i v programu Excelence mezi konkurencí z podnikatelského sektoru. Ministerstvo průmyslu a obchodu a Rada kvality České republiky ocenily i řetězec Kaufland, který získal první místo v Národní ceně České republiky za společenskou odpovědnost a udržitelný rozvoj. Na druhém místě se v kategorii soukromého sektoru hned za Kauflandem umístil řetězec Tesco.

Národní cena kvality je v Česku každoročně společnostem udělována na základě toho, jak kvalitně plní potřeby zákazníků, klientů a zaměstnanců. Letos toto ocenění převzala společnost dm drogerie markt. „Získání obou cen nás nesmírně těší, obzvláště v roce, kdy slavíme 30 let působení na českém trhu. Ocenění potvrzuje vysoký standard služeb společnosti dm, zároveň je pro nás závazkem do budoucna,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. Kromě Národní ceny kvality České republiky pro absolutního vítěze přebrala společnost ocenění i v programu Excelence, kde dopadla nejlépe mezi konkurencí ze soukromého sektoru.

Přečtěte si také
Antigenní testy nabízejí v ČR řetězce i on-line supermarkety

Národní ceny patří mezi nejstarší a nejprestižnější ocenění, které společnosti v České republice mohou získat. V letošním 22. ročníku mezi sebou soutěžilo celkem 46 organizací ve třech hlavních kategoriích – kvalita v rodinném podnikání, kvalita v programech Start a Excelence a společenská odpovědnost a udržitelný rozvoj. Hodnotí se všechny parametry organizace, od kvality řízení, přes ekonomické výsledky, vztah k zákazníkům, spolupracovníkům a k životnímu prostředí až po úroveň výsledného produktu.

Pro zákazníky je dm drogerie první volbou

„Jedinečný vztah se zákazníky je něco, na čem si drogerie dm zakládá. Pomáhá nám v tom nejen strategie dlouhodobých cen, cenově příznivé produkty dm značek, ale rovněž příjemné prostředí prodejen a přátelský personál,“ vysvětluje Jiří Peroutka. Dodává, že mezi zákazníky je oblíbený zejména věrnostní program dm active beauty, který má přes 2,3 milionu členů. Při uplatnění slev plynoucích z věrnostního programu ušetřili zákazníci za uplynulý obchodní rok více než čtyři procenta z ceny všech nákupů.

Přečtěte si také
Kaufland buduje komunitní zahrady, první dvě jsou v Praze

Vztahy se zákazníky posiluje společnost například i pomocí aplikace Moje dm. Ta spojuje nakupování s věrnostním programem a nabízí historii nákupů, novinky v sortimentu, podrobné informace o produktech a také možnost vytvořit si a sdílet s blízkými nákupní seznam. Protože chce společnost dm své zákazníky ještě více inspirovat, přidala do své aplikace dmLiv, nový formát živého vysílání. Během pravidelných živých přenosů moderátorka divákům společně s kvalifikovanými odborníky nebo známými influencery předává rady a tipy, jak používat vybrané kosmetické produkty.

Bodoval i Kaufland

Maloobchodní řetězec Kaufland se umístil na prvním  místě v Národní ceně České republiky za společenskou odpovědnost a udržitelný rozvoj. Hodnotitelé ocenili zejména komplexní přístup společnosti k CSR aktivitám (korporátní společenská odpovědnost), který shrnuje více než 130stránková podkladová zpráva.

Kaufland zvítězil v kategorii soukromého sektoru. U porotců zabodoval realizací širokého spektra udržitelných a společensky odpovědných aktivit. Obchodní řetězec se angažuje v oblasti zdravých i certifikovaných potravin a přispívá k trvale udržitelnému hospodářství. Provádí opatření k ochraně životního prostředí, klimatu a ohrožených druhů. Podporuje velké množství neziskových organizací a myslí také na své zaměstnance.

„Na společenskou odpovědnost a udržitelný rozvoj klademe velký důraz, je to součástí naší DNA. A protože víme, že rozhodují činy, stále rozvíjíme naše udržitelné projekty a získané ocenění je pro nás důkazem, že jdeme správným směrem,“ uvádí Stefan Hoppe, generální ředitel Kaufland ČR.

Ocenění pro řetězec Kaufland

Ocenění pro řetězec Kaufland.

 

Závazek k udržitelnosti

Kaufland byl v minulosti opakovaně vyhlášen jako nejudržitelnější obchodní řetězec v České republice. Uspěl například ve studii společnosti Impact Metrics, kde obsadil první příčku v oblasti udržitelnosti. Opanoval také soutěž Mastercard Obchodník roku, v níž zvítězil v kategorii „Zodpovědný obchodník“ pořádanou Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR. za Report udržitelnosti také získal ocenění v kategorii Odpovědný reporting Cen SDG. Už v roce 2020 Kaufland získal Národní cenu kvality ČR v programu Excelence.

Národní cenu České republiky za společenskou odpovědnost a udržitelný rozvoj pořádá Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR a Rada kvality ČR. Posláním je podpořit společenskou odpovědnost a udržitelný rozvoj prostřednictvím zpětné vazby, kterou organizacím poskytne hodnocení nezávislou stranou. Rada kvality ČR za tím účelem převzala od Evropské nadace pro management kvality (EFQM) schéma uznávání „Committed to Sustainability“ – závazek k udržitelnosti.

Související články:

Antigenní testy nabízejí v ČR řetězce i on-line supermarkety Kaufland buduje komunitní zahrady, první dvě jsou v Praze Řetězce se spojují pro podporu Ukrajiny Kaufland přináší úspěšný koncept on-line tržiště do ČR a na Slovensko

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required