
Věrnostní služba Wolt+ se po Praze spouští také v dalších městech. Nyní je k dispozici zákazníkům v Brně, Ostravě, Olomouci a Plzni. Do konce listopadu bude služba dostupná ve všech 14 českých městech, kde společnost Wolt přímo zprostředkovává rozvoz jídla či potravin.
Novinkou je i možnost ročního předplatného, které bude o 16 procent výhodnější. Již současný model zákazníkům pomáhá předplatitelům ušetřit v průměru 300 korun za měsíc. Vybírat mohou z nabídky jak lokálních podniků, tak nadnárodních řetězců, mezi které přibyl McDonald’s.
Wolt+ v rámci měsíčního předplatného ve výši 109 korun (respektive 92 korun při volbě roční verze) pomáhá zákazníkům ušetřit za dodatečné poplatky. Z každého nákupu si mohou odečíst minimálně 29 korun za dopravu, v průměru to vychází na 49 korun. Nově se služba rozšířila také do Brna, Ostravy, Olomouce a Plzně, do konce listopadu bude spuštěna ve všech krajských městech s výjimkou Jihlavy, a dále v Kladně a Mladé Boleslavi.
„Česko je společně s Norskem a Polskem mezi prvními trhy, kde jsme věrnostní program spustili, a máme radost, že se nám sedm měsíců od pilotního testování u pražských zákazníků podařilo službu rozšířit do všech 14 měst, kde přímo rozvážejí naši partnerští kurýři,” říká Jan Foret, generální ředitel Woltu pro Českou republiku.
Výše úspory se odvíjí od využívání služby
Zákaznické programy jsou mezi českými zákazníky oblíbené a nejvíce právě v oblasti potravin a jídla. Současně se rostoucí ceny projevují také ve snaze spotřebitelů kupovat levnější alternativy zboží, více výrobků privátních značek, v akci či se slevou. Podle propočtu společnosti se Wolt+ vyplatí všem, kteří na Woltu v průměru vytvoří alespoň tři objednávky měsíčně, v případě doručení na delší vzdálenost se pak díky odstupňované ceně za dopravu jejich počet ještě snižuje.
V průměru tak během testování ušetřili předplatitelé Wolt+ 300 korun za měsíc, výše úspory se odvíjí od využívání služby. Novinkou je také možnost ročního předplatného, které je o 16 procent výhodnější – vyjde na 1 099 korun. „Věrnostní a zákaznické programy jsou jednou z cest, jak v dnešní době ušetřit. Chceme proto našim věrným zákazníkům tuto možnost také dopřát a snížit jim tak náklady. Proto jsme rádi, že se daří službu Wolt+ spouštět v dalších regionech,” dodává Jan Foret.
Lokální podniky, ale i McDonald či potraviny
V Praze si mohou uživatelé programu vybrat z téměř 1 900 restaurací a 110 obchodů včetně Wolt Marketu. Ten nadále expanduje a nově otevřel již čtvrtou pobočku na území hlavního města, tentokrát v Michli. Služba je tak nyní dostupná v rámci celé Prahy a také v Brně.
„K zapojení do Wolt+ jsme oslovili podniky působící jak na lokální úrovni, ale také nadnárodní řetězce, jako je McDonald’s. Díky tomu, je nabídka pestrá a zahrnuje téměř 1 900 podniků. Kromě doručování jídla se Wolt+ vztahuje například na produkty z Wolt Marketu a zákazníci tak mohou Wolt+ využít také na každodenní nákupy. Naším cílem je nabídnout co nejširší portfolio, kde zákazníci nakoupí vše od potravin po kosmetiku,” říká Jan Foret.
V aplikaci jsou partnerské podniky Wolt+ označeny logem W+, díky kterému se v nabídce snadno orientuje. Mezi vybrané podniky patří například Artic Bakery, Zrnko Zrnko, Antonínovo pekařství, ale i Lush, Body shop a Ziaja.
Expanduje také firemní program Wolt at Work
Wolt se zaměřil také na rozšiřování služeb pro firemní zákazníky, kdy expanduje v rámci služby Wolt at Work. Od spuštění ji začalo používat už více než 200 regionálních firem včetně velkých nadnárodních společností využívajících Wolt napříč všemi svými evropskými pobočkami, jako je BCG nebo A.T. Kearney. Nyní ji kromě pražských firem mohou používat také zákazníci ve všech dalších městech, kde Wolt působí.
Služba poskytuje on-line objednávání jídla, potravin, dárkových poukazů i dalšího zboží včetně drogerie, s možností sledování nákupů na jednom místě, nastavení budgetu pro zaměstnance a pohodlnou platbou faktury jednou měsíčně.
„Společně s návratem do kanceláří zažívá služba Wolt at Work boom. Mezi nejoblíbenější položky patří jak klasické doručování jídla na týmové porady či obědy, ale i rozšířená cateringová nabídka nebo doplňování firemních kuchyněk o ovoce, nápoje a pochutiny, kde evidujeme zejména velkou poptávku skrze Wolt Market,” říká Jan Foret.
Některé firmy nabízí službu Wolt at Work jako zaměstnanecký benefit, kdy si mohou zaměstnanci na náklad firmy objednat jídlo, ale třeba i drogerii až domů. Wolt proto vyvíjel službu tak, aby byla správa objednávek intuitivní a vše bylo na jednom místě. Nastavit lze také různorodé podmínky, ať už časové rozmezí pro objednávky, budget pro jednotlivce i celé týmy, či třeba jednorázové události, na které pozvou své zaměstnance přes časově omezený internetový odkaz.
Wolt byl založen v roce 2014 a v roce 2022 se připojil ke společnosti DoorDash. Společně se tak stali globálním hráčem působícím v 27 zemích světa.