logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Velkoobchod makro ČR zvedl zaměstnancům mzdu až o čtvrtinu

19. ledna 2023
Zprávy 0
352
Velkoobchod makro ČR zvedl zaměstnancům mzdu až o čtvrtinu

Velkoobchod makro ČR upravil zaměstnancům mzdu za poslední rok a půl už čtyřikrát. Přilepšili si tak až o 25 procent.

Síť velkoobchodů makro ČR opět zvýšila mzdy svým zaměstnancům. Od prosince minulého roku si mzdově přilepšili zhruba o deset procent. „Za nadstandardní služby poskytované našim profesionálním zákazníkům patří největší dík všem kolegům. Jsme proto nesmírně rádi, že můžeme našim zaměstnancům poděkovat za jejich práci také finančně navýšením mezd a dát jim tak najevo, že si jich vážíme. Za poslední rok a půl navyšujeme platy už počtvrté a celkově jsme tak našim zaměstnancům zvýšili mzdy v průměru o celou čtvrtinu,“ vysvětluje Daniela Hrbková, personální ředitelka makro ČR.

Přečtěte si také
Metro zahajuje růstovou ofenzivu „sCore” s ambiciózními cíli pro rok 2030

První zvýšení mezd přišlo v červenci roku 2021, druhé následně v listopadu. Loni velkoobchod zvyšoval poprvé v březnu a podruhé v prosinci. Nejvyšší nárůst platů proběhl za poslední měsíce u zaměstnanců, kteří působí přímo v prodejnách a distribučním centru makro ČR. Zaměstnanci právě na těchto pozicích jsou současnou situací rychle rostoucích životních nákladů ohroženi nejvíce.

Od letošního ledna se navýšení dočkali i zaměstnanci v centrále společnosti. Kromě růstu platů dostanou v průběhu příštího roku všichni zaměstnanci poukázky na nákup zboží v makro v celkové hodnotě dvacet tisíc.

Přečtěte si také
Spolupráce s makrem umožnila Košíku expandovat na Moravu
Makro, Košík

Péče také o zdraví zaměstnanců

„U nás se všechno točí kolem dobrých vztahů mezi zaměstnanci a našimi zákazníky. Většina zákazníků u nás nakupuje pravidelně a spoustu let, známe je osobně a přizpůsobujeme jim naši nabídku. Právě tím se jako velkoobchod výrazně lišíme od klasického retailu. Chceme být profesionálními partnery v jejich podnikání a děláme vše pro to, abychom jim dobrým partnerem byli a zůstali. Abychom to zajistili, neustále produktově vzděláváme naše zaměstnance na všech pozicích a ve všech odděleních. Chceme, aby každý z našich kolegů byl odborníkem ve své kategorii. Pokud chcete pracovat například se sortimentem ryb, u nás budete za chvíli o rybách vědět úplně všechno,“ popisuje Daniela Hrbková. Jak dodává, zaměstnance v makro ČR nespojuje jen společný zaměstnavatel, ale také láska ke gastronomii.

Kromě finančních odměn se velkoobchod makro ČR stará také o zdraví zaměstnanců. Nadstandardní zdravotní péči v podobě on-line lékařského poradenství nabízí už více než rok. „Jedná se o zdravotní benefit, který kombinuje klasickou lékařskou péči s on-line medicínou a je dostupný 24 hodin denně sedm dní v týdnu. Tento benefit za uplynulý rok využilo mnoho kolegů při nejrůznějších příležitostech a pomohl například při rychlém objednání k lékaři prostřednictvím zdravotního koordinátora,“ říká Daniela Hrbková. Kromě on-line lékařské péče nabízí také sezonní očkování proti chřipce, inspirující workshopy na téma fyzického a mentálního zdraví či Multisport kartu.

 

 

 

 

Související články:

Metro zahajuje růstovou ofenzivu „sCore” s ambiciózními cíli pro rok 2030 Makro, KošíkSpolupráce s makrem umožnila Košíku expandovat na Moravu Martin Čivrný, makroMartin Čivrný je vedoucím komunikace ve společnosti makro ČR V inovované síti Můj obchod je zapojeno již 30 prodejen

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required