logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Investice do reklamy: Největším inzerentem mezi potravinářskými řetězci je Lidl

25. ledna 2023
Zprávy 0
154
Investice do reklamy: Největším inzerentem mezi potravinářskými řetězci je Lidl

Nejsilnějším inzertním zadavatelem mezi potravinářskými řetězci byla v minulém roce společnost Lidl Česká republika. Podle ceníkové hodnoty reklamního prostoru investovala do své propagace více než 2,7 miliardy korun.

Přehled top pěti nejsilnějších zadavatelů inzerce roku 2022 v segmentu potravinářských řetězců připravila výzkumná agentura Nielsen Admosphere v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel.

Přečtěte si také
Řetězce vyplácejí mimořádné odměny pracovníkům

Na prvním místě v ceníkové hodnotě reklamního prostoru se umístil Lidl následovaný Kauflandem, Albertem, Billou a Penny Marketem.

Lidl, Kaufland a Albert se na prvních třech místech objevily i v roce 2021. Tyto potravinářské řetězce zároveň patřily mezi vůbec nejsilnější zadavatele reklamy na trhu. Na čtvrtém místě se v rámci celého trhu předloni umístily Sazka a Alza.cz.

Přečtěte si také
Řetězce se spojují pro podporu Ukrajiny

Lidl

Reporting zachycuje vývoj i trendy

Ceníková hodnota není ekvivalentem reálných, tedy čistých investic do nákupu reklamního prostoru. Na reálnou cenu, kterou firmy za nákup reklamního prostoru skutečně zaplatí, má vliv řada faktorů jako celkový objem nakoupeného prostoru, uplatnění slev, barterové spolupráce a podobně.

Reporting ceníkových hodnot reklamního prostoru ovšem spolehlivě zachycuje vývoj a trendy současného reklamního trhu. Umožňuje například porovnávat jednotlivé zadavatele, média nebo odvětví mezi sebou a podobně.

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere přináší ucelený a strukturovaný přehled o tuzemské reklamě napříč celou mediální sférou. V České republice funguje již od roku 2010. Data získává nezávislým sběrem v televizi, tisku a rozhlasu, deklaracemi zapojených subjektů (reklama ve venkovním prostoru) i kombinací obou přístupů (internet). Sběr i analýza probíhají na základě transparentních metodologických postupů.

 

 

Související články:

Řetězce vyplácejí mimořádné odměny pracovníkům Řetězce se spojují pro podporu Ukrajiny Kaufland, LidlKaufland a Lidl podporují zavedení zálohování Antigenní testy nabízejí v ČR řetězce i on-line supermarkety

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required