logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

Americkým značkám se na českém trhu daří, svou první prodejnu zde otevře Victoria’s Secret 

7. února 2023
Moderní trh 0
240
Americkým značkám se na českém trhu daří, svou první prodejnu zde otevře Victoria’s Secret 

V poslední dekádě na český trh vstoupilo několik desítek významných amerických značek, často z odvětví módy, ale i dalších segmentů. K těm nejzásadnějším patří Gap, Foot Locker, Polo Ralph Lauren, Skechers, Steve Madden, Tiffany & Co., Yankee Candle či Under Armour. Přicházejí k nám také zástupci F&B sektoru: Domino’s, Pizza Hut či Popeyes, který plánuje na český trh vstoupit letos. Velmi očekávaný je také květnový vstup oblíbeného prodejce spodního prádla Victoria’s Secret.

Victoria’s Secret je dlouhodobě žádanou značkou, která na českém trhu doposud chyběla. Jde o největšího amerického prodejce spodního prádla s více než 1 000 obchodů po celém světě. U nás bylo jeho produkty dosud možné zakoupit jen v tranzitní části letiště Václava Havla. V květnu 2023 se v pražském nákupním centru Westfield Chodov otevře první prodejna značky v Česku.

Přečtěte si také
IKEA otevře v nákupním centru Westfield Chodov nové plánovací studio

Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu, Cushman & Wakefield říká, že značka Victoria‘s Secret je celosvětově velice úspěšná z mnoha důvodů, mimo jiné proto, že nabízí sofistikovaný, stále inovovaný, trendy a vysoce módní produkt a design za dostupnou cenu, ve velice atraktivním prostředí. „Produkty jsou pro zákaznice nejen krásné, ale také funkční, což z nich činí velice žádané zboží. Značku navíc provází inspirativní design prodejen a silný příběh produktů podporovaný světově známými módními přehlídkami, které patří k nejvíce sledovaným a sdíleným na sociálních sítích. Její obchody mají velice vysokou návštěvnost, jsou velmi fotogenické a sdílené („instagrammable“), přitahují hodně pozornosti. Patří mezi žádané nájemce, které se obchodní centra snaží mít ve své nabídce, aby splnila přání zákazníků, kteří po značce touží. Značka stále vyvíjí nové kolekce, produkty a designy prodejen, a tak je schopna zákazníkům stále nabízet novinky a tím udržovat návštěvnost, atraktivitu a také obraty svých prodejen na velice dobré úrovni. Její obchody patří k ozdobě i přitažlivé atrakci obchodních center i nákupních tříd.“

Nové značky k nám láká rozvinutý trh a kupní síla

Mezi nejpopulárnější americké značky, které na českém trhu dlouhodobě figurují, patří Nike, Levi’s, Tommy Hilfiger, Michael Kors, Adidas či Calvin Klein. Většina z nich svou vlajkovou prodejnu na českém trhu umístila do pražské ulice Na Příkopě, nejnavštěvovanější nákupní třídy v regionu střední a východní Evropy. Ta se z hlediska výše nájmu řadí k nejdražším nákupním třídám v Česku i v CEE – dlouhé roky na první pozici, letos na druhou za Pařížskou (podle studie Main Streets across the World).

Přečtěte si také
Očkování proti koronaviru v nákupních centrech pokračuje

„České maloobchodní prostředí je pro mezinárodní módní a další společnosti jedním z nejatraktivnějších, a to zejména díky velice kvalitní skladbě nájemců a jejich dobrým obchodním výsledkům. Přítomnost velkého množství mezinárodních společnosti je výsledkem dlouhodobě rostoucí kupní sily obyvatel Česka a rozvoje obchodního prostředí, ve kterém společnosti dobře prosperují. Česká republika a zejména Praha je zároveň velmi významnou evropskou i světovou turistickou destinací, kde turisté tvoří velice významnou část klientely zahraničních obchodů, zejména v centru Prahy a významných nákupních centrech, kde nové značky nejčastěji otevírají své první prodejny; poté expandují do dalších českých měst,“ dodává Kotrbáček.

Daří se u nás také restauracím

Totéž platí pro mezinárodní restaurace, které k nám přicházejí z celého světa, ale většina těch nejvýznamnějších opět právě z Ameriky. V minulosti to byly třeba pizzerie Domino’s či Pizza Hut nebo pekařství Cinnabon, letos do Česka plánuje vstoupit prodejce smažených kuřecích pochoutek Popeyes.

Jak uvádí Jan Kotrbáček: „Popeyes skvěle doplní velice dobře fungující nejslavnější fastfoodové koncepty, jako je KFC, Burger King a samozřejmě McDonalds, který byl u nás prvním mezinárodním řetězcem přicházejícím z Ameriky a nedávno oslavil 30 let na českém trhu.“

Pro úspěšné dlouhodobé fungovaní na trhu je nutností stále inovovat, což se zmiňovaným americkým značkám velmi dobře daří – a mohou v tom být příkladem i pro ostatní. Jen málo amerických značek se na českém trhu neudrželo. Odešel z něj například prodejce oděvů Forever 21, který se před pěti lety globálně dostal do finančních potíží, uzavřel až třetinu svých prodejen ve 40 zemích a nyní se soustředí na profitabilní prodejny v USA a online prodej.

 

Související články:

IKEA otevře v nákupním centru Westfield Chodov nové plánovací studio Očkování proti koronaviru v nákupních centrech pokračuje

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required