logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

Na svatého Valentýna se lidé obdarovávají sladkostmi, květinami, drobnými šperky i spodním prádlem

8. února 2023
Moderní trh 0
197
Na svatého Valentýna se lidé obdarovávají sladkostmi, květinami, drobnými šperky i spodním prádlem

Svátek všech zamilovaných je v Česku oblíbená příležitost k vyznání lásky i obdarování. V dárkových krabičkách a taškách nejčastěji najdou lidé drobnosti od sladkostí, přes hrníčky se srdíčky, tematický textil, až po jemné klenoty. Muži nezapomínají ženám dát také květiny.

Jen jednou v roce se obchodní plochy hypermarketů Globus částečně vybarví do červena a růžova, na svátek všech zamilovaných. Ani covidové roky zásadně neumenšily zájem o dárky na tento den. Dni zamilovaných předchází pečlivé přípravy. Například cukrářky v Globusu připraví nadýchané zákusky a kuchaři v tamních restauracích uvaří speciální valentýnské menu. A mnoho z dárků z lásky je před dnem svatého Valentýna a během něj zlevněno.

Přečtěte si také
Vánoční dárky a motivace ve firmách: Lidé chtějí univerzální poukázky

Zájem o zamilované motivy roste o pětinu

„V období svátku svatého Valentýna se pravidelně zvyšuje zájem o dárky se zamilovanými motivy o celou pětinu. Nejvíce se nakupují plyšové hračky či sladkosti. Častým dárkem je také tematicky laděný textil a spodní prádlo pro ženy i muže. V nabídce máme značkové spodní prádlo dámské a pánské, které lze vzájemně párovat,“ říká Aneta Turnovská, tisková mluvčí hypermarketů Globus. U konkrétních značek se podle ní v tomto sortimentu zákazníci dočkají až 25% slevy. Levněji také zákazníci pořídí parfémy nebo kondomy.

Valentýn se často neobejde bez šperku. Nejčastějším dárkem v Globusu z oddělení Klenot jsou prsteny a náušnice, kterých se okolo tohoto svátku prodá o čtvrtinu víc, než je běžné. Pro zákazníky si Globus připravil 14% slevy a pro letošek rozšířil i kolekci stříbrných šperků.

Limitované edice sladkostí doplní valentýnské menu

Vedle toho všeho v cukrářstvích připravují linecká srdce, řezy s pravou šlehačkou, bohatě zdobené dorty Valentýn, Valentýnský jahodový cheesecake a šlehačkové malinové poháry. „Jedná se o limitované edice sladkostí z naší dílny, na které se zákazníci každoročně těší. V Café Globus také budeme mít menu kávy espresso spolu s Valentýnským šlehačkovým řezem za zajímavou cenu. Stejně tak nabízíme speciální valentýnské menu v našich restauracích,“ dodala k nabídce Globusu Aneta Turnovská.

Související články:

Vánoční dárky a motivace ve firmách: Lidé chtějí univerzální poukázky Alexandr Štach, DouglasParfumerie Douglas má nové vedení

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required