logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

Volba spotřebitelů: Registrace novinek do 23. ročníku je otevřena a letos poprvé zdarma

20. února 2023
Zprávy 0
224
Volba spotřebitelů: Registrace novinek do 23. ročníku je otevřena a letos poprvé zdarma

Marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka funguje už od roku 2001. Od svého počátku sleduje, podporuje a oceňuje produktové inovace. Do programu lze nominovat novinky z oblasti rychloobrátkového zboží, doplňků stravy a OTC přípravků, které výrobci uvedli (či teprve uvedou) v období od ledna předchozího roku až do letošního května, přičemž letošní uzávěrka registrací je 31. března.

Letos se podmínky přihlašování zásadně mění. Firmy mohou své novinky registrovat poprvé v historii zcela zdarVoma a nezávazně.

Přečtěte si také
Spotřebitelé brzo zvolí nejlepší novinku
Novinka

Účast v programu může přihlášeným produktům, kromě zařazení do průzkumu, přinést mnoho výhod, jako je například účast v doprovodných spotřebitelských soutěžích či mediální podpora. Vítězné inovace pak budou zveřejněny na slavnostním galavečeru, dostanou možnost účastnit se celorepublikové marketingové podpory, využít licenci na logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023, celostránkovou inzerci v časopise Zboží a Prodej a mnoho dalších výhod.

Přečtěte si také
Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2022 zná vítěze
volba spotřebitelů

Vítězné produkty budou vyhlášeny na základě průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů (jedná se nejvyšší možný počet reprezentativních respondentů v ČR). Ocenění vítězů proběhne na slavnostním galavečeru konaném 15. června 2023 v Praze na Občanské plovárně společně s akcí Retail Business Mixer, která následuje hned po zveřejnění výsledků.

Důkazem, jak program pomáhá výrobcům a distributorům, jsou statistiky z minulých ročníků. Například podle dat z průzkumu společnosti SC&C téměř polovina českých spotřebitelů upřednostní při nákupu výrobky spojené s logem Volba spotřebitelů (zcela nezávisle na jeho znalosti), tím pádem ocenění výrobcům výrazně pomáhá při zvyšování prodejů. A to není všechno – 83 % obchodníků motivuje logo k listingu, 84 % lidí obecně přiznává vyšší důvěru v produkty oceněné nezávislými testy kvality či spotřebitelským hodnocením jako například Volba spotřebitelů, Důvěryhodná značka apod. A více než třetina lidí je ochotna připlatit si za produkty, které v programu zvítězily.

Pro více informací a nezávaznou registraci mohou zájemci navštívit www.volbaspotrebitelu.cz.

Související články:

NovinkaSpotřebitelé brzo zvolí nejlepší novinku volba spotřebitelůVolba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2022 zná vítěze

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required