
Platforma Zaslat.cz integrovala do své sítě sběrná a výdejní místa dopravce PPL (Professional Parcel Logistic). Posílením o více než 3 000 míst nabízí brněnská firma zákazníkům širkou síť výdejních míst na českém trhu. Dohromady má platforma již přes 12 tisíc sběrných a výdejních míst. V plánu je další posílení sítě nejen v Česku, ale i v zahraničí.
Popularita sběrných a výdejních míst v Česku roste rekordní rychlostí, a to především v posledním roce a půl. Důvod je podle ředitele společnosti Zaslat.cz Miroslava Michalka jednoduchý: „Po dvou letech, kdy kvůli pandemii většina lidí byla téměř permanentně ve svém domově, jsou lidé jednoduše víc pohybu a čekat na kurýra pro ně už není tak přijatelné jako v době pandemie.”
Z průzkumů vyplývá, že výdejní místa pravidelně využívá až 70 % Čechů. Zaslat.cz nyní rozšířilo díky integraci PPL svou síť o více než 3 000 Parcelshopů a Parcelboxů tohoto přepravce. Na platformě tak nabízí více než 12 tisíc takových míst, ze kterých mohou zákazníci vyzvedávat a posílat své zásilky.
„Integrace PPL je pro nás i pro naše zákazníky zásadním krokem. Zaslat.cz tak upevnilo svou pozici silného hráče. Aktuálně poskytujeme nejvyšší počet sběrných a výdejních míst na českém trhu. Naši zákazníci si jednoduše vyberou ze širokého portfolia výdejen a vyzvednout si svůj balíček poblíž svého bydliště, ať už bydlí ve městě či na vesnici. Anebo jej naopak mohou odeslat,“ komentuje Miroslav Michalko, ředitel společnosti Zaslat.cz. Jak dodává: „Máme signály i od našich dalších partnerů, že budou buď otevírat a nebo rozšiřovat vlastní sítě takových míst. V rámci tohoto roku chceme integrovat další tisíce míst v Česku a rozšířit naši síť i o desítky tisíc míst v zahraničí.“
Potenciál integrovat dalších 12 dopravců
Zaslat.cz má ve svém portfoliu osm balíkových dopravců s potenciálem integrovat dalších 12 dopravních společností. Integrace PPL (Professional Parcel Logistic) je pro brněnskou společnost velkým krokem na cestě k dosažení cíle poskytnout co nejjednodušší, nejrychlejší a nejpohodlnější cestu k odesílání balíků odkudkoliv a kamkoliv.
Zatímco v minulosti se nabídka zaměřovala zejména na doručování od dveří ke dveřím, v posledním roce společnost intenzivně pracuje na rozšíření portfolia, nabídky služeb a vývoj vlastních technologických řešení pro firmy.
Zákazníci Zaslat.cz mohou přes PPL prozatím posílat balíky pouze po České republice, a to buď s možností vyzvednutí na adrese, nebo podáním balíku na jedno z více než tří tisíc sběrných míst. „Další možnosti využití služeb dopravce PPL připravujeme. Zákazníci mohou zatím otestovat tuzemskou přepravu. K integraci takto velkého dopravce přistupujeme zodpovědně, a proto budeme spolupráci rozšiřovat postupně,“ vysvětluje Miroslav Michalko.
Společnost Zaslat.cz je internetový portál a on-line vyhledávač dopravců, který nabízí řadu možností doručování zásilek pro firmy i koncové zákazníky. Společnost působí v Česku, na Slovensku, ale také například v Jižní Africe. Dva roky po sobě byla společnost Zaslat oceněna v prestižním žebříčku nejrychleji rostoucích společností ve středoevropském regionu společnosti Deloitte. V roce 2022 podepsala strategické partnerství se společností Alsendo, která umožní expanzi na další trhy a růst na českém i slovenském trhu.