logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

Projekt S Lidlem šetříme jídlem nově zahrnuje chlazené, maso a ryby

9. března 2023
Zprávy 0
137
Projekt S Lidlem šetříme jídlem nově zahrnuje chlazené, maso a ryby

Projekt S Lidlem šetříme jídlem, který se zaměřuje na prevenci proti plýtvání potravinami, se dál rozrůstá. Nově zahrnuje další druhy sortimentu. Novinkou je i to, že bedýnky s ovocem a zeleninou nahradí papírové tašky. Nové místo našel stojan, ve kterém zákazníci tyto speciální tašky najdou, nachází se na prodejní ploše v blízkosti pekárny.

Na neplýtvání potravinami klade společnost Lidl velký důraz. I proto se projekt S Lidlem šetříme jídlem dočkal dalšího rozšíření. Nově bude zahrnovat také chlazené výrobky, maso a ryby, do budoucna také nebalené pečivo.

Přečtěte si také
Po modernizaci se opět otevřel Lidl v Chlumci nad Cidlinou

První vlaštovkou projektu byly bedýnky plné ovoce a zeleniny, na které si zákazníci velice rychle zvykli. Jejich obsah tvoří nepoškozené kusy například s protrženou síťkou či obalem nebo ovoce a zeleninu z větších balení, kde byl špatný třeba jen jeden kus. Za minulý rok se prodalo cca 1 600 000 tříkilových bedýnek, což odpovídá zhruba 4 800 tunám zachráněného ovoce a zeleniny.

Levné ovoce a zelenina

„Úspěchem bedýnek jsme nadšeni a moc nás těší, že se díky nim daří omezovat plýtvání potravinami. Jelikož se zaměřujeme i na praktickou stránku našeho projektu, rozhodli jsme se bedýnky nahradit papírovými taškami. Princip ale zůstává stejný – zákazníci za jednotnou cenu 25 korun získají tři kilogramy různorodého ovoce a zeleniny,“ vysvětluje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Přečtěte si také
Lidl otevře ve Zlíně novou prodejnu
Lidl Zlín

Tašky jsou z vláken silphie, což je rostlina, která se dříve využívala k výrobě bioplynu. Nyní se její vlákna používají zejména pro obaly, které přicházejí do přímého styku s potravinami. Využitím silphie, která je obnovitelnou surovinou, se chrání zdroje a šetří příroda. Oproti bedýnkám mají navíc zásadní výhodu. Jsou praktičtější a bez problémů si je mohou zakoupit také zákazníci, kteří do prodejny nepřijeli autem.

Chlazené výrobky s výraznou slevou

Kromě novinky v podobě tašek plných ovoce a zeleniny čekají zákazníky také další sortimentní skupiny, které si zakoupí s výraznou slevou. Ve speciálních slevových koutcích naleznou například chlazené výrobky se slevou 70 %. „Bude se jednat o všechny chlazené výrobky napříč naším sortimentem, které jsou zdravotně nezávadné, ale blíží se datum jejich spotřeby. To stejné bude platit pro maso a ryby,“ doplňuje Tomáš Myler.

Změny, které se zaměřují na omezení plýtvání potravinami, se týkají také sortimentu pečiva. Již nyní mají zákazníci možnost zakoupit chléb z předešlého dne se slevou 70 %. V dohledné době pak projekt doplní další pečivo, na které se bude také vztahovat 70procentní sleva. Zákazníci ho najdou ve stejném stojanu jako tašky s ovocem a zeleninou. Sáčky budou vždy obsahovat několik kusů stejného druhu nebaleného pečiva. Zákazníci je nakoupí do poledne následujícího dne.

 

 

Související články:

Po modernizaci se opět otevřel Lidl v Chlumci nad Cidlinou Lidl ZlínLidl otevře ve Zlíně novou prodejnu LidlKaufland a Lidl znovu zvyšují mzdy, vyplácejí odměny a nabízejí zaměstnancům nové benefity LidlKaufland a Lidl začaly pilotně testovat zpětný odběr PET lahví a plechovek

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required