logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Kateřina Rédová nastoupila na pozici senior retail specialist v outletovém nákupním centru...
  • Nejlepším obchodníkem s českými jablky, cibulí i bramborami se letos stal řetězec Kaufland....
  • V rámci rotace na manažerských pozicích přichází do vedení Penny Česká republika Florian Jens...
  • Od prvního června se prodlužuje otevírací doba u více než 250 z celkových 316 prodejen Lidl....

EuroShop RetailDesign Award má novou tvář

20. března 2023
Zprávy 0
282
EuroShop RetailDesign Award má novou tvář

Od roku 2008 se každoročně uděluje třem nejlepším konceptům obchodů na celém světě EuroShop RetailDesign Award. V roce 2022 dostalo toto ocenění novou tvář. Od nynějška je možné získat cenu v jedné z následujících pěti kategorií. Jsou to Potraviny, Móda a životní styl, Digital, Pohostinství a Udržitelnost. V každé porota vyhlásí jednoho vítěze.

Pro rozhodnutí poroty udělující EuroShop RetailDesign Award je i nadále zásadní dokonalý mix architektury, barev, materiálů, osvětlení a vizuálního merchandisingu, který umožňuje jasně identifikovat nabídku a cílovou skupinu. Pět letošních vítězů vzešlo z řady 103 soutěžících z 31 zemí a svá ocenění si převzali během prvního dne veletrhu EuroShop v Düsseldorfu.

Přečtěte si také
POPAI CE ocenila nejlepší komunikační projekty v retailu

Podle organizátorů vítězové vynikali perspektivními nápady na udržitelnost, poutavými designovými realizacemi a technologicky i koncepčně inovativními retailovými projekty. A toto jsou vítězové: Interspar am Schottentor ve Vídni (Potraviny), Tessuti Liverpool One v Liverpoolu (Móda a životní styl), Coolblue v Düsseldorfu (Digital), Casa Portuguesa do Pastel de Bacalhau ve Vila Nova de Gaia (Pohostinství) a Adidas Terrex Flagship Store v Mnichově (Udržitelnost).

Vítězem kategorie Potraviny je vídeňský Interspar

Obchodem, který byl po více než třech letech plánování a renovace otevřen v květnu 2021, vdechl Interspar nový život bývalé centrále Wiener Bankverein (Haus am Schottentor). Památkově chráněná budova z vilhelmovského období je stále považována za vzor pro nové bankovní budovy v celé Evropě. Cílem Intersparu bylo zachovat historickou podstatu domu a přizpůsobit ji požadavkům nového využití.

Přečtěte si také
Samoobslužná prodejna Coop Strakonice má cenu za zákaznický zážitek

Pro potřebné instalace kombinoval investor materiály z doby výstavby s moderní technologií a na stávající mramorovou podlahu instaloval vzhledově identické druhé patro. Prodejna se zaměřuje na svačiny a teplá jídla, která tvoří zhruba třetinu sortimentu. Jejím cílem je přilákat především obyvatele města a studenty, stejně tak i zaměstnance z okolních kanceláří. Na ploše přibližně 1 170 metrech čtverečních nabízí mimo jiné panini, regionální sušené hovězí maso a regionální ryby. Další novinkou je koncept restaurace Mezzanin, první à la carte restaurace tohoto řetězce supermarketů.

 

Interspar am Schottentor v detailu

Vítěz kategorie: Potraviny

Místo: Vídeň, Rakousko

Otevření: květen 2021

Prodejní plocha: 1 170 m²

Maloobchodní design: KBiA Kulmus Bügelmayer, Umdash Store Makers

Související články:

POPAI CE ocenila nejlepší komunikační projekty v retailu Samoobslužná prodejna Coop Strakonice má cenu za zákaznický zážitek V soutěži POPAI Awards zvítězil projekt bratislavské prodejny The Streets Ski RadotínVítezem soutěže Visa Czech Top Shop se stala prodejna Ski a Bike Centrum Radotín

Doporučujeme

Komerční sdělení

QSL pomáhá firmám zajistit bezpečnost i kvalitu potravin

Legislativní požadavky na výrobce potravin, obchod a stravovací zařízení se neustále mění, a proto je dobré mít po boku zkušeného partnera. Kvalitou potravin, jejich bezpečností a právními aspekty se už 10 let zabývá společnost QSL. Kromě poskytování komplexních poradenských služeb pro tento segment se firma také intenzivně věnuje inovacím. Vyvinula například online aplikaci Etiketomat, www.etiketomat.cz, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

31. 5. 2023, seminář Digitální komunikace podporuje a mění retail, Praha

7.–⁠8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

15. 6. 2023, společenské setkání Coop Centra družstva

15. 6. 2023, Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023 a Retail Business Mixer, Praha

Profily

Jsme prostě Ovoce a zelenina ve Štěchovicích

31. května 2023

Lukáš Cingr: Zákazníci od velkých firem čekají hodně, proto je zklamou i menší problémy

31. května 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required