Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který sa bude konat příští rok v létě v Německu. Partnerství se vztahuje i na kvalifikacní boje, které již začaly a potrvají až do konce března příštího roku.
Lidl chce spolupráce s fobalovou asociací využít i ke zdůraznění aktivního a zdravého životního stylu, včetně sportování a konzumace čerstvého ovoce a zeleniny. Řetězec proto systematicky rozvíjí svůj sortiment tak, aby bylo pro zákazníky snazší vědomě volit zdravé a udržitelně vyráběné výrobky.
„Těší nás, že jsme součástí události, která fascinuje naše zákazníky a zaměstnance ve všech zemích. Stejně jako naše produkty jsou dostupné pro každého, chceme pomoct vytvořit z UEFA Eura 2024 zážitek pro všechny. A to například prostřednictvím našich Lidl Fan Zones. Je opravdu něco speciálního, že se finálový turnaj koná v zemi, kde začala historie společnosti,“ uvádí Tomáš Myler, tiskový mluvčí společnosti.
Lidl má v Německu silné zastoupení. Celkově provozuje více než 12 tisíc prodejen ve 31 zemích, z toho 30 v Evropě.
Guy-Laurent Epstein, marketingový ředitel UEFA, říká: „Přítomnost Lidlu přispěje obrovskou měrou k propagaci toho, co bude dalším nezapomenutelným turnajem. Těšíme se také na společné propagování hodnot dobrého zdraví a blaha, které UEFA a Lidl sdílí.“