logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Kateřina Rédová nastoupila na pozici senior retail specialist v outletovém nákupním centru...
  • Nejlepším obchodníkem s českými jablky, cibulí i bramborami se letos stal řetězec Kaufland....
  • V rámci rotace na manažerských pozicích přichází do vedení Penny Česká republika Florian Jens...
  • Od prvního června se prodlužuje otevírací doba u více než 250 z celkových 316 prodejen Lidl....

Lidl zavede digitální cenovky ve všech prodejnách

18. května 2023
Zprávy 0
303
Lidl zavede digitální cenovky ve všech prodejnách

Do konce listopadu 2023 plánuje společnost Lidl Česká republika nainstalovat digitální cenovky ve všech svých prodejnách. Centrálně je bude řídit počítač. Veškeré informace na cenovkách se tak budou měnit automaticky. Kromě časové úspory zaměstnanců pomohou ušetřit také tisíce tun papíru ročně.

Přečtěte si také
Lidl zásobuje prodejny v centru Prahy elektrickým vozidlem
Lidl elektrické vozidlo

Digitální cenovky vypadají jako běžné papírové. Nabízí však nespočet výhod, které ocení nejen zaměstnanci prodejen, ale také zákazníci. Rozhodnutí nainstalovat digitální cenovky do všech prodejen vyšlo z pozitivního hodnocení pilotního projektu v pražské prodejně v ulici Nárožní, kde cenovky instalovali na konci loňského listopadu. Díky dobrým ohlasům na tento projekt odstartovala instalace digitálních cenovek plošně ve všech skladech a v následujících měsících se objeví ve všech prodejnách.

Přečtěte si také
Kaufland a Lidl začaly pilotně testovat zpětný odběr PET lahví a plechovek
Lidl

Přelom v podnikání

„Digitální cenovky přináší velký přelom v našem podnikání. Díky centrálnímu systému budeme všechny změny na cenovkách, ať už půjde o cenu, složení, gramáž a jiné parametry, upravovat automaticky. Informace na cenovkách budou tedy jednotné ve všech prodejnách a ušetří zaměstnancům až 400 hodin práce ročně. Zaměstnanci už totiž nebudou muset tisknout, odesílat a umísťovat aktuální cenovky, o vše se postará centrální systém,“ uvádí mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler. V průměru vymění jedna prodejna za rok asi 45 tisíc cenovek, což představuje nemalou zátěž pro zaměstnance.

Odstranění papírových cenovek bude mít rovněž dopad na úspory v oblasti životního prostředí. „Celková spotřeba cenovkového papíru ve všech prodejnách je cca 3 000 tun ročně. Díky digitálním cenovkám docílíme významné úspory papíru a snížíme náš dopad na životní prostředí,“ doplňuje Tomáš Myler.

 

 

Související články:

Lidl elektrické vozidloLidl zásobuje prodejny v centru Prahy elektrickým vozidlem LidlKaufland a Lidl začaly pilotně testovat zpětný odběr PET lahví a plechovek LidlLeták řetězce Lidl mění svou podobu LidlLidl snížil ceny 300 produktů

Doporučujeme

Komerční sdělení

QSL pomáhá firmám zajistit bezpečnost i kvalitu potravin

Legislativní požadavky na výrobce potravin, obchod a stravovací zařízení se neustále mění, a proto je dobré mít po boku zkušeného partnera. Kvalitou potravin, jejich bezpečností a právními aspekty se už 10 let zabývá společnost QSL. Kromě poskytování komplexních poradenských služeb pro tento segment se firma také intenzivně věnuje inovacím. Vyvinula například online aplikaci Etiketomat, www.etiketomat.cz, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

31. 5. 2023, seminář Digitální komunikace podporuje a mění retail, Praha

7.–⁠8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

15. 6. 2023, společenské setkání Coop Centra družstva

15. 6. 2023, Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023 a Retail Business Mixer, Praha

Profily

Jsme prostě Ovoce a zelenina ve Štěchovicích

31. května 2023

Lukáš Cingr: Zákazníci od velkých firem čekají hodně, proto je zklamou i menší problémy

31. května 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required