logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Kateřina Rédová nastoupila na pozici senior retail specialist v outletovém nákupním centru...
  • Nejlepším obchodníkem s českými jablky, cibulí i bramborami se letos stal řetězec Kaufland....
  • V rámci rotace na manažerských pozicích přichází do vedení Penny Česká republika Florian Jens...
  • Od prvního června se prodlužuje otevírací doba u více než 250 z celkových 316 prodejen Lidl....

Tesco spouští Online Club, zákazníkům nabídne slevu na nákupy a další benefity

24. května 2023
Zprávy 0
248
Tesco spouští Online Club, zákazníkům nabídne slevu na nákupy a další benefity

Tesco po zkušebním období naplno spouští Online Club, věrnostní program pro on-line zákazníky. Nově zaregistrovaným členům zašle 540 korun ve formě slevových kuponů na nákup. V rámci členství získají zákazníci neomezené vyzvednutí nebo doručení i ve stejný den zdarma, dvojnásobek Clubcard bodů po dobu prvních tří měsíců od registrace a možnost si rezervovat doručovací slot až čtyři týdny předem.

Zákazníci v rámci Tesco Online Clubu mohou využít zdarma službu doručení nákupu domů, ale také službu Klikni+Vyzvedni, kdy si zákazník objedná zboží online, ale sám si ho vyzvedne ve vybrané prodejně. Speciální akce pro nové členy Tesco Online Clubu platí do 17. června, každý zákazník po registraci získá tři kupony, každý v hodnotě 180 korun, které je možné využít až do konce srpna. Doručení nákupů pro Tesco zajišťuje společnost DoDo, zákazníci mají možnost doručení nákupů bez nákupních tašek.

Přečtěte si také
Tesco zavírá diskontní síť Jack’s
Tesco

„Abychom pomohli zákazníků co nejvíce ušetřit, přinášíme i v rámci služby Tesco Online nákupy Clubcard ceny, Nízké ceny zaručeny i tisíc zlevněných produktů napříč sortimentem. Neustále se snažíme vylepšovat naše služby a věříme, že zákazníci uvítají nové atraktivní benefity Tesco Online Clubu, mezi které patří doručení zdarma a až 540 korun zpět,“ říká Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro ČR.

Tesco Online nákupy nabízí široký sortiment čítající dnes více než 17 000 produktů, a to za stejné ceny jako v kamenných obchodech. Zákazníci tak i při nákupech on-line najdou oblíbené Clubcard ceny či nedávno tisíc zlevněných produktů napříč sortimentem.

Mezi nejnovější doručovací oblasti přibyla Břeclav, Mikulov a okolí. Služba Tesco Online nákupy dokáže aktuálně na českém trhu obsloužit na tři miliony domácností, přičemž ve většině oblastí nabízí doručení nákupů v den objednání. Díky tomu Tesco patří v České republice mezi přední hráče na poli on-line nákupů.

 

 

Související články:

TescoTesco zavírá diskontní síť Jack’s Tesco nabízí ve vybraných prodejnách boxy na recyklaci použitých kávových kapslí Tesco upravuje kampaň a rozjíždí program Nízké ceny zaručeny TescoTesco reaguje na soudní rozhodnutí ohledně kampaně „Nenechte se opít…“

Doporučujeme

Komerční sdělení

QSL pomáhá firmám zajistit bezpečnost i kvalitu potravin

Legislativní požadavky na výrobce potravin, obchod a stravovací zařízení se neustále mění, a proto je dobré mít po boku zkušeného partnera. Kvalitou potravin, jejich bezpečností a právními aspekty se už 10 let zabývá společnost QSL. Kromě poskytování komplexních poradenských služeb pro tento segment se firma také intenzivně věnuje inovacím. Vyvinula například online aplikaci Etiketomat, www.etiketomat.cz, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

31. 5. 2023, seminář Digitální komunikace podporuje a mění retail, Praha

7.–⁠8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

15. 6. 2023, společenské setkání Coop Centra družstva

15. 6. 2023, Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023 a Retail Business Mixer, Praha

Profily

Jsme prostě Ovoce a zelenina ve Štěchovicích

31. května 2023

Lukáš Cingr: Zákazníci od velkých firem čekají hodně, proto je zklamou i menší problémy

31. května 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required