logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Po hořických Potravinách Švamberk a první prodejně s názvem Naše špajzka v obci Boháňka se...
  • Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem a světové tržiště pro hospodaření s přebytky...
  • Řetězec Tesco přivítal zákazníky v modernizované prodejně ve Veselí nad Lužnicí. Rekonstrukce...
  • Řemeslná pekárna Zrno zrnko má v nové pražské městské čtvrti Nuselský pivovar rovnou dvojnásobné...

Billa a OMV mají společnou věrnostní kampaň

21. července 2023
Zprávy 0
1550
Billa a OMV mají společnou věrnostní kampaň

Řetězec Billa potěší novou věrnostní kampaní řidiče. Pro zákazníky připravil akci, během které mohou za nákup v minimální hodnotě 500 korun získat slevu na čerpacích stanicích OMV. Sleva platí na benzín i naftu a také na mycí program Top. Pokud naopak zákazníci natankují u OMV více než 30 litrů paliva, mají možnost získat voucher na slevu 50 korun v obchodech Billa. Akce potrvá do 31. srpna. Týká se vybraných čerpacích stanic OMV.

Zapojení do akce je pro zákazníky jednoduché. Poté, co do 31. července nakoupí v prodejnách Billa za více než 500 korun a předloží svou Billa Bonus Club kartu, získají u pokladny slevový poukaz. Ten lze následně využít až do 31. srpna na vybraných čerpacích stanicích OMV. Sleva je dvě koruny na litr na základní palivo nebo tři koruny na litr na prémiové palivo.

Týká se i mycího programu Top. Slevu na mycí program je možné uplatnit samostatně, ale i se slevou na vybrané palivo. Pro uplatnění jakékoliv ze slev stačí předložit slevový poukaz u pokladny. V případě, že zákazníci chtějí využít kromě slevy na palivo i slevu na mycí program Top, musí pouze informovat obsluhu.

Slevu mohou získat nejen zákazníci obchodního řetězce Billa, ale i čerpacích stanic OMV. Když zde natankují více než 30 litrů paliva, obdrží automaticky voucher na slevu 50 korun v prodejnách Billa s platností do 31. července. „Do našich prodejen se mnoho zákazníků dopravuje osobními vozy, a to zejména při cestách za většími rodinnými nákupy. Věříme proto, že nejen je tato akce potěší a zpříjemní jim nakupování,“ říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace a tisková mluvčí Billa ČR.

Sleva pouze jednou

Slevu mohou zájemci uplatnit jen se zákaznickou kartou v mobilní aplikaci OMV MyStation, kterou si stáhnou zdarma v Appstore nebo Google Play. Slevový poukaz lze uplatnit pouze jednou spolu s jednotlivou zákaznickou kartou v mobilní aplikaci OMV MyStation. Slevu nelze kombinovat s žádnou další slevou nebo zvýhodněním.

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required