
Zmodernizovaná prodejna Kaufland v Kroměříži znovu otevřela. Pyšní se nejnovějším vybavením s ekologickými prvky, bohatým sortimentem produktů i technologickými vychytávkami, jako jsou samoobslužné pokladny a rychlé skenování zboží. Díky prodejní ploše o rozloze 2954 čtverečních metrů, rozšířenému parkovišti a nadstandardnímu zázemí prodejny čeká zákazníky maximální pohodlí při každém nákupu.
Vylepšení prodejny i jejího okolí si mohou zákazníci všimnout již při příjezdu, a to díky rozsáhlému parkovišti, které nabízí 191 míst. Jsou zde i speciální místa pro rodiny s dětmi. Nechybí ani dobíjecí stanice pro elektromobily včetně dvou speciálně vyhrazených míst pro jejich parkování.
„Při rekonstrukci našich prodejen se snažíme myslet na pohodlí od první chvíle, kdy zákazník dorazí k prodejně až po moment, kdy dojde na placení. Proto v Kroměříži nechybí například sedm rozšířených parkovacích míst pro invalidy či dvě speciálně snížené pokladny, které umožňují jednodušší manipulaci se zbožím,“ popisuje tisková mluvčí společnosti Kaufland ČR Renata Maierl.
Obslužné pulty s bohatým sortimentem a udržitelnější provoz
Jednou z největších změn jsou modernizované obslužné pulty s bohatým sortimentem v podobě čerstvé drůbeže, masa, uzenin, lahůdek a sýrů. Milovníci pečiva zase ocení nový úsek pečiva doplněný o ohřevnou vitrínu s grilovanými kuřaty. Zrekonstruovaná prodejna dbá i na udržitelnost a ekologii.
Nábytek s chlazenými a mraženými produkty nahradila moderní varianta s dvířky, která brání úniku energie. Díky tomu se ztráta chladu minimalizuje. Snížit energetickou náročnost provozu pomáhá i LED osvětlení prodejny. Je nejen šetrnější, ale také nabízí lepší viditelnost při nakupování.
Technologické vychytávky pro snazší nákup
Modernizace prodejny zahrnuje i nové technologie usnadňující nákup. Příkladem je pokladní zóna, která má celkem deset pokladen. Kromě těch standardních je k dispozici i osm samoobslužných, které zaručují rychlý a snadný nákup. Zavedená a úspěšná technologie K-scan umožňuje zákazníkům samostatně skenovat své výrobky ručními scannery nebo mobilními telefony, což usnadňuje celý nákupní proces a šetří čas. V neposlední řadě stojí za zmínku instalované zákaznické terminály LMIV, které poskytují rychlé ověření cen, složení výrobku, informace o aktuálních akčních nabídkách a plánek prodejny.
Pohodlné zázemí a vše pod jednou střechou
Pohodlí zákazníkovi nenabízí pouze prodejna, ale i její nejbližší okolí. Díky automatu na kávu, skříňkám na zavazadla či rozšířené koncesionářské nabídce se nákupní zážitek pozvedne na vyšší úroveň. V rámci prodejny mají nyní zákazníci k dispozici novou pekárnu s cukrářskými výrobky, mobilního operátora, prodejnu tabáku, lékárnu i dva bankovní automaty.
I přesto, že je nyní kroměřížská prodejna rozsáhlá a nabízí velké množství služeb, zůstává díky srozumitelnému a jasnému navigačnímu konceptu stále přehledná. K orientaci dále pomůže také barevná výmalba. „Při modernizaci prodejny jsme mysleli nejen na zákazníky, ale také na naše zaměstnance. Ti mohou nově využít společenskou místnost s venkovní terasou, kuchyňku či moderní kanceláře,“ doplňuje mluvčí společnosti Kaufland ČR.