
Od prvního představení nového konceptu prodejen Jysk v Dánsku uběhlo necelých pět let a zrealizovalo se již 2000 rekonstrukcí po celém světě. Česká republika má na své mapě další čtyři prodejny přestavěné podle moderního skandinávského vzoru.
Po kompletní přestavbě znovu otevřely prodejny ve Staré Boleslavi, v Praze na Zličíně, v Žatci a Ústí nad Orlicí. „Náš nový koncept oceňují zákazníci i zaměstnanci a proto pokračujeme v expanzi i plánu přestaveb. V minulém finančním roce jsme v České republice investovali téměř sto milionů korun do stavebních projektů. Rozšířili jsme interní stavební tým a realizujeme najednou i několik projektů,“ říká Peter Brányik, generální ředitel pro Jysk Česká republika a Slovensko.
Na Zličíně je i outlet
Prodejna na Zličíně je jednou z jedenácti pražských poboček a zákazníci ji mohou navštěvovat už od roku 2012. V posledních týdnech prošla rozsáhlou rekonstrukcí a po rozšíření se řadí mezi největší obchody Jysk v republice.
„Díky rozšíření prodejny jsme získali větší prostor na vystavení sortimentu, což určitě potěší naše zákazníky. Jako novinku budeme vystavovat i výrobky, které jsou běžně dostupné jen on-line. Změnu přivítali i zaměstnanci. Pro ně se významně zlepšila logistika zásobování prodejny a přestavba skladu jim zjednodušila práci,“ vysvětluje benefity rekonstrukce Karel Žaludek, oblastní manažer pro Prahu.
V prodejně vznikl i outlet, kde zákazníci najdou produkty se zajímavými cenovkami.
Zákazníci mají zájem o sortiment pro spánek
Prodejna v Ústí nad Orlicí je mezi tamějšími zákazníky oblíbená. Skandinávskou nabídku společnosti Jysk tam mají již od roku 2011. Od té doby prošla prodejna menšími změnami v podobě částečných rekonstrukcí a letos ji společnost kompletně přestavěla podle nejnovějšího konceptu.
„Jysk se v Ústí nad Orlicí těší velké oblibě. To potvrdil i první den slavnostního znovuotevření, kdy naši prodejnu navštívilo téměř 600 zákazníků. Přišli se podívat na novou podobu prodejny a samozřejmě i výhodně nakoupit. A to hlavně výrobky z našeho sortimentu pro spánek, jako jsou matrace, polštáře, přikrývky a povlečení,“ říká Roman Kraváček, oblastní manažer společnosti Jysk.
Celková rekonstrukce, stejně jako příprava na znovuotevření, je náročný projekt trvající několik týdnů, během kterého prodejna neustále funguje a je otevřená pro zákazníky.
„Vedoucí prodejny Josef Laštovička je zkušený manažer a celou logistiku přípravy zvládl opravdu bravurně. Při samotném otevření pomáhali manažeři prodejen ze širšího okolí a společně jsme v dobré náladě a se skvělým servisem dokázali obsloužit stovky zákazníků,“ dodává Roman Kraváček.