logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Jak časopisu Zboží&Prodej exkluzivně potvrdil předseda představenstva Vladimír Stehno, Coop...
  • On-line prodejce potravin Rohlik Group, který letos dosáhl ročního obratu 750 milionů eur a po...
  • Colin O’Toole je novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společností...
  • V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat....

Alza rozšiřuje prodejní síť, během prázdnin otevřela čtyři nové pobočky

30. srpna 2023
Zprávy 0
458
Alza rozšiřuje prodejní síť, během prázdnin otevřela čtyři nové pobočky

Internetový obchod Alza.cz vstupuje do nového akademického roku hned s několika novými pobočkami. Společnost o letních prázdninách otevřela čtyři kamenné pobočky, z toho jednu v Česku, dvě na Slovensku a jednu v Maďarsku. Rozšiřování sítě přitom pro letošek nekončí, zákazníci se mohou do konce roku těšit ještě na několik dalších poboček.

V červnu, tedy ještě před začátkem prázdnin, stihla Alza otevřít pobočku v Berouně. V červenci se pak otevřely brány kamenné pobočky v Teplicích a slovenské zákazníky přivítala také pobočka v Nových Zámcích. Otevírání zahraničních poboček pokračovalo i v srpnu. Nový kamenný obchod má slovenská Dunajská Streda a také maďarská Budapešť, která se tak může pochlubit už třetí pobočkou Alzy.

Přečtěte si také
Alza v nové kampani otevřela Alzákův vánoční obchoďák
Alza

Strategická expanze kamenných poboček

Alza dlouhodobě investuje nejenom do rozvoje internetového prodeje, ale i do kamenných poboček, což se ukazuje být důležitou strategií firmy. „Naše iniciativa otevřít nové pobočky je výsledkem snahy vyjít vstříc potřebám obyvatel velkých i menších měst, kteří si dlouho přáli mít naši pobočku ve svém okolí. Koncept těchto poboček je navržen tak, aby reflektoval měnící se preference našich zákazníků. S nabídkou širokého sortimentu zboží s možností okamžitého nákupu, pohodlným parkováním, možností převzetí objemnějších produktů a bleskovým doručením se snažíme plně uspokojit potřeby našich zákazníků. Díky propojení s naší distribuční sítí AlzaBoxů v blízkosti poboček nabízíme nejrychlejší způsob doručení celého našeho sortimentu,“ říká místopředseda představenstva Alzy Miroslav Kövary.

Jak manažer dodává: „Náš závazek však nekončí pouze u našich zákazníků. Jsme pevně odhodláni poskytovat také optimální pracovní prostředí pro naše zaměstnance. Nový koncept pro ně znamená příjemnější a moderní pracovní prostředí.“

Přečtěte si také
Alza otevřela pobočku v Berouně
Alza

Kamenné obchody doplňují AlzaBoxy

Přítomnost kamenné pobočky doplňuje provoz přilehlých AlzaBoxů a zákazníci mohou volit podle objednaného zboží a osobních preferencí nejvhodnější způsob doručení. „Máme prověřené, že pokud v některé oblasti otevřeme pobočku, vzrostou i objednávky do okolních AlzaBoxů,“ komentuje ředitel prodejní sítě Alzy Ondřej Fabianek.

Nedávno otevřené pobočky už nyní disponují skladovou zásobou, která obsahuje více než dva tisíce různých produktů. Očividným trendem je pak nárůst poptávky po vystaveném zboží. „Poptávka po vystavených produktech se zvýšila od začátku roku o sto procent,“ říká Ondřej Fabianek. „Zákazníci mají na pobočkách největší zájem o mobilní telefony, domácí elektrospotřebiče, hračky, notebooky a drobné příslušenství jako jsou nabíječky, datové kabely nebo baterie,“ dodává.

Pobočky Alzy jsou navíc otevřené sedm dní v týdnu. Zákazníkům je vždy k dispozici vyškolený personál, který jim pomůže s výběrem vhodného zboží. Službou na pobočce je také možnost ochutnat zdarma privátní značku kávy AlzaCafé. „Takové výhody dělají z našich kamenných poboček mimořádné místo pro nákupy, kde se snoubí pohodlí tradičního nákupu s moderním přístupem,“ dodává Miroslav Kövary.

Otevření nových poboček přináší desítky pracovních příležitostí

S otevřením nových poboček jen letos vzniklo na padesát nových pracovních míst. „S rozšířením prodejem hledáme v nových lokalitách lidi s manažerskými i obchodními zkušenostmi, kteří chtějí našim zákazníkům přinášet radost z každého nákupu,“ říká Ondřej Fabianek. Alza se tak dál přibližuje nejenom zákazníkům, ale i těm, kteří hledají nové kariérní cíle.

Související články:

AlzaAlza v nové kampani otevřela Alzákův vánoční obchoďák AlzaAlza otevřela pobočku v Berouně Alza.czAlza.cz rozšiřuje službu „Do půlnoci objednáš, ráno v AlzaBoxu máš“ na celé Česko Miloš Toman: Prodejny budoucnosti jsou minulostí

Doporučujeme

Komerční sdělení

Navyšte tržby díky marketingu s umělou inteligencí

V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat. Odpoutejte se od zajetých marketingových kolejí a povyšte své podnikání na novou úroveň s pomocí umělé inteligence. Rychlost a efektivita je v dnešní době klíčem k úspěchu. Inteligentní marketingová řešení v této době umožňují, aby vaše sdělení bylo promyšlené, úderné a […]

Pravý český česnek byl po dekády doménou zahrádkářů. Teď se jeho výrazná chuť a vůně vrací do obchodů i restaurací

V Česku se koncem srpna poprvé po desítkách let dostal na pulty obchodů pravý český česnek vypěstovaný na tuzemských polích. Běžný spotřebitel si první 1,5tunové sklizně zpočátku možná ani nevšimne, ale pro provozovatele restaurací, bister a dalších gastropodniků jde o přelomovou zprávu. Zákazníci českých obchodů a restaurací se dosud museli spokojit s jídly připravovanými nejčastěji z čínského […]

Distributor pro 21. století – komplexní péče o značky

Orbico CZ&SK je distributorem, který se dokáže přizpůsobit moderní době a nejen to, dokáže předvídat vývoj trendů a adaptovat se na neočekávané změny a nepředvídatelné situace. Propojuje značky se spotřebiteli, nabízí holistický přístup zaměřený na konkrétní cílové skupiny, pokrývá všechny kanály a využívá moderní systémy. Kromě klasické B2B distribuce operuje i s B2C platformami, a tak dokáže […]

Transformace dodavatelských řetězců pomocí vratných obalů

Optimalizace dodavatelského řetězce se v dnešním, stále více konkurenčním obchodním prostředí stala klíčovou otázkou pro organizace, které usilují o efektivnější provoz, snížení nákladů a odpovědnost vůči životnímu prostředí. Prostor tak dostávají řešení v podobě vratných obalů. „Uvědomme si, jak velké množství tradičních obalů se denně protočí pouze v rámci FMCG. Právě zde se alternativa vratných […]

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos čeká české a slovenské obalové profesionály a profesionálky, kteří zamíří 19. a 20. října 2023 na 11. ročník obalového kongresu OBALKO. Letos nese podtitul „Obalové tsunami je tu, zůstaňte na vlně“. Programová ředitelka kongresu Kateřina Osterrothová popisuje důvody pro výběr […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

7.–⁠11. 10. 2023, veletrh Anuga, Kolín nad Rýnem

17. 10. 2023, konference Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19.–20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

30.–⁠31. 1. 2024, kongres Samoška, Olomouc

Profily

Obchod očima… Daniela Buryše, generálního ředitele Kofoly ČeskoSlovensko: Letní sezona byla lepší, než jsme čekali

25. září 2023

Miroslav Kopřiva, CEO, Intersport ČR: Soustředíme se na zážitek

25. září 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required