logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Na místě prodejny zničené požárem staví Penny moderní obchod

31. října 2023
Zprávy 0
997
Na místě prodejny zničené požárem staví Penny moderní obchod

Necelý rok od požáru prodejny v Chodově na Karlovarsku zahájila společnost Penny Česká republika na stejném místě výstavbu nové prodejny. Stavba potrvá přibližně půl roku. Díky o třetinu větší prodejní ploše nabídne zákazníkům vyšší komfort i příjemnější prostředí pro nákupy. Moderní technologie zajistí, že bude energeticky neutrální. Při výstavbě se instaluje i nová generace autonomní vzduchotechniky.

V neděli 6. listopadu 2022 zachvátil v časných ranních hodinách prodejnu Penny v Chodově na Karlovarsku požár. Tato událost se naštěstí obešla bez následků na lidských životech nebo na zdraví, přesto požár celou prodejnu během několika hodin zcela zničil. Výše škod dosáhla bezmála 50 miliónů korun. Po necelých dvanácti měsících začíná výstavba zcela nové moderní prodejny.

„Může se zdát, že rok je dlouhá doba, ale je to naopak. Díky skvělé spolupráci s městem se nám podařilo vyřídit všechna potřebná povolení výrazně rychleji, než je obvyklé. S našimi dodavateli jsme pak navrhli a vyprojektovali zcela novou moderní prodejnu. Ta bude nejen o třetinu větší než předchozí, ale při její stavbě instalujeme mimo jiné novou generaci vzduchotechniky. Přinese to lepší teplotní managment s pozitivním dopadem na udržení čerstvosti produktů. Prodejnu také vybavíme fotovoltaickými panely. Počítáme s tím, že pokryjí celoroční spotřebu energie. Prodejna tedy bude energeticky neutrální,“ popsal při zahájení stavebních prací Tomáš Kubík, vedoucí komunikace Penny.

Příjemnější prostředí pro nakupování

Nová prodejna byla kvůli omezení, které vyplývají z rozlohy a umístění pozemku, navržena s atypickým půdorysem. Zvýší se tím prodejní plocha o třetinu, a to z původních 677 na 905 metrů čtverečních. To se promítne do komfortnějšího a příjemnějšího prostředí pro zákazníky.

V prodejně společnost otestuje novou generaci vzduchotechniky pro budoucí prodejny Penny. Systém bude po celý rok zcela autonomní bez nutnosti zahajovat a ukončovat topnou sezonu. Zajistí optimální tepelný management v zázemí, skladu prodejny i na prodejní ploše. To je důležité i pro zboží citlivé na teplotu, jako je například sortiment ovoce a zeleniny, které tak vydrží déle čerstvé. K zajištění funkce celého systému se využijí tepelná čerpadla. Dále pak rekuperace tepla z odpadního vzduchu i z potravinářského chlazení. Energii pro tento systém zajistí fotovoltaické panely na střeše.

„Běžně trvá výstavba našich prodejen okolo šest měsíců. Tady jsme začali 30. října a termín dokončení ovlivní mimo jiné průběh zimy. Při příznivých podmínkách počítáme, že bychom do konce roku mohli mít hotovu hrubou stavbu. Otevření bychom rádi stihli na jaře roku,“ říká Tomáš Kubík k termínům výstavby. Jak dodává: „Rádi bychom poděkovali zástupcům města za přístup a pomoc při zajištění výstavby nové prodejny, a současně obyvatelům v okolí za trpělivost. Teď je čekají měsíce, kdy v okolí jejich bydliště budou probíhat stavební práce, z nichž vyplynou dopravní omezení.“

V okolí nové prodejny vyroste také nové parkoviště. Díky spolupráci s městem se podařilo navýšit počet parkovacích míst na 69 vozidel. Oproti původním rozměrům budou mít parkovací místa 2,8 metru. To zákazníkům nabídne větší komfort při parkování.

 

 

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required