logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Allegro spouští před Black Friday Záruku nejnižší ceny pro tisíce nabídek

16. listopadu 2023
Zprávy 0
1506
Allegro spouští před Black Friday Záruku nejnižší ceny pro tisíce nabídek

Většina Čechů (70 %) deklaruje, že v rámci svých on-line nákupů srovnává ceny různých e-shopů s cílem najít tu nejvýhodnější nabídku. Ještě o něco více z nich (78 %) využívá cenovou komparaci během slevové akce Black Friday. Více jak polovina českých zákazníků (58 %) je pak ochotna odložit svůj nákup právě na Black Friday a pořídit tak zboží za nižší cenu. Marketplace allegro.cz přináší Záruku nejnižší ceny. Jde o akci, která srovnává ceny mezi vybranými e-shopy a na platformě následně označuje produkty, které Allegro nabízí nejlevněji. Akce startuje právě v období Black Friday, do kterého se platforma zapojuje v Česku vůbec poprvé.

Cena je při nákupech bezpochyby jedním z nejzásadnějších parametrů. Podle průzkumu1, který pro Allegro zpracovala výzkumná agentura Perfect Crowd, považuje cenu zboží za rozhodující faktor při nákupu 63 % Čechů. Až 70 % navíc uvedlo, že nyní porovnává ceny ještě o něco více než dřív. Právě na tyto zákaznické potřeby reaguje nově spuštěná akce Záruka nejnižší ceny.

Allegro každý den srovnává desítky tisíc nabídek vybraných e-shopů v Česku a následně pomocí speciálního odznaku „Záruka nejnižší ceny“ značí nabídky, které mají na platformě allegro.cz tu nejnižší cenu. Pokud by zákazník našel vybraný produkt na kterémkoliv e-shopu vypsaném ve Všeobecných smluvních podmínkách levněji a nahlásil to společnosti Allegro do 72 hodin od nákupu, platforma mu vrátí 150 % rozdílu v ceně. A to prostřednictvím kupónu uplatnitelného na allegro.cz. Maximální možná vrácená částka činí během kampaně tisíc korun měsíčně.

Češi čekají s nákupy na Black Friday

Více než třičtvrtě Čechů (78 %) říká, že i během Black Friday porovnává ceny zboží ve slevě s nabídkou jiných e-shopů. Spuštění Záruky nejnižší ceny naštěstí přichází těsně před tím, než platforma allegro.cz vůbec poprvé tuto slevovou akci odstartuje. Nakupující tak čekají tisíce nabídek se slevami až 50 %. Mezi Čechy každoročně očekávaná kampaň startuje 20. listopadu. Jak potvrzuje průzkum, čeští spotřebitelé Black Friday velmi dobře znají a vnímají jej jako ideální příležitost k nákupu. Až 58 % z nich může odložit svůj nákup na dobu, kdy bude výhodnější. A 57 % respondentů deklarovalo, že během Black Friday plánuje nakoupit.

Nejvyhledávanějšími kategoriemi zboží jsou pro Čechy v období okolo Black Friday především kosmetika, drogerie, oblečení a módní doplňky nebo hračky. Právě u těchto kategorií mají zároveň zákazníci nejvyšší ochotu počkat si na slevy. Allegro používá pouze takzvané férové slevy (podle evropské směrnice Omnibus), které se počítají z nejnižší ceny daného produktu za posledních 30 dní. Zákazníci tak mají během všech nákupních akcí včetně Black Friday jistotu, že je udávaná sleva skutečně férová a její uváděná výše je opravdová.

150 milionů nabídek od 20 tisíc obchodníků

„Záruka nejnižší ceny je pro nás dalším krokem k tomu, aby Allegro přinášelo českým zákazníkům skvělý zážitek. Mohou si být jisti, že u nás najdou tu nejlepší cenu bez nutnosti procházet další on-line obchody a srovnávat, kde zakoupí daný produkt nejlevněji. Chceme jim ukázat, že na allegro.cz se mohou spolehnout. Široký výběr za atraktivní ceny je něco, na čem naše služby od počátku stavíme. Spuštěním této novinky těsně před očekávaným nákupním svátkem Black Friday to posouváme zase o kus dál,“ popisuje Matthias Frechen, obchodní ředitel společnosti Allegro.

Allegro je pro zákazníky se svými více než 150 miliony nabídek od více než 20 tisíc obchodníků, včetně MALL a CZC, atraktivní nákupní destinací. V rámci Black Friday přináší platforma tisíce nabídek. Kromě výrazných slev nabízí také exkluzivní akce pro zákazníky programu Smart! a uživatele mobilních aplikací. Pro členy Smart! si Allegro připravilo možnost nakupovat ve slevách s předstihem několika dní, a to již od pátečního poledne 17. září. Pro nakupující využívající mobilní aplikaci Allegro má každý den nabídky exkluzivně právě jen v aplikaci. Při první instalaci aplikace navíc každý uživatel získá voucher na slevu ve výši 200 korun. Tu může následně uplatnit při nákupu na Allegro.-

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required