
Martin Beneš se stává novým ředitelem společnosti Mailstep a její zahraniční obchodní značky Mailship. Do čela společnosti přichází s cílem transformovat Mailstep na silného evropského hráče, který dominuje v oblasti fulfillmentu a s tím spojenými službami. Na pozici nového obchodního ředitele zároveň přichází Jakub Mates. Na starost bude mít především podporu obchodu napříč Evropou.
Změna ve vedení společnosti nastává v době, kdy se dosavadní CEO Libor Hudeček přesouvá do role business development managera. Tam bude zodpovědný za velké klienty, identifikaci obchodních příležitostí napříč Evropou a podporu rozvoje panevropské sítě.
Nový CEO Martin Beneš přináší bohaté zkušenosti s utvářením a škálováním produktů a firem v České republice i celé Evropě. Posledních sedm let strávil na vedoucích pozicích v oblasti takzvaného venture buildingu. Předtím působil ve společnosti Slevomat.cz. Tam stál na začátku jejího rychlého růstu, a získal cenné zkušenosti v management consultingu a headhuntingu.
Logisticko-technologická společnost v oblasti fulfillmentu pro e-shopy i nadále pokračuje v růstu, za poslední rok o více než 50 %. Zároveň si udržuje svou ziskovost. „Nabízíme našim zákazníkům velmi kvalitní službu. Umožňuje jim obrovskou míru flexibility, možnost soustředit se na klíčové kompetence v oblasti obchodu a marketingu, doručení zásilek koncovým zákazníkům do druhého dne. Navíc je cenově výhodná. I proto v době nevalného růstu e-commerce trhu dále rosteme. Pomáháme zákazníkům rychle škálovat. Umíme je podporovat i v době, kdy se sami tolik nerozvíjí. Věříme tedy, že náš růst bude rychlý i nadále. Naše služby budeme výrazně rozvíjet a inovovat. Brzy nabídneme i doručení do druhého dne po celé Evropě. Již nyní umíme pokrýt jih Evropy: Itálii, Řecko a Španělsko,“ říká Martin Beneš, nový CEO společnosti Mailstep.
Jakub Mates bude zodpovídat za akvizici nových klientů
Martin Beneš není jedinou posilou pro Mailstep. Do role obchodního ředitele (CSO) nastupuje Jakub Mates, který má za sebou úspěšné působení v mezinárodním fintechu Teya (dříve SaltPay) jako obchodní ředitel pro Česko a Slovensko. Zodpovědný bude za akvizici nových klientů, výkon a obchodní aktivity napříč Evropou.
„Pro růst e-commerce je klíčová zákaznická zkušenost, rychlost dodání a provozní efektivita e-shopů. S našimi službami mohou e-shopy být konkurenceschopné téměř po celé Evropě, mohou se soustředit na rozvoj a svěřit starosti s logistikou a skladem Mailstepu,“ komentuje Jakub Mates.
Mailstep aktuálně zajišťuje servis pro více než 200 e-shopů střední a západní Evropy a pro několik evropsky významných klientů v oblasti e-commerce subscription (předplatné věcí). Technologické řešení Mailstepu je propojeno s více než 50 evropskými balíkovými dopravci, předními marketplaces a největšími tuzemskými i světovými e-shopovými platformami (Shoptet, Shopify a další). Mailstep je na trhu od roku 1990. Jeho majoritním vlastníkem je skupina Emma Capital, která do společnosti vstoupila v roce 2021 a v současnosti vlastní 90 % podíl.