logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Po hořických Potravinách Švamberk a první prodejně s názvem Naše špajzka v obci Boháňka se...
  • Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem a světové tržiště pro hospodaření s přebytky...
  • Řetězec Tesco přivítal zákazníky v modernizované prodejně ve Veselí nad Lužnicí. Rekonstrukce...
  • Řemeslná pekárna Zrno zrnko má v nové pražské městské čtvrti Nuselský pivovar rovnou dvojnásobné...

Češi se erotiky nebojí. Pomůcky nakupují celoročně, na Valentýna volí nejčastěji vibrátory či prádlo

12. února 2024
Zprávy 0
1032
Češi se erotiky nebojí. Pomůcky nakupují celoročně, na Valentýna volí nejčastěji vibrátory či prádlo

Vibrátory, lubrikanty s příchutí, ale i výhodná maxi balení kondomů. S blížícím se svátkem zamilovaných souvisí i zájem zákazníků o erotické produkty a pomůcky. Na to, co Čechy v této kategorii zajímá nejvíce a jak plánují oslavit letošní svátek zamilovaných, se podívalo i on-line tržiště allegro.cz.

On-line nákupy erotických pomůcek ve velkém odstartovala již pandemie a Češi si na ně rychle zvykli. Jedná se také o kategorii zboží, která se těší velké popularitě před nadcházejícím Valentýnem. Když přijde na erotiku, Češi se zajímají především o různé erotické pomůcky a doplňky. Mezi nejčastěji vyhledávané produkty na allegro.cz tak patří vibrátory, dilda, anální kolíky a masturbátory. Vedle erotiky se Češi na Valentýna poohlížejí také po dámských parfémech a dermokosmetice, přičemž ze speciální valentýnské nabídky Allegra nejčastěji vybírají dámské spodní prádlo.

Přečtěte si také
Allegro.cz přináší 130 milionů nabídek šitých na míru

Trendy ovlivňují i erotiku

I erotické pomůcky zažívají nejrůznější trendy, které se následně propisují do jejich nákupů. Mezi lubrikanty s příchutí podle dat tržiště allegro.cz aktuálně vedou ty s guaranou. Vůbec nejvíce však Češi preferují ty zcela bez příchutě. A pokud vybírají kondomy, nespokojí se s málem. Podle dat Allegra vedou velká balení, ideálně se 40 nebo 100 kusy.

A jak Češi plánují oslavit Valentýn? Asi nikoho nepřekvapí, že nejpopulárnější je tento svátek mezi nejmladšími ročníky, a po třicítce už jeho popularita klesá. Nicméně podle průzkumu1 realizovaného agenturou Perfect Crowd pro allegro.cz plánuje koupit svému partnerovi dárek 56 % Čechů. A deset procent jej dokonce obdaruje hned několika dárky. Více než polovina dotázaných chce pak svátek oslavit minimálně nějakým zamilovaným gestem. Jako nejčastější důvod oslav totiž Češi shodně uvádějí, že chtějí svému milému či své milé udělat radost.

Co mohou partneři nejčastěji očekávat jako valentýnský dárek? Ve 48 % to bude čokoláda nebo víno. Následuje romantická večeře v restauraci. Erotickou pomůcku plánuje své polovičce koupit 13 % oslovených. Celkem 11 % sáhne po spodním prádle. Alespoň drobný dárek očekává od svého partnera na Valentýna 32 % Čechů, ženy pak o něco častěji než muži – 38 % vs. 26 % na straně mužů.

 

Související články:

Allegro.cz přináší 130 milionů nabídek šitých na míru Allegro spouští před Black Friday Záruku nejnižší ceny pro tisíce nabídek

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required