logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Podniková prodejna Detoy, tradičního výrobce hraček, vyhrála lednové kolo soutěže Visa Czech Top Shop 2024

13. února 2024
Zprávy 0
1724
Podniková prodejna Detoy, tradičního výrobce hraček, vyhrála lednové kolo soutěže Visa Czech Top Shop 2024

Detoa, tradiční český výrobce hraček, zvítězila v lednovém kole soutěže Visa Czech Top Shop 2024. Na druhém místě skončila prodejna JIP Svět potravin v Brně s nadstandardním sortimentem zboží a na třetím prodejna Flop Top ve Vimperku, která nabízí nákupy 24 hodin denně. Každý měsíc hledají inspektoři na základě inkognito návštěv ty nejzajímavější koncepty kamenných prodejen. Jeden z dvanácti vítězů jednotlivých měsíců pak získá titul absolutního vítěze. 

Společnost Detoa je tradičním českým výrobcem dřevěných hraček. Její založení se datuje do roku 1908, kdy firma vyráběla malé dřevěné komponenty jako perly a knoflíky. Později k sortimentu přidala i dětské hračky. V současné době je továrna největším a nejstarším výrobcem dřevěných hraček, komponentů do společenských her a dřevěných perliček v České republice.

Přečtěte si také
GymBeam Fitness Hub získal ocenění Visa Czech Top Shop za listopad

V Jiřetíně pod Bukovou v Jizerských horách, kde společnost sídlí, je ráj pro děti a všechny milovníky hraček. Kromě podnikové prodejny mohou zákazníci navštívit muzeum hraček, jehož součástí je i exkurze do výroby. Ta končí v podnikové prodejně, která nabízí nejenom dřevěné hračky včetně legendárního Krtečka, ale také různé druhy dřevěných komponentů, které lze nakoupit na váhu do sáčku.

Se zakoupeným sáčkem lze pokračovat do přilehlých kreativních dílniček, kde mohou nejenom děti popustit uzdu své fantazii a ze zakoupených dřevěných dílků vyrobit cokoliv přijde na mysl. V dílničce je k dispozici veškeré náčiní ke kreativnímu tvoření. Návštěva Detoa prodejny zdaleka není jen o nákupu, ale o skvělém zákaznickém zážitku pro celou rodinu, který je rozhodně důvodem, proč místo navštívit.

Přečtěte si také
Prodejna Decathlon na pražském Zličíně získala ocenění v soutěži Visa Czech Top Shop
Decathlon

Inspektoři velice ocenili koncept, který Detoa ve svém areálu vytvořila. Nejedná se tedy pouze o prodejnu s hračkami, návštěva se podobá spíše zážitku, který si užije celá rodina. Jak uvádí majitel fitmy Detoa Albrechtice Jaroslav Zeman: „Naším návštěvníkům nabízíme tady v Jizerských horách tradiční českou výrobu, která má více než stoletou historii. Návštěvníci si nejdříve prohlédnou celý výrobní postup a pak naše prodejna nabízí hračky pro nejmenší děti až po dospělé a celé rodiny. Naše hry mohou nejenom s dětmi hrát rodiče, babičky i dědečkové. Každý si u nás najde svůj produkt.“

JIP Svět potravin v Brně je rájem gastra

Nejnovější prodejna s restaurací JIP Svět potravin otevřela 1. listopadu 2023 v Brně v ulici Pražákova. Koncept prodejny je jedinečný, na prodejní ploše o rozloze 6000 čtverečních metrů zákazníci naleznou nadstandardní sortiment zboží, výrobnu čerstvých těstovin a mozzarelly, pěstírnu bylinek nebo vlastní pekárnu. Dále také champagne bar, pivní palác, samoobslužnou restauraci nebo steakovou restauraci.

Nechybí dokonce ani pražírna kávy s kavárnou umístěná přímo na prodejně nebo sushi point s čerstvě vyrobenými produkty. Prodejna je určená jak pro koncové zákazníky, tak pro profesionály, kteří zde nakupují zboží do svých provozů. Kromě výjimečně široké nabídky a jedinečného konceptu ocenili naši inspektoři také podařenou navigaci a příjemný personál.

Flop Top Vimperk nabízí nákupy nonstop

Nově otevřená prodejna s potravinami Flop Top ve Vimperku nabízí jako jediná prodejna v regionu nákup i mimo obvyklou pracovní dobu. Funguje totiž v nonstop režimu 24/7. Mimo klasickou otevírací dobu lze do prodejny vstoupit pomocí aplikace, která umožní samoobslužný nákup. Kromě této inovace se v prodejně nachází i koncept Top Bistro s nabídkou rychlého občerstvení a bohatého výběru hotových jídel. Mimo zmíněné inovace ocenili inspektoři také přehledné vystavení zboží, dobré značení a navigaci obchodem.

Související články:

GymBeam Fitness Hub získal ocenění Visa Czech Top Shop za listopad DecathlonProdejna Decathlon na pražském Zličíně získala ocenění v soutěži Visa Czech Top Shop Visa Czech Top ShopVítězem únorového kola soutěže Visa Czech Top Shop je první pobočka drogerie Hebe VisaRáj pro milovníky hudby Kytary.cz vyhrál březnové kolo soutěže Visa Czech Top Shop

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required