logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Po hořických Potravinách Švamberk a první prodejně s názvem Naše špajzka v obci Boháňka se...
  • Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem a světové tržiště pro hospodaření s přebytky...
  • Řetězec Tesco přivítal zákazníky v modernizované prodejně ve Veselí nad Lužnicí. Rekonstrukce...
  • Řemeslná pekárna Zrno zrnko má v nové pražské městské čtvrti Nuselský pivovar rovnou dvojnásobné...

Vítězství v soutěži Visa Czech Top Shop 2023 patří prodejně Nobilis Tilia ve Vlčí Hoře

20. února 2024
Zprávy 0
1144
Vítězství v soutěži Visa Czech Top Shop 2023 patří prodejně Nobilis Tilia ve Vlčí Hoře

Vítězným obchodem v hlavní kategorii soutěže Visa Czech Top Shop 2023 se stala severočeská prodejna přírodní kosmetiky Nobilis Tilia. Druhé místo obsadila třípatrová prodejna outdoorového vybavení Rock Point v Havlíčkově ulici v Praze a třetí příčka patří prvnímu oficiálnímu českému obchodu Lego, který se otevřel v roce 2022 v OC Westfield Chodov.

Soutěž, která se zaměřuje na hodnocení obchodů z hlediska kvality zákaznické zkušenosti, udělila svá ocenění již potřetí. U nominovaných obchodů soutěž tradičně hodnotí parametry, jako jsou design, přehlednost a jedinečnost obchodu, prezentace služeb, využití inovativních technologií, přístup personálu a v neposlední řadě podpora moderních platebních metod.

Přečtěte si také
První česká pobočka knihkupectví Martinus zvítězila v prosincovém kole soutěže Visa Czech Top Shop

Každý měsíc roku 2023 se na finálovou listinu zapsala jedna kamenná prodejna z různých koutů Česka. Odborná porota, které předsedá prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR Tomáš Prouza, tak udělovala své finální body mezi dvanáct finalistů. A podobně jako v předchozích ročnících i letos soutěž ukázala, že poskytování kvalitní péče o zákazníky v off-line prostředí má stále velký význam i v dnešní digitální éře.

„Hodnocení maloobchodních prodejen z pohledu zákaznického zážitku realizuje naše společnost v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Je velmi hezké, že ve všech třech uvedených zemích dokážou velkým mezinárodním hráčům zdatně konkurovat i prodejny malých podnikatelů v regionech. Všechny nominované prodejny hodnotí naši vyškolení inspektoři v utajení. Naše metodika obsahuje osm hodnoticích kritérií, kde je důležitým prvkem i možnost bezhotovostní platby. Jsme proto rádi, že je titulárním partnerem naší soutěže právě společnost Visa,“ říká Markéta Němcová, manažerka soutěže v rámci Instore Consulting EU.

Přečtěte si také
Prodejna Decathlon na pražském Zličíně získala ocenění v soutěži Visa Czech Top Shop
Decathlon

Společnost Visa je hlavním partnerem soutěže téměř od počátku: „Digitální platby dnes nepředstavují pouze pohodlí, ale nezbytnost pro zákazníky a obchodníky po celém světě. V České republice, Polsku a na Slovensku spolupracuje Visa s tamní vládou, aby zdarma poskytla malým podnikům přístup k bezkontaktním platebním terminálům a softwaru po dobu prvních šesti měsíců v rámci projektu Česko platí kartou. V roce 2024 očekáváme, že malé a mikropodniky budou ze zavádění digitalizace, která zrychluje a chrání platby, velmi benefitovat,“ uvádí Josef Kunčar, který je ve společnosti Visa odpovědný za vztahy s obchodníky.

Co rozhodlo o vítězi

První místo v hlavní kategorii získala prodejna přírodní kosmetiky Nobilis Tilia. Jedinečná atmosféra, genius loci Českého Švýcarska, vůně vlčihorských luk, tradice bylinkářství a komplexní zákaznický zážitek – to vše jsou parametry, které rozhodly o vítězi. Prodejna navíc zvítězila také v očích hlasující veřejnosti. David Jamal z Prahy získal za svůj hlas cenu, monitor Samsung.

„Moc gratuluji také ostatním finalistům, konkurence to byla opravdu veliká. O to více mě těší, že jsme zaujali jak odbornou porotu, tak veřejnost. Určitě jsme to nečekali a moc si dnešního uznání vážíme,“ prozradil hned po vyhlášení generální manažer Nobilis Tilia Martin Růžička. „Ocenění patří také našemu personálu. Ten je vysoce proškolený a v prodejně působí jako důležitý poradní hlas,“ doplnila marketingová manažerka Simona Brhelová.

Visa

První místo převzali zástupci Nobilis Tilia z rukou Petra Poláka ze společnosti Visa.

 

Druhé místo obsadila třípatrová prodejna outdoorového vybavení Rock Point v Havlíčkově ulici v Praze a třetí příčka patřila prvnímu oficiálnímu českému obchodu Lego, který byl otevřený v roce 2022 v OC Westfield Chodov.

Ceny byly uděleny i ve speciálních kategoriích. V kategorii Česko platí kartou zvítězil koncept prodejny Hanácký grunt, která na venkově nabízí široký výběr lokálních potravin. Cenu Visa za architektonické řešení prodejny si odnesla společnost Lidl za citlivé řešení přestavby historických prostor původní banky pro prodejnu v ulici Na Příkopě v Praze. Posledním oceněným obchodem se stalo Řeznictví Stříbrný v kategorii digitálních inovací, kterou jim vyneslo jejich důmyslné řešení bezobslužných pokladen.

„Všichni finalisté ilustrují sílu inovací malých a středních podniků při pohánění naší ekonomiky. Ve Visa jim poskytujeme přístup k naší platební síti, která otevírá dveře k milionům potenciálních zákazníků po celém světě. Letos sledujeme trend, kdy malé a střední podniky přecházejí z lokálních prodejů do globální ekonomiky. A naše mise není pouze zjednodušit platební proces mezi obchodníky a zákazníky, ale také snížit náklady na platby mezi obchodníky a jejich dodavateli prostřednictvím řešení jako Visa Direct a B2B Connect. Jsme hrdí, že můžeme být součástí této cesty, a těšíme se na jejich další podporu v budoucnosti,“ uvádí Petr Polák, country manažer společnosti Visa pro Českou republiku.

Finalisté Visa Czech Top Shop ročníku 2023:

Lego Store Chodov, Praha
Lidl Na Příkopě, Praha
Alensa v Lazarské ulici, Praha
Řeznictví Stříbrný, Louny
Česká mincovna v Havelské ulici, Praha
Coop, Hustopeče
Nobilis Tilia, Vlčí Hora
Bonami Chodov, Praha
Rock Point v Havlíčkově ulici, Praha
Decathlon Homepark Zličín, Praha
GymBeam na Rohanském nábřeží, Praha
Martinus, Brno

O soutěži Visa Czech Top Shop

Ocenění Visa Czech Top Shop je od roku 2021 udělováno ve spolupráci se společností Visa kamenným prodejnám po celém Česku. Vítězové jsou vybíráni každý měsíc na základě bodového hodnocení provozoven prodeje a služeb od nezávislé komise inspektorů. Ta každý měsíc navštíví nominovanou skupinu provozoven a hodnotí zákaznickou zkušenost v osmi kategoriích:

exteriér a interiér provozovny – upravenost a zajímavost
design provozovny
orientace v provozovně, případně v oddělení či regálu
prezentace služeb
POP komunikace včetně probíhajících akcí
cashless friendly – podpora moderních způsobů placení
digital signage – využití digitálních technologií
personál – vhodný počet, ochota, aktivita a odbornost

Související články:

První česká pobočka knihkupectví Martinus zvítězila v prosincovém kole soutěže Visa Czech Top Shop DecathlonProdejna Decathlon na pražském Zličíně získala ocenění v soutěži Visa Czech Top Shop Visa Czech Top ShopPodniková prodejna Detoy, tradičního výrobce hraček, vyhrála lednové kolo soutěže Visa Czech Top Shop 2024

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required