logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Hypermarket Tesco ve Vyškově prošel kompletní proměnou

19. března 2024
Zprávy 0
1185
Hypermarket Tesco ve Vyškově prošel kompletní proměnou

Prodejna Tesco ve Vyškově prošla kompletní přestavbou, která přinesla řadu výrazných změn v prodejně i zázemí. Hypermarket o prodejní ploše 3 300 metrů čtverečních nyní láká zákazníky na bohatý sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží s důrazem na produkty sezónní nabídky.

Kromě většího nákupního komfortu pro zákazníky přinesla modernizace obchodu Tesco ve Vyškově také efektivnější a šetrnější provoz. „V rámci přestavby prodejny jsme zmenšili prodejní plochu, při zachování širokého sortimentu výrobků. Díky optimalizaci prodejní plochy mohou zákazníci nakupovat rychleji a pohodlněji, což bezesporu ocení. Již první komentáře od našich zákazníků naznačují, že tato změna je pozitivní. Ve vyškovské prodejně nejvíce oceňují slané i sladké výrobky z naší vlastní pekárny, které se řemeslně připravují našimi zkušenými pekaři několikrát denně. Kromě toho si zákazníci velmi oblíbili bohatý sortiment čerstvého ovoce a zeleniny. Unikátní nabídku přináší naše oděvní značka F&F v novém designovém oddělení, které si oblíbily zejména naše zákaznice, s oblibou zde nakupují skvělé módní kousky za vynikající ceny,“ uvádí Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro Českou republiku.

Přečtěte si také
Pavol Halász, produktový ředitel, Tesco Stores ČR: Pro zákazníka je důležitá cena

Kompletní renovací prošla oddělení ovoce, zeleniny a pekárna, nově jsou jeden celek. Větší prostor má vystavení širokého sortimentu piv a nealkoholických nápojů na paletách. U vchodu je nově zóna se sezónní nabídkou, která zákazníky přejemně naladí na dané téma, jako jsou Vánoce, Velikonoce nebo grilování, a zároveň zde najdou odpovídající produkty.

Přečtěte si také
Tesco se připojuje k Veggie Challenge. Řetězec podporuje ve zdravém stravování zákazníky i zaměstnance
Tesco

Oddělení s módní značkou F&F prošlo rovněž renovací, včetně instalace zkušební kabinky, která zvyšuje pohodlí zákazníků při výběru oblečení. Celá prodejna i zázemí nyní disponují novými úspornými zářivkami, což nejen zlepšuje osvětlení, ale přispívá k celkové energetické úspoře.

Více samoobslužných pokladen

Na přání zákazníků se zvýšil počet samoobslužných pokladen. Novinkou je zavedení služby službu Scan&Shop, která zákazníkům umožňuje jednoduše skenovat a platit za zboží přímo během nákupu. Zároveň se zachovaly pásové pokladny pro zájemce. K dispozici jsou také služby virtuálního operátora Tesco Mobile. Změny jsou i v celém zázemí prodejny, kompletně jiná je denní místnost s kuchyňkou.

Neprodané přebytky jídla prodejna daruje místním organizacím (Paprsku, ubytovně Gottwald, Charitě Vyškov, Azylovému domu Opatovice nebo Apoštolské Církvi), čímž Tesco významně přispívá k boji proti plýtvání potravinami a podporuje cílenou redistribuci potřebným.

Související články:

Pavol Halász, produktový ředitel, Tesco Stores ČR: Pro zákazníka je důležitá cena TescoTesco se připojuje k Veggie Challenge. Řetězec podporuje ve zdravém stravování zákazníky i zaměstnance

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required