logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Do role provozního ředitele ve společnosti Mailstep nastupuje David Vantuch. Svou více než...
  • V každoroční mezinárodní soutěži Shop! Paris Awards, která oceňuje nejlepší POS projekty,...
  • Rok po úspěšné premiéře uzavřely Atoz Marketing Services (Atoz) a Svaz obchodu a cestovního...
  • Společnost Yusen Logistics (Czech) pokračuje v spolupráci se společností Kögel Trailer a v...

Košík.cz připravuje tým na expanzi, Radek Janata přichází jako nový head of trade marketing and media

21. března 2024
E-commerce 0
1055
Košík.cz připravuje tým na expanzi, Radek Janata přichází jako nový head of trade marketing and media

On-line supermarket Košík.cz pokračuje ve stavbě svého evropského marketingového týmu. Nejnovější posilou se stal Radek Janata, který s více než 16letou marketingovou zkušeností přichází na nově vytvořenou pozici head of trade marketing and media.

V Košíku Radek Janata otevře nové kanály, které přiblíži on-line nákupy potravin zákazníkům napříč Českem, ale i novými zeměmi. Do těch se Košík.cz  vypraví v první polovině letošního roku. Radek Janata bude spolupracovat s agenturním tandemem WMC Grey a OMG. Ten vzešel vítězně z tendru a postará se o komunikaci a nákup médií. Agentury se stanou oporou především při eventech nebo direct marketingových aktivitách.

Přečtěte si také
Petra Stráňavová, category manažerka sortimentu koloniál, Košík.cz: Musíte být hlavně efektivní a využít čas na maximum
Petra Stráňavová

„Celou kariéru jsem strávil s klasickým retailem. A myslím si, že právě tuto zkušenost teď můžu přinést do Košíku. On-line nákupy nám zjednodušují život, ale občas mi při objednávání chybí lidský kontakt,“ vysvětluje Radek Janata. „Chci se teď se zákazníky více potkávat – třeba na eventech, kde jim lze naši službu vysvětlit a případně zodpovědět naživo jejich další otázky. Cílem není získat nové, zcela oddané zákazníky. Jdeme spíše vysvětlovat, že on-line nákup potravin je čas od času výrazně lepší volba než cesta do kamenného supermarketu. A v takovou chvíli je Košík jako expert na velké pohodlné nákupy ten nejlepší partner,“ uvádí.

Manažr má za sebou působení na nejvyšších marketingových pozicích. Byl zodpovědný za trade marketing pro PepsiCo. Později působil jako zástupce šéfa marketingu v maloobchodním řetězci Billa. Přes dva roky vedl retail marketing jako hlava týmu pro čerpací stanice MOL a posléze jako head of unconventional channels řídil komunikaci na netradičních kanálech pro BAT.

Přečtěte si také
Předvánoční špička vrcholí, Košík.cz začal vozit do půlnoci, za volant usednou i manažeři
Košík.cz

Košík se chystá na příchod evropských aktivit

Příchod Radka Janaty však není jediná změna, kterou se Košík chystá na start sjednocené globální komunikace. V týmu marketingové ředitelky Kláry Tanzerové se odehrály i další dvě důležité změny.

Do čela marketingových kampaní Košík.cz napříč třemi trhy se nově postavila v pozici head of campaign management dosavadní šéfka obsahu Romana Pistulková. Kompletní záštitu nad globálním on-line marketingem pak z pozice head of online převzal Michael Barták, který v Košíku od roku 2022 zodpovídal za performance aktivity.

Související články:

Petra StráňavováPetra Stráňavová, category manažerka sortimentu koloniál, Košík.cz: Musíte být hlavně efektivní a využít čas na maximum Košík.czPředvánoční špička vrcholí, Košík.cz začal vozit do půlnoci, za volant usednou i manažeři

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

35. výročí společnosti MOKATE

Historie MOKATE sahá na počátek 20. století, kdy rodina Mokryszů provozovala koloniální obchod v Těšínském Slezsku. Průlom nastal před 35 lety. Teresa Mokrysz, spolu s manželem Kazimierzem, převzala vedení společnosti a dala jí současný název MOKATE. Teresa riskovala a investovala do nejmodernější linky na výrobu práškové smetany v Evropě. Potenciál viděla i v dalších výrobcích […]

Remy Design uvádí nové mobilní stánky pro Iqos

Jak vypadá budoucnost designu mobilního retailu? Společnost Remy Design přichází s inovativními mobilními stánky pro Iqos, které kombinují moderní design, praktičnost a udržitelnost. Díky nim se prodejní prostory mohou přizpůsobit novým trendům i zákaznickým potřebám rychleji než kdy dříve. Nyní je stánek k vidění například v Písku a další se chystají v Praze. Společnost Remy Design vytvořila […]

Rodinný recept na úspěch: Spak slaví 90 let od založení a uvádí nové omáčky

Rok 2025 je pro značku Spak výjimečný. Firma oslavuje 90 let od svého založení v roce 1935 a zároveň 80. narozeniny svého zakladatele Hanse Petera Spaka. Z malé rodinné firmy vyrostla konkurenceschopná značka na trhu s omáčkami, kečupy, dressingy a dalšími ochucovadly. V duchu propojení tradice a inovace nyní Spak přichází s novými produktovými novinkami: […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

17.–18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Vídeň

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Obchod očima Moniky Kopčilové, datové analytičky Kupi.cz: Ve slevách začali nakupovat i majetnější zákazníci

10. června 2025

Jan Jindra, ředitel nákupu, makro ČR: V komplexnosti je krása

21. května 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required