
Novou ředitelkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L’Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií. Své zkušenosti se strategickým plánováním využije v OMV k posilování vztahů s partnery i zákazníky a dalšímu budování povědomí o značce. Eva Šmelová nahrazuje Michala Jandu, který se v OMV plně věnuje rozvoji konceptu Viva.
Eva Šmelová bude mít na starost přípravu lokálních marketingových aktivit a kampaní. Zaměří se také na zvyšování povědomí o značce. Ta je jedním z mála výrobců prémiových pohonných hmot dodávaných na český trh. Soustředí se i na podporu aktivit OMV spojených s udržitelností.
„OMV je v mezinárodním i našem lokálním měřítku velmi silný hráč s významnou tradicí. Pozice marketingového šéfa je pro mě velkou výzvou. Ráda bych přispěla k budování vztahů se zákazníky. Pro ně je OMV vysoce důvěryhodným dodavatelem pohonných hmot. Mým cílem je posílit pozici OMV jako prémiového partnera pro řidiče,“ říká Eva Šmelová.
Nový rozměr čerpacích stanic
Pozice čerpacích stanic se postupně mění. S rozšiřující se nabídkou zboží i služeb získává nový rozměr. Michal Janda, který ve společnosti dosud řídil marketing a zároveň se zaměřoval na rozvíjení maloobchodních aktivit společnosti, se bude nadále věnovat plně pozici convenience retail manažera. Zaměří se mimo jiné na rozvoj nabídky zboží i celkového konceptu obchodů Viva, které se stávají stále více místem pro pohodlný odpočinek na cestách.
Společnost působí na českém trhu od roku 1991. Na základě filozofie značky „We Care More“ a snaze vyjít vstříc očekáváním řidičů dochází nyní k celkové revitalizaci sítě čerpacích stanic do moderního konceptu Viva. Ten respektuje nejmodernější trendy v oblasti designu a komfortu. Zákazníci čerpacích stanic OMV Viva mohou ochutnat například čerstvě připravované občerstvení, čerstvě mletou kávu a využít mnoha doprovodných služeb.
Společnost přímo zaměstnává téměř 70 lidí a prostřednictvím své sítě čerpacích stanic vytvořila více než 2 000 pracovních míst.