logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Po hořických Potravinách Švamberk a první prodejně s názvem Naše špajzka v obci Boháňka se...
  • Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem a světové tržiště pro hospodaření s přebytky...
  • Řetězec Tesco přivítal zákazníky v modernizované prodejně ve Veselí nad Lužnicí. Rekonstrukce...
  • Řemeslná pekárna Zrno zrnko má v nové pražské městské čtvrti Nuselský pivovar rovnou dvojnásobné...

Globus zařazuje do prodeje novou privátní značku. Přináší převážně české zboží, promítne se do potravin i drogerie

4. dubna 2024
Zprávy 0
1038
Globus zařazuje do prodeje novou privátní značku. Přináší převážně české zboží, promítne se do potravin i drogerie

Nabídnout zákazníkům kvalitní zboží za výhodnou cenu. To je záměr hypermarketů Globus, které aktuálně posilují sortiment privátních značek o řadu Váš výběr. Sortiment s tímto názvem se promítne do nabídky potravinového i nepotravinového zboží.

Globus doplňuje řadou Váš výběr své portfolio čtyř nepotravinových a deseti potravinových privátních značek. Každá z nich má své jasné zaměření a cílovou skupinu. Nová řada Váš výběr by měla oslovit širokou skupinu zákazníků. Promítne se do potravin i výběru drogistického zboží.

Přečtěte si také
Soutěž Rostlinný produkt roku ovládla pizza značky K-take it veggie od Kauflandu, nejlepší rostlinnou nabídku má Globus
Soutěž Rostlinný produkt roku

„Sortiment Váš výběr má oslovit zákazníky, kterým záleží na kvalitě za přijatelnou cenu. Pracujeme na rozšíření značky, která obsáhne až několik stovek produktů. Váš výběr nemá nahrazovat žádný ze stávajících dodavatelských produktů, ale naopak rozšíří možnost volby zákazníkům,“ říká Aneta Turnovská, tisková mluvčí hypermarketů.

Aneta Turnovská doplnila, že už dnes se s novou značkou Váš výběr zákazníci mohou setkat u řady potravin. Patří tam mouky, uzeniny nebo suché plody včetně ceněného českého modrého máku. Momentálně se řada rozšiřuje o papírový program do domácnosti. Na své uvedení do prodeje v březnu čekají vybrané mléčné výrobky, čaje mražená zelenina a další.

Privátní značky nabyly poslední roky na důležitosti. „V posledních letech získávají privátní značky na významu. Stává se častým jevem, že zákazníci preferují při výběru požadovaného zboží naše značky. Zájem o ně se za posledních několik let zdvojnásobil, což vnímáme jako projev důvěry v naše výrobky,“ uvádí Aneta Turnovská.

Privátní značky hypermarketů Globus

Mezi privátní značky potravin Globusu patří například Dobrá kvalita/nízká cena, Globus, Globus Bio, Globus Gold, Globus Fresh ’n’ Go a Globus Fresh ’n’ Go vegan. Natuvell a Natuvell Baby jsou privátní značky drogerie a kosmetiky standardní kvality. Oho, Prego a Prego Home zase privátní značky pro nepotravinový sortiment.

Poctivá výroba Globus je prémiová privátní značka, která propojuje všechny vlastní výroby (řeznictví, restauraci, pekařství a cukrářství). Globus se jimi na českém trhu odlišuje od ostatních retailerů.

Související články:

Soutěž Rostlinný produkt rokuSoutěž Rostlinný produkt roku ovládla pizza značky K-take it veggie od Kauflandu, nejlepší rostlinnou nabídku má Globus

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required