![Obchod očima Oliny Vlčkové, trade marketing managera společnosti Hell Energy CZ: Spojení boxu a energetických nápojů může dobře fungovat](https://www.zboziaprodej.cz/wp-content/uploads/2024/05/0308-24_ZAP_BAN_obch_ocima_VLCKOVA_1200x675-620x349.jpg)
Společnost Hell Energy, výrobce energetických nápojů, organizuje mezinárodní boxerský turnaj Hell Boxing Kings, na který se přihlásili tisíce zájemců. „Dlouhodobě podporujeme ty, kteří se nebojí jít si za svým – a právě boxeři a další zápasníci jsou symbolem silné vůle a cílevědomosti,“ uvádí Olina Vlčková, trade marketing manager společnosti Hell Energy CZ.
Proč se společnost Hell Energy rozhodla spojit s fenoménem boxu a zorganizovat turnaj Hell Boxing Kings?
Box je sport plný adrenalinu, napětí a energie, což se v podstatě snoubí a potkává ve spojení s nápoji Hell Energy naprosto skvěle. Dlouhodobě se navíc podporujeme ty, kteří se nebojí jít si za svým – a právě boxeři a další zápasníci jsou symbolem silné vůle a cílevědomosti.
Co od tohoto spojení společnost očekává? Co jí to má obchodně i marketingově přinést?
Bojové sporty jsou velmi populární v zemích, kde se turnaj Hell Boxing Kings koná. Snažíme se tedy o výše zmíněné spojení sportu a energy drinků, zároveň je ovšem našim cílem také budování brand awarenes jako takové. Prostřednictvím našeho turnaju oslovujeme jak zápasníky, sportovní nadšence a fanoušky bojových sportů, tak i další lidi, pro které může být příběh celého turnaje inspirací do života nebo skvělou příležitostí ukázat, co umí.
Jaké hodnoty má organizování turnaje zprostředkovat zákazníkům?
Spojení sportu a energetických nápojů je obecně stále spíše tabu, mimo jiné bychom rádi poukázali na to, že konzumace energetických nápojů, pokud je v doporučené míře, má své opodstatnění a může být pro sportovce užitečná. Je nesporné, že se moderní kvalitní energetické nápoje podílí na zlepšení vytrvalostního výkonu.
Jakým způsobem budete turnaj propagovat a spojíte to s produktovými novinkami?
Turnaj probíhá celkem v deseti zemích. V každé z nich proběhl casting registrovaných účastníků. Propagace celého projektu a výzva k registraci na casting byla u nás realizována prostřednictvím rádia, PR článků a sociálních sítí. Do kampaně se zapojili také vybraní influenceři. Rovněž byla k této události vytvořena limitovaná edice energetického drinku Hell Classic, který je naší vlajkovou lodí a vyzýval k registraci do turnaje Hell Boxing Kings.
Jak bude soutěž probíhat v Česku a jak posléze vyvrcholí? Kolik zájemců se do soutěže přihlásilo a kdo mezi nimi převažuje?
Přímo v Česku probíhá pouze počáteční fáze turnaje. Na konci března již v tuzemsku proběhnul casting, do kterého se přihlásilo přes 2000 uchazečů z řad amatérů, ale také polo- nebo profesionálních boxerů. Samotný turnaj se pak uskuteční v Maďarsku v rámci několika kol a vyvrcholí na konci prosince galavečerem po vzoru velkých boxerských událostí, které známe například z Las Vegas.
V castingovém kole byly z uchazečů vybráni čtyři nejlepší pro každou váhovou kategorii. Kategorie jsou čtyři, přičemž tři zápasníky z každé kategorie vybrala naše porota na základě stanovených kritérií. Čtvrtý zápasník z každé kategorie byl vybrán na základě hlasování veřejnosti. V turnaji se ale můžeme těšit i na kategorii celebrit, do které jsou nominováni v rámci České republiky dva muži, a dokonce jedna žena, která se utká s uchazečkami z jiných zemí.