logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Prodejce brýlí a kontaktních čoček Lentiamo.cz spouští službu Virtuální stylista, založenou na...
  • On-line supermarket Košík.cz spouští novou privátní značku Čerstvě nakrájeno, která rozšíří...
  • Do obchodu pro koření, bylinky a sůl chodí téměř všechny české domácnosti. Až 95 % nakoupí...
  • Společnost Tesco Stores ČR zveřejnila již devátou výroční zprávu o plýtvání potravinami. V ní...

Zahradní centrum pod kloboukem vítězem dubnového kola Visa Czech Top Shop

13. května 2024
Zprávy 0
905
Zahradní centrum pod kloboukem vítězem dubnového kola Visa Czech Top Shop

Zahradní centrum pod kloboukem ve Valašském Meziříčí vyhrálo v dubnovém kole soutěže Visa Czech Top Shop. Na druhém místě se umístila nová prodejna Tak trochu jiný sekáč v pražských Holešovicích a na třetím provozovna Billa v Dobré. Každý měsíc hledají inspektoři na základě inkognito návštěv ty nejzajímavější koncepty prodejen. Jeden z dvanácti vítězů jednotlivých měsíců pak získá titul absolutního vítěze. 

Zahradní centrum pod kloboukem ve Valašském Meziříčí si v dubnovém kole získalo inspektory soutěže Visa Czech Top Shop. Vítězem se stalo jako první prodejna z tohoto segmentu. Inspektoři ocenili nejen širokou nabídku rostlin, dekorací a zahradních potřeb, ale také kavárnu, která má za úkol zpříjemnit zákazníkům jejich návštěvu, prodloužit čas strávený v prodejně a povzbudit je k opětovné návštěvě.

Přečtěte si také
Instore Consulting EU a Atoz partnery pro rok 2024
Instore Consulting EU

Kavárna byla nedávno kvůli rostoucímu počtu návštěvníků přesunuta z londýnského autobusu stojícího před budovou. Návštěvníci si zde rádi odpočinou a vychutnají například domácí moučníky obklopeni zahradou a rostlinami.

Ocenění si z rukou zástupců soutěže Andrey Vozníkové, místopředsedkyně poroty Visa Czech Top Shop, a Jiřího Berana, managing managera soutěže, převzal Filip Klíma, majitel Zahradního centra Pod Kloboukem.

„Mám velkou radost, že ve 30. roce fungování naší firmy jsme v soutěži Visa Czech Top Shop obdrželi cenu za první místo v dubnovém kole. Touto cestou bych rád poděkoval celého týmu našeho centra Pod Kloboukem, protože je to velký úspěch a ocenění jejich práce,“ uvádí Filip Klíma. „Mám velikou radost z hodnocení, které se nám dostalo. I já bych chtěla velice poděkovat všem našim zahradnicím, cukrářkám a květinářkám,“ uvádí Dana Valášková, manažerka prodejny.

V zahradnictví najdou zákazníci květinářství a několik tematicky laděných zón, které se pravidelně obměňují podle aktuální sezóny. To zajišťuje, že zákazníci zde vždy naleznou aktuální a čerstvé produkty, které odpovídají potřebám daného období. Kromě toho zahradnictví nabízí také vlastní rozvoz zboží po okolí (do 10 km zdarma), což zvyšuje komfort pro zákazníky, kteří si mohou nechat své nákupy doručit přímo domů. Kromě rostlin všech možných druhů zde nabízí sezonní i nesezonní dekorace, farmářské produkty a další potraviny.

Zahradnictví rovněž nabízí věrnostní program Karta váženého zákazníka, který odměňuje pravidelné zákazníky a posiluje jejich loajalitu.

Nákupem a odpočinkem v zahradní kavárně ale zákaznický zážitek v tomto případě nekončí. Pro všechny, kteří hledají inspiraci nebo radu, má Zahradní centrum vlastní skupinu na Facebooku se spoustou rad a tipů, jak se starat o rostliny a zahradu. Prodejnu lze navíc navštívit i během různých tematických akcí, které zde pořádají.

Udržitelné oblékání v moderním pojetí

Nová prodejna Tak trochu jiný sekáč v pražských Holešovicích zaujala naše inspektory spojením moderního butiku a udržitelnosti. V této prodejně nelze čekat nepřehledné hromady nesourodého oblečení z druhé ruky. Všechny kousky jsou pečlivě vybrané, vystavené podle jednotlivých kolekcí.

Tak trochu jiný sekáč vykupuje oblečení lokálně, každý může nabídnout to, co nevynosí a dát tak oblečení druhý život. Kromě zajímavého a udržitelného konceptu zaujal i moderní minimalistický design prodejny a vystavení zboží podle různých outfitů. Tak trochu jiný sekáč je tak žhavým adeptem na cenu udržitelnosti za rok 2024.

Nová prodejna Billa na třetím místě

Billa pokračuje ve svém rozšiřování nového vizuálního designu svých prodejen. Prodejna v Dobré otevřela v březnu 2024, rozkládá se na 914 metrech čtverečních, čímž poskytuje dostatečný prostor pro pohodlný nákup. Inspektoři ocenili přehledné vystavení zboží, dobrou navigaci obchodem a moderní vzhled prodejny.

Dále udělili body i za kroky směrem k udržitelnému nakupování, jako je možnost používat sáčky na ovoce a zeleninu k opakovanému použití nebo využívání recyklovaných plastů k výrobě odnosných tašek.

Související články:

Instore Consulting EUInstore Consulting EU a Atoz partnery pro rok 2024

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

4. 9. 2025, veletrh Reshoper, Praha

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required